Haris Efstathiadis : «Νιώθεις υπέροχα όταν βλέπεις μεγάλα ονόματα του χώρου να παίζουν κομμάτια σου»

Χάρης Ευσταθιάδης

Ο Χάρης Ευσταθιάδης είναι ένας ταλαντούχος καλλιτέχνης από τη Μακεδονία και ιδιοκτήτης της Disguise records. Είναι Dj, Παραγωγός, ραδιοφωνικός παράγωγος και έχει κάνει άπειρες συνεργασίες με αξιόλογους καλλιτέχνες. Παραγωγές του έχουν κυκλοφορήσει σε διάφορα labels στο εξωτερικό. Η House σκηνή είναι αυτή που τον συμπληρώνει.

Συνέντευξη στην Vasia Bresta

-Από ποια ηλικία κατάλαβες ότι θέλεις να ασχοληθείς με την μουσική και πώς είναι να μένεις εκτός Αθηνών; Βοηθάει στις μουσικές σου δραστηριότητες το να ζεις στην επαρχία;

-Από την ηλικία των 12 ετών ξεκίνησε να μπαίνει στο μυαλό μου η μουσική και τότε άρχισα και να αγοράζω κασέτες και βινύλια από το χαρτζιλίκι μου. Η αλήθεια είναι ότι εμείς που κατοικούμε στην επαρχία δυσκολευόμαστε όσο αφορά στις μουσικές δραστηριότητες όπως κάποια events, κάποιες συναντήσεις με ανθρώπους του χώρου μας. Όμως κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό το διαδίκτυο έχει μικρύνει αυτή την απόσταση.

Επίσης διαπιστώνουμε ότι τα τελευταία χρόνια η επαρχία έχει κάνει μεγάλα βήματα μπροστά και σε events αλλά και στην δημιουργία νέων αξιόλογων παραγωγών και djs, οι οποίοι δέχονται μεγάλη υποστήριξη από την τοπική κοινωνία.

Δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από άλλες χώρες, ακόμη και στην House σκηνή

-Ραδιοφωνικός παραγωγός, Dj και παραγωγός. Μίλησέ μας για την πορεία σου.

-Η πορεία μου ξεκίνησε στην ηλικία των 15 ετών ως dj.Η δυνατότητα αυτή μου δόθηκε όταν μετά από ένα event,  ένας φίλος, ιδιοκτήτης του καταστήματος που έκανε την πρόταση να εργαστώ στο κατάστημα του. Από εκεί και μετά τα πράγματα πήραν μια άλλη τροχειά γιατί και εγώ ο ίδιος ξεκίνησα να ασχολούμαι πιο εντατικά, να ψάχνομαι περισσότερο να θέλω να γίνομαι καλύτερος μέρα με την μέρα, και αυτό φυσικά συμβαίνει μέχρι και σήμερα.

Έναν χρόνο αργότερα στα 16 μου ξεκίνησα να ασχολούμαι και με το ραδιόφωνο. Το ελεύθερο ραδιόφωνο Πτολεμαΐδας ήταν αυτό που με βοήθησε να το κάνω πράξη. Αργότερα ακολούθησαν πολλά ραδιόφωνα της περιοχής μου και όχι μόνο. Όσο αφορά στο κομμάτι της παραγωγής, το 2010 ήταν η χρόνια στην οποία είχα αποφασίσει να κυκλοφορήσω μια compilation της εκπομπής μου με ακυκλοφόρητες παραγωγές Ελλήνων.

Το 2012 ήρθε και η πρώτη μου δουλειά, το single ‘Imperial’ μέσα από την kiss Dance Records και μετά ακολούθησαν παραγωγές σε labels όπως: Movement records, Upfilter Records, Natura viva music, Undo, Madison square records, Prison entertainment, Feelgood records, Retrolounge Records, Vagabond Recordings, Break The Rule Records, Hush Recordz, Disguise Records.

Χάρης Ευσταθιάδης

-Καλλιτέχνες που θαυμάζεις και έχεις παίξει μαζί τους; 

-Δύο είναι αυτοί που θαυμάζω, είναι δύο ξεχωριστοί άνθρωποι. G-Pal και ο Chris Nemmo.

Όπως είναι γνωστό όλα τα labels στέλνουν promo σε πολλούς djs και ένας από αυτούς ήταν και ο Solomun, έτσι έφτασε στα χέρια του και εφόσον του άρεσε το ακούσαμε να το παίζει στο Martina Beach BPM festival του 2016

-Ακούσματα και επιρροές από παιδική ηλικία μέχρι σήμερα;

-Τα ακούσματα μου στην παιδική ηλικία ήταν Hip-Hop. Άκουγα πολύ Public Enemy, Wu Tang Clan, Cypress Hill και Terror X Crew. Αργότερα ξεκίνησα να ακούω House μουσική η οποία μου έκανε ένα κλικ παραπάνω από την Hip-Hop. Frankie Knuckles, Danny Tenaglia και Carl Cox ήταν μερικοί από τους οποίους με επηρέασαν ώστε να αγαπήσω ακόμη περισσότερο την House.

-Πιστεύεις ότι η Ελλάδα είναι πίσω σε σχέση με άλλες χώρες και πως βλέπεις την House σκηνή.

-Όχι φυσικά! Δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από άλλες χώρες, ακόμη και στην House σκηνή. Αυτό δεν είναι δύσκολο να το διαπιστώσει κάποιος καθώς συνεχώς συναντάμε την υποστήριξη από ξένους καταξιωμένους djs/παραγωγούς σε παραγωγές Ελλήνων. Νομίζω ότι είμαστε στα καλύτερα μας.

-Αρχικά πως είναι ο Χάρης σαν άνθρωπος και πως καταφέρνει ένας Dj να γίνει πετυχημένος;

-Θεωρώ τον εαυτό μου τελειομανή. Τώρα, το ποιος είναι καλός ή κακός dj το κρίνει ο κόσμος. Μπορεί με έναν dj σε ένα μαγαζί, event κτλ, κάποιοι να περνάνε καλά και κάποιοι άλλοι όχι, δεν είναι απαραίτητο να αρέσει σε όλους και είναι και λογικό. Σίγουρα μεγάλο ρόλο παίζει η τεχνική αλλά αυτό που παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο για εμένα είναι η επιλογή των κομματιών και η σειρά αυτών. Η μουσική παιδεία που έχει ο καθένας είναι σημαντική για την πορεία μας στην μουσική αλλά δυστυχώς στις μέρες μας είναι σε μικρό ποσοστό.

-Μίλησέ μας για την δισκογραφική σου εταιρία.

-Ονομάζεται Disguise records και δημιουργήθηκε το 2016. Το label μέχρι σήμερα μετράει 79 release από House, Afro house, Deep house, Tech house και Techno. Η εξέλιξη της είναι ανοδική με παραγωγές από Έλληνες και ξένους και την υποστήριξη από καταξιωμένους djs και παραγωγούς της χώρας μας και του εξωτερικού.

Στην Disguise είμαστε μια οικογένεια. Έχουμε κίνητρο και αγάπη για την μουσική αλλά και την επιθυμία να συγκεντρώσουμε ακόμη περισσότερους νέους παραγωγούς μαζί με τους ήδη γνωστούς κάτω από την ίδια στέγη και να πετυχαίνουμε τους στόχους μας.

-Πώς ένιωσες όταν ο Solomun έπαιξε δικό σου κομμάτι στο σετ; Πώς προέκυψε;

-Είναι το κάτι το φανταστικό! Νιώθεις υπέροχα όταν βλέπεις μεγάλα ονόματα του χώρου να παίζουν κομμάτια σου, τότε καταλαβαίνεις ότι οι κόποι και οι θυσίες σου ανταμείβονται.
Αρχικά να πω ότι το κομμάτι ήταν το ‘Infected’ και είχε κυκλοφορήσει από την Vagabond recordings και αργότερα και από το δικό μου label (Disguise records).

Όπως είναι γνωστό όλα τα labels στέλνουν promo σε πολλούς djs και ένας από αυτούς ήταν και ο Solomun, έτσι έφτασε στα χέρια του και εφόσον του άρεσε το ακούσαμε να το παίζει στο Martina Beach BPM festival του 2016.