Αquascaping, Ο Κώστας Εμμανουηλίδης στην Batagianni gallery

Ο Κώστας Εμμανουηλίδης παρουσιάζει την πρώτη του ατομική έκθεση στην Batagianni gallery έως τις 24 Φεβρουαρίου 2024.

Ο Κώστας Εμμανουηλίδης παρουσιάζει την πρώτη του ατομική έκθεση στην Batagianni gallery, με τίτλο Aquascaping.   

Τα έργα της έκθεσης παραπέμπουν  στον κόσμο του ενυδρείου, ο οποίος όμως υποβόσκει χωρίς να έχει μια περιγραφική παρουσία. Εκείνο που κεντρίζει το ενδιαφέρον του είναι η διαδικασία του μικρόκοσμου και  ότι αυτός εμπεριέχει. 

Ο ίδιος ο καλλιτέχνης εμπνέεται για τα έργα του από διαδικτυακές φωτογραφίες, τις οποίες χρησιμοποιεί ως αφετηρία για την δημιουργία του έργου  χωρίς να κάνει μιας οποιασδήποτε χρήση αντιγραφής.   

Ο εικαστικός επεξεργάζεται τα περισσότερα έργα αυτής της έκθεσης χωρίς να χρησιμοποιεί τα παραδοσιακά καλλιτεχνικά μέσα. Συνυπάρχουν μικρές παρεμβάσεις με αερογράφο, ακρυλικά και μαρκαδόρους.  

Κώστας Εμμανουηλίδης, 42 x 30, untitled, digital painting

Ο Εμμανουηλίδης ανήκει στην γενιά της ψηφιακής επανάστασης που γαλουχήθηκε με τα νέα ηλεκτρονικά  πολυμέσα. Κάνει χρήση του ψηφιακού αερογράφου για να σχεδιάσει και ολοκληρώσει τα έργα του και όλες οι εικόνες είναι αποτέλεσμα αυτής της επεξεργασίας. Το ηλεκτρονικό του tablet μεταμορφώνεται σε σύγχρονο πινέλο και παλέτα. Για τον υδάτινο αυτό κόσμο εμπνέεται από τα video games, τα lego, καθώς και την αναζήτηση του ρόλου ενός παιχνιδιού μέσα από τα οποία διαχειρίζεται τις επινοημένες  του εικόνες.  

Επιμέλεια έκθεσης: Χριστίνα Πετρηνού  

Κώστας Εμμανουηλίδης, 42 x 30 untitled, digital painting

Who is Who

Ο Κώστας Εμμανουηλίδης γεννήθηκε στην Κολωνία το 1978. Έχει σπουδάσει νομικά ΔΠΘ (1998-2003) και είναι απόφοιτος της ΑΣΚΤ (2003-2009).  

Έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις κάτω από την επιμέλεια του Νίκου Χαραλαμπίδη. Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζουν:  

Στα πλαίσια συμμετοχικών projects με τίτλο: The Arab Guggenheim MuseumHollow Airport Museum του Νίκου Χαραλαμπίδη 

Hell as Pavillon, Palais de Tokyo (2013), OPEN Case 303, Αθήνα (2013), Design your House and Furniture in a way that Could Serve the Revolution, Beton 7 (2012), 

Exercises on Democracy, Lidinos for Syria, Αίγινα (2012), FrankfurtKitchen, γκαλερί Λόλα Νικολάου (2011), Innocent Peasants Missing their Chance to Modernity, γκαλερί Λόλα Νικολάου (2009), Little Black Curly Hair, Kappatos Gallery (2009).  

Eπιμελήθηκε τον σχεδιασμό του καταλόγου του εικαστικού Νίκου Χαραλαμπίδη με αφορμή την ατομική έκθεση στο Centre Pompidou (2008), Tupperware Project, Ledra Barricade, Centre Pompidou (2008), κ.ά.  

Κώστας Εμμανουηλίδης, 135 x 75 laboratory,ψηφιακή ζωγραφική (digital painting), εκτύπωση σε χαρτί Hahnemuhle photo rag 300g

Info

Διάρκεια έκθεσης
Έως Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024  

Ώρες λειτουργίας
Τρίτη-Παρασκευή 16:00-20:00
Σάββατο 11:00-15:00
 

Batagianni Gallery
Αντήνορος 17, 116 34 Αθήνα
210 7238047, [email protected]

Share this
Tags
Βανέσσα
Βανέσσα
Η Βανέσσα Πανοπούλου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Αρχιτεκτονική Χανίων του Πολυτεχνείου Κρήτης και είναι υπεύθυνη για την επιμέλεια και την ροή άρθρων του ηλεκτρονικού μαγκαζίνο artviews. Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με την δημιουργική γραφή και την αφηρημένη εξπρεσιονιστική ζωγραφική με ακρυλικά.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αριέλα Βερτεμέρ: Η εννοιολογική τέχνη είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την πρόκληση κριτικής σκέψης και συναισθηματικής ενδοσκόπησης 

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη   Η Αριέλα Βερτεμέρ (Ariela Wertheimer), η διεθνούς φήμης εικαστικός, που κέρδισε το βραβείο του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου στη Βενετία με την...

Αφροδίτη Λίτη:  Η γλυπτική είναι για μένα ό,τι η αναπνοή για τον άνθρωπο 

Συνέντευξη στην Ζέτα Τζιώτη και την Μαργαρίτα Καρδαχάκη  Μετά την πρόσφατη ολοκλήρωση της έκθεσής της Αφροδίτης Λίτη με τίτλο "Το Ονειρικό και το Όνειρο: Οι...

«Εκείνος και Εκείνη» της Κλαίρης Θεοδώρου

Γράφει η Ανδριανή Βουβάκη  Το μυθιστόρημα «Εκείνος και Εκείνη» της Κλαίρης Θεοδώρου από τις εκδόσεις Ψυχογιός είναι ένα αστυνομικό θρίλερ, που με ευφυή τρόπο συνδυάζει...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this