Συμμετοχή της γκαλερί ALMA στην ART INNSBRUCK 2019

Η γκαλερί ALMA συμμετέχει στην διεθνή έκθεση σύγχρονης τέχνης ART INNSBRUCK 2019, 17 – 20 Ιανουαρίου,  με τους καλλιτέχνες Γωγώ Ιερομονάχου και Χαράλαμπο Κατσατσίδη.

“Ο Χαράλαμπος Κατσατσίδης επικυρώνει την ποιότητα και τις δυνατότητες, τη στέρεη καλλιτεχνική παιδεία, τον σύνθετο πειραματισμό, τη συνοχή και τη συνέπεια, την ευρύτητα και την κατακτημένη ωριμότητα των μορφοπλαστικών του αναζητήσεων.

Έργα μεγάλων διαστάσεων φανερώνουν την πλήρη κατοχή των εκφραστικών του μέσων, την εμπειρία και την γνώση των προβλημάτων της φόρμας και του σχεδίου, της σύνθεσης, της δομής και του χώρου, της λειτουργίας του χρώματος. Το υλικό, ο χειρισμός και η επεξεργασία του, διεκδικεί πρωταρχική θέση στη ζωγραφική πράξη. Μια πινελιά ρευστού χρώματος γίνεται το σημείο εκκίνησης για τη δημιουργία ενός ολοκλήρου σύμπαντος εικόνων –ιδιότυπου και καθηλωτικού, διφορούμενου και αινιγματικού–, όπου το παραστατικό εμπλέκεται με το ανεικονικό”. (Γράφει ο Γιάννης Μπόλης από την ατομική έκθεση Corrections & Tunings).

Gogo Ieromonachou ETTU oil on canvas 200x90cm 2018

“H ζωγραφική της Γωγώ Ιερομονάχου αξιοποιεί με ευαισθησία και γνώση τη μεγάλη ευρωπαϊκή εικαστική παράδοση ενώ παράλληλα θέλει να μιλήσει προσωπικά μέσα από περίτεχνους συμβολισμούς, ταυτοπροσωπίες και θεατρικές παρενδύσεις. Αξιοποιεί τα μεγάλα μεγέθη, τις δραματικές χειρονομίες της γραφής για να μιλήσει ακριβώς για μεγάλα πάθη, για δραματικές στιγμές που αφορούν τόσο εκείνη αλλά κι εκείνον τον θεατή που αποδέχεται τους κανόνες ενός τέτοιου παιχνιδιού. Ενός παιχνιδιού στο οποίο ο πίνακας γίνεται σκηνή θεάτρου ώστε να ζωντανέψουν εικόνες ενός παρελθόντος που δεν έπαψε ποτέ να είναι επίκαιρο και ενός παρόντος που πάντα επιζητεί την ερμηνεία του. Ενός παιχνιδιού, τέλος, που απαιτεί η φιγούρα, εκτός από μορφοπλαστική αξία, να είναι και ρόλος και μάλιστα μια περσόνα που παθιάζεται να αφηγείται. Ένα πρόσωπο-προσωπείο, άλλοτε πληθωρικά γκροτέσκο, άλλοτε φανατικά παραμορφωμένο, άλλοτε κλοουνίστικη καρικατούρα και άλλοτε καθρέφτης ενός εξπρεσιονιστικού δράματος που λέει ιστορίες. Ένα είδος νεομπαρόκ σκηνογραφίας του εαυτού…

Πράγμα που ξαφνιάζει ευχάριστα, ιδιαίτερα σε μια εποχή που η ζωγραφική είτε είναι ακαδημαϊκά προγραμματική, είτε εννοιολογικά προγραμματισμένη”. (Γράφει ο Μάνος Στεφανίδης από την ατομική έκθεση ne.ni.o. – omnia vanitas).

(Ίνσμπρουκ, Αυστρία)

17- 20 Ιανουαρίου 2019

Γωγώ Ιερομονάχου – Χαράλαμπος Κατσατσίδης

Booth D10

Share this
Tags
Panos Kats
Panos Kats
JOURNALIST //from @cityjournalism & #Economics @UniofReading @FreeSundaygr @Capitalgr to endless life's adventures. Forever @cinemacholic and @artcurious// “#wedo what #weare #viewsaremine _onlyleft”

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Η αιθέρια τέχνη του συμβολιστή Οντιλόν Ρεντόν

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος, Ζωγράφος, λογοτέχνης, θεωρητικός της τέχνης Ο Οντιλόν Ρεντόν / Odilon Redon (κανονικά Μπερτράν Ρεντόν), γεννήθηκε το 1840 στο Μπορντώ της Γαλλίας, σε...

Η πολυπρισματική αισθητική του Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος Ζωγράφος, Λογοτέχνης, Θεωρητικός της Τέχνης Ο Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1906. Σε νεαρή ηλικία παρουσίασε τα πρώτα έργα του και...

Αντώνης Χατζηϊωάννου: Η ζωγραφική, ως τέχνη, ανήκει σε όλο τον κόσμο

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη  Πρόσφατα είχαμε την τύχη να επισκεφτούμε την φιλόξενη οικία της οικογένειας του γνωστού συλλέκτη Αντώνη Χατζηϊωάννου και να μιλήσουμε  για την...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this