(dis) locations n’ (dis) positions: here n’ there, ομαδική έκθεση στο πλαίσιο του Back to Athens International Art Meeting 2022

Η ομαδική έκθεση θα διαρκέσει έως την Κυριακή 3 Ιουλίου 2022.

Η έκθεση αυτή απευθύνει ερωτήματα μας νεο ου-«τοπικής συνθήκης». Της συνθήκης δηλαδή όπου τόσο το γενικό όσο και το ειδικό, το «εκτός» και το «εντός» συντίθενται και (ανα)-συντίθενται σε ένα περιβάλλον συνεχούς διαπραγμάτευσης και επανατοποθέτησης.

Οι ετεροτοπίες θα έλεγε κανείς ότι είναι κόσμοι εντός κόσμων.

Αυτό φιλοδοξεί να δημιουργήσει και η συγκεκριμένη έκθεση με τη μορφή ενός «κήπου» με την εικαστική του διάσταση εδώ, όπου δηλαδή το εξωτερικό τοπίο, οι έννοιες μετακινούνται και αντανακλούν αισθητικά το εσωτερικό ενός «σπιτιού», ενός «οικοδομήματος» με όλο το φιλοσοφικό προβληματισμό που εμπεριέχει. Με ένα τρόπο δηλαδή μία ετεροτοπία εντός της οποίας αντιπαραβάλλονται διάφοροι χρόνοι και χώροι, ίχνη διαφορετικών ανθρώπων και λέγονται διαφορετικές ιστορίες.

Επιμέλεια: Εύα Κέκου

Chloe Akrithaki, O-Ring

Συμμετέχουν

Χλόη Ακριθάκη, Χριστόφορος Δουλγέρης, Δημήτρης Κοντοδήμος, Μάρι Μασουρίδου, Γιώργος Παλάμαρης, Άρτεμις Ποταμιάνου, Αντώνης Τσούλος.

Η έκθεση «(dis) locations n’ (dis) positions: here n’ there» σε επιμέλεια Εύας Κέκου, πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Back to Athens International Art Meeting 2022.

Info

Διάρκεια έκθεσης
Έως την Κυριακή 3 Ιουλίου 2022

Ώρες Λειτουργίας
Τετάρτη –Παρασκευή 16:00 -22:00
Σάββατο –Κυριακή 12:00 –22:00

Μέγαρο Ησαΐα
2ος όροφος, Πατησίων 65 & Ιουλιανού, Αθήνα, 10433

Dimitris Kontodimos, Something to rely on
Share this
Tags
Βανέσσα
Βανέσσα
Η Βανέσσα Πανοπούλου σπουδάζει στην Αρχιτεκτονική Χανίων και είναι υπεύθυνη για την επιμέλεια και την ροή άρθρων του ηλεκτρονικού μαγκαζίνο artviews. Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με την δημιουργική γραφή και την αφηρημένη εξπρεσιονιστική ζωγραφική με ακρυλικά.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αυθεντικές όψεις της Μονμάρτης από τον Μορίς Ουτριλό

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος, Ζωγράφος, λογοτέχνης, θεωρητικός της τέχνης.  Ο Μορίς Ουτριλό / Maurice Utrillo γεννήθηκε το 1883 στην Μονμάρτρη του Παρισιού. Ήταν ο γιος της...

Γιάννης Μετζικώφ: Το βλέμμα είναι η δύναμη μιας άηχης γλώσσας. Κανένας άνθρωπος δεν γλίτωσε από το βλέμμα του έρωτα και της αγάπης.

Γράφει η Μαργαρίτα Καρδαχάκη - Ιστορικός Τέχνης Επιμέλεια συνέντευξης: Ζέτα Τζιώτη  Με αφορμή τη νέα του έκθεση στην γκαλερί της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, το artviews συνάντησε τον...

Λορέττα Γαΐτη: Εάν δεν φροντίζεις το έργο ενός καλλιτέχνη είναι σαν να πεθαίνει για δεύτερη φορά

Γράφει η Μαργαρίτα Καρδαχάκη - Ιστορικός Τέχνης Επιμέλεια συνέντευξης: Ζέτα Τζιώτη  Πριν από μερικές ημέρες οι πόρτες της Γκαλερί Σκουφά άνοιξαν στην καρδιά του Κολωνακίου για...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this