Διαδικτυακή έκθεση εικαστικών της ART WAY

Η 1η Διαδικτυακή έκθεση εικαστικών της ART WAY έχει διάρκεια από 8 εως 16 ΜΑΪΟΥ 2021 με ΘΕΜΑ «ΤΕΧΝΗΣ ΟΡΑΤΑ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΑ». Στις συλλήψεις που παρακολουθούμε διακρίνoυμε μέσα από την αποτύπωση της γνώριμης φυσιογνωμίας του συστήματος την καθαρή εικόνα για το γκρίζο πρόσωπο που αποστρέφει το βλέμμα από το χώρο των τεχνών και την αναφορά στα πρωτόγνωρα γεγονότα και τις εξελίξεις που ένα χρόνο βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο.

Συσπειρωμένοι με την ART WAY οι δημιουργοί προβάλουν αντίσταση για μια ακόμα φορά και έδωσαν ένα ηχηρό παρόν στα εικαστικά δρώμενα του τόπου αλλά εκτός συνόρων καθώς η διαδικτυακή έκθεση προβάλεται ήδη αρκετά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης FB, INSTAGRAM και YOU TUBE γεγονός που της απέδωσε ιδιαίτερη δυνατότητα απήχησης στο ευρύ κοινό.

Το κάλεσμα στην περιήγηση ανέδειξε την δεξιότητα και την δυναμική των έργων των εικαστικών που εδώ και χρόνια εμπιστεύονται την ART WAY και μετατρέπουν τα αόρατα συναισθήματα και όνειρά σε ορατά πράγματα γεμάτα με φως και χρώμα,σε αισθήσεις προσφέροντας παράλληλα το έναυσμα για μια ουσιαστικότερη και βαθύτερη αναζήτηση απέναντι στην πραγματικότητα και τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνεται.

Το γεμάτο δύναμη και θαλπωρή όραμα για ένα αύριο πλημμυρισμένο με ελπίδα, αγάπη και ελευθερία παραμένει ζωντανό και επίκαιρο όσο ποτέ άλλοτε και δίνει πνοή και οντότητα.

Στις παρουσιάσεις συμπεριλήφθηκαν έργα γλυπτικής, ζωγραφικής, χαρακτικής, αγιογραφίας, ψηφιδωτών, κολάζ, κατασκευές, φωτογραφία.

Συμμετεχουν με τα έργα τους οι καλλιτένχες:

ΣΑΡΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΑΓΡΑΦΙΩΤΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ, ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ ΡΟΔΟΥΛΑ, ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΝΑΣΙΑ, ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΑΡΦΑΝΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ, ΑΥΓΟΥΣΤΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΑΥΛΩΝΙΤΗ ΛΟΥΙΖΑ, ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΒΟΥΖΑΞΑΚΗ ΖΩΗ, ΓΚΕΛΝΤΗ ΜΙΝΑ, ΔΡΙΒΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΖΙΧΝΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΘΑΝΟΥ-ΜΠΑΡΜΠΑ ΛΙΝΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΑ, ΙΕΡΕΜΙΑ ΕΛΕΝΑ, ΚΑΝΙΑ ΝΙΚΗ, ΚΑΡΟΥΣΗ ΜΑΡΙΝΑ, ΕΥΘΥΜΙΟΥ-ΚΑΤΣΙΚΗ ΖΩΗ, ΚΙΟΚΠΑΣΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ – ΚΛΕΑΝΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΡΑΤΗΜΕΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΚΥΠΑΡΙΣΣΟΥΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΩΝΣΤΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΛΥΕΡΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΛΥΕΡΟΥ ΣΟΦΙΑ, ΛΥΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΜΑΜΑΚΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙΣΑΡΕΥΣ, ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΧΑΡΑ, ΜΙΧΑ ΙΣΜΗΝΗ, ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΜΟΛΥΝΤΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΜΠΑΞΕΒΑΝΟΥ-ΚΑΡΑΜΟΥΖΑ ΒΙΚΥ, ΝΑΝΑ ΝΑRT, ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, NOTOΠΟΥΛΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΠΑΛΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΙΩΡΗΣ, ΠΑΤΡΙΝΙΟΥ ΑΣΤΡΙΝΙΑ, ΠΕΡΑΤΙΚΟΥ ΣΚΕΥΗ, ΠΕΤΜΕΖΑΣ ΛΕΟΝΤΙΟΣ, ΠΟΛΑΤΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ,ΡΟΥΠΑ ΒΑΣΩ, ΣΑΠΙΚΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΣΕΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΣΙΜΩΝΗ ΕΛΕΝΑ, ΣΟΥΛΙΩΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΣΤΥΛΟΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΤΖΑΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΤΣΑΒΟΛΑΚΗ ΦΙΛΙΑ, ΤΣΙΑΡΤΣΙΩΝΗ ΝΑΥΣΙΚΑ, ΤΣΙΟΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ, ΤΣΟΛΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΦΟΥΝΤΟΓΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΦΩΚΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΧΕΙΡΑΚΑΚΗ ΚΙΚΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΗ-ΜΑΛΙΝΑΚΗ ΧΡΥΣΑ.

Ο ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς ,συνεργάτης της ART WAY έχει επισημάνει για την έκθεση: “Η εννοιολογική απεικόνιση και η ευρηματική τοποθέτηση και θεματολογία στις ενότητες εμπεριέχει το συνειδητό στοιχείο με προσδοκούμενο διαμέτρημα.

Στο μεταίχμιο τους κυριαρχεί επιλεκτικά ένα ιδίωμα περιγραφών που συνιστούν οι ανασυρόμενες ενδόμυχες σκέψεις, επιθυμίες και ιστορίες με παρουσία και απουσία στις εικονοποιήσεις. Αγγίζουν αφηγήσεις και υπονοήσεις που εμμονικά λεπτολογούν απέναντι σε εκμυστηρεύσεις.

Αποκαλύπτοντας εμπειρίες από καταστάσεις στοιχειοθετημένες με έντονη χρωματική και σχεδιαστική ακρίβεια. Οι ποικίλες εκφράσεις μεταλαμπαδεύουν και συγκροτούν τεχνοτροπίες που δρούν συγκεντρωτικά, με συνεργατική διάθεση και μνημειακή έμπνευση. Παρουσιάζοντας σκηνές που προγραμματισμένα προβάλλουν διαθέσεις και διαπραγματεύσεις θεμάτων.

Προτείνοντας στάσεις σε καίριες αναζητήσεις και αναπτύσοντας πολυκύμαντα ατμοσφαιρικές πολυφωνίες συμπλήρωνουν απόψεις. Η διττή αποστολή των ευρηματικών συνθέσεων αποτελεί μελέτη και καταγραφή στις οποίες ο θεατής έχει την δυνατότητα, να ενημερωθεί, να αξιολογήσει, να υιοθετήσει και να λειτουργίσει κριτικά.

Σε αυτόν τον διάλογο του κοινού με τον καλλιτέχνη οι συµβολισµοί γίνονταν πηγή και µέσο διοχέτευσης προτύπων και µηνυµάτων που αφήνουν ανεξίτηλο αποτύπωµα. Αποσκοπούν µέσω των παρατιθέμενων στάσεων στην ανάλυση της υφής των εικονογραφικών συντεταγμένων.

Με γνωρίσµατα και χαρακτηριστικά διαφοροποιούνται ανάλογα με τις αισθητικές αντιλήψεις. Τα εικάσματα καλύπτουν  ένα συγκεκριμένο χρονολογικό πλαίσιο συνοµιλίας με αποτυπώσεις που αντλούν αισθαντικά ερεθίσματα από την λιτή και πολυποίκιλη προσέγγιση, την διάθεση προέκτασης και βέβαια την διαχρονική προοπτική.”