Η Μάνια Ευσταθίου στην 6η ατομική της έκθεση με τίτλο “Monitoring Solitude 2.0” παρουσιάζει στο Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Νέα Υόρκη από τις 7 έως τις 21 Φεβρουαρίου 2019 μία ομάδα έργων της τελευταίας τριετίας, μικτής τεχνικής.
Το πρώτο μέρος από τα έργα αυτά παρουσιάστηκε ήδη με επιτυχία στην αίθουσα τέχνης «Τεχνοχώρος» στην Αθήνα το Σεπτέμβριο του 2017.
Στη σειρά αυτή, η καλλιτέχνης εστιάζει στη μοναχικότητα, την απομόνωση, την αποξένωση….
Καταδεικνύει την απουσία του Άλλου υπογραμμισμένη σε κενούς εσωτερικούς χώρους και σε κατακερματισμένα και έρημα, αστικά τοπία.
Η δουλειά της συνδυάζει ζωγραφική, σχέδιο και φωτογραφικό υλικό από το προσωπικό της αρχείο, συναρμοσμένα σε ψηφιακές εκτυπώσεις σε plexiglas.
Με αναφορές στον ερημικό ρεαλισμό του Edward Hopper, στο εικαστικό πλαίσιο ταινιών όπως του Wim Wenders και του Andrei Tarkovsky δημιουργεί υποβλητικές συνθέσεις που ισορροπούν μεταξύ του Μεταφυσικού και του Ρεαλιστικού.
Εισάγει τον θεατή σε σιωπηλά, ομιχλώδη περιβάλλοντα, όπου η ανθρώπινη φιγούρα άλλοτε είναι παρούσα και άλλοτε υποδηλώνεται.
Who is Who
Η Μάνια Ευσταθίου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1962. Σπούδασε Ιατρική στη Θεσσαλονίκη, όπου και ειδικεύτηκε στην Πυρηνική Ιατρική. Εργάστηκε ως γιατρός σε νοσοκομεία και ιατρικά εργαστήρια στην Ελλάδα. Είναι απόφοιτος του τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών ΑΠΘ και έχοντας σαν βάση την Θεσσαλονίκη εργάζεται αποκλειστικά ως εικαστικός.
Έργα της βρίσκονται στις συλλογές του Εθνικού Μουσείου της Κίνας, του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού, Θεσσαλονίκης, της Δημοτικής Πινακοθήκης Κορίνθου, της Οδοντιατρικής σχολής ΑΠΘ, της Πινακοθήκης Βογιατζόγλου και σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ. Έχει πραγματοποιήσει πέντε ατομικές εκθέσεις ενώ έχει συμμετάσχει σε Biennale και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αυτή είναι η πρώτη ατομική της έκθεση στο εξωτερικό.