«Η μάνα είναι μάνα ρε», ένα δραματούργημα στον Χώρο τέχνης HGW

Η παράσταση «Η μάνα είναι μάνα ρε», από Παρασκευή 13 Οκτωβρίου, κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 9:00 για 6 μόνο παραστάσεις.

Μία millennial σκηνοθέτης με σπουδές στην υποκριτική και στη σκηνοθεσία, προσπαθεί να πρωτοπορήσει ανεβάζοντας ένα λαϊκό έργο της δεκαετίας του ’70 σε μία “meta” εκδοχή, εντάσσοντας όλες τις φόρμες θεάτρου που έχει δει και διδαχθεί. Διαλέγει το έργο, μάλλον, τυχαία και αρνείται πεισματικά να το αποδώσει. Κοροϊδεύει τη λαϊκότητα της ομιλίας, χλευάζει της δυσκολίες της ζωής των χαρακτήρων. Τις αντιλαμβάνεται ως κοινοτυπίες, γραφικότητες μιας άλλης γενιάς, σαφώς πιο πρωτόγονης από τη δική της. Το αποτέλεσμα; Ένα δραματούργημα.   

Ο θίασος απαρτίζεται από ηθοποιούς που τελείωσαν δραματικές σχολές, πήγαν σε casting, σε σεμινάρια σκηνοθετών και είναι πρόθυμοι να πρωτοπορήσουν, παρότι δεν τους απασχολεί καθόλου το έργο. Αυτό που κατά βάθος θα ήθελαν είναι να καταφέρουν να παίξουν στην τηλεόραση, να δίνουν συνεντεύξεις στις πρωινές εκπομπές και να κάνουν επιτέλους περήφανη την Ελληνίδα μάνα τους. 

Ηθοποιούς που η δίψα τους για αναγνώριση, ασυνείδητα, τους ξυπνά «φονικά» ένστικτα. Ένστικτα που πηγάζουν από τον ανταγωνισμό και την απόρριψη που έχουν βιώσει βγαίνοντας στο «σανίδι». Ένστικτα που μοιάζουν με τα ένστικτα των φυλακόβιων που καλούνται να ενσαρκώσουν στο έργο. 

Το έργο είναι μια «ανοιχτή» πρόβα στην οποία βλέπουμε το political correct να εκτελείται στα πέντε μέτρα. Πρόκειται για μία σκληροπυρηνική κωμωδία, ωδή στη σοβαροφάνεια με την οποία αντιλαμβανόμαστε την τελετουργία της πρόβας. Μία αυτοσαρκαστική σάτιρα  που, παρότι δεν τηρεί τους όρους της πολιτικής ορθότητας, σέβεται απόλυτα της αξίες που πρεσβεύει. Καυτηριάζει τον έμμεσο και τον άμεσο ρατσισμό που επωάζεται στις μέρες μας, παρουσιάζει τον τρόμο των νέων καλλιτεχνών μπροστά στο cancel culture και ξεμπροστιάζει τη δήθεν ευαισθησία και αλληλεγγύη που εκφράζεται στα social media και λησμονείται εντός ολίγων ημερών. Μία  “meta” επιθεώρηση που απευθύνεται στους μυημένους στο θεατρικό «γίγνεσθαι» θεατές, αλλά και σε όλους όσους είναι πρόθυμοι να κάψουν κάποια εγκεφαλικά κύτταρα. 

Συντελεστές

Σύλληψη-Σκηνοθεσία: Ίρις Κατσούλα 
Επιμέλεια Κίνησης: Ιωάννα Χρυσομάλλη
Σχεδιασμός Φωτισμού: Στέβη Κουτσοθανάση 
Φωτογραφίες: Ίρις Κατσούλα 
Σχεδιασμός Αφίσας: Κωνσταντίνος Σελλάς 
Παραγωγή: FemTettix. 

Παίζουν

Σάββας Βασιλειάδης , Αγγελική Γρηγοροπούλου, Ειρήνη Ιωάννου, Αντριάν Κολαρίτζ, Δημήτρης Μαγκλάρας 

Από την παράσταση «Η μάνα είναι μάνα ρε»

Info

Διάρκεια παραστάσεων
Από Παρασκευή 13 Οκτωβρίου
κ
άθε Παρασκευή και Σάββατο στις 9:00
Για 6 μόνο παραστάσεις

Χώρος τέχνης HGW
Μαυρομιχάλη 138 και Κομνηνών
Εξάρχεια

Τιμές εισιτηρίων: 12 κανονικό, 10 μειωμένο
Viva

Ο χώρος διαθέτει ράμπα-ανελκυστήρα για αναπηρικά αμαξίδια 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παράσταση περιέχει γυμνό χωρίς λόγο

«Η μάνα είναι μάνα ρε», ένα δραματούργημα στον Χώρο τέχνης HGW

Share this
Tags
Βανέσσα
Βανέσσα
Η Βανέσσα Πανοπούλου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Αρχιτεκτονική Χανίων του Πολυτεχνείου Κρήτης και είναι υπεύθυνη για την επιμέλεια και την ροή άρθρων του ηλεκτρονικού μαγκαζίνο artviews. Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με την δημιουργική γραφή και την αφηρημένη εξπρεσιονιστική ζωγραφική με ακρυλικά.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Σχέσεις, Μυστήριο και Έγκλημα κατά Φρανσουά Τριφό: “Η σειρήνα του Μισισιπή”

της Μαρίας Μπασμπαγιάννη (Instagram: ipolinstinplage) Με τη "Σειρήνα του Μισισιπή" (Πρωτότυπος τίτλος: "La sirène du Mississippi"), ο Φρανσουά Τριφό ακολουθεί τα βήματα του Χίτσκοκ, δημιουργώντας...

Χάνα Χοχ: Η πρωτοπόρος καλλιτέχνιδα του κινήματος του ντανταϊσμού που τιμάει η Google

Η Χάνα Χοχ (1889–1978) υπήρξε η μοναδική γυναίκα καλλιτέχνης του κινήματος του ντανταϊσμού στο Βερολίνο και πρωτοπόρος του φωτομοντάζ – μιας τεχνικής που αναμόρφωνε...

Για πρώτη φορά στην Eλλάδα η κορυφαία Μαρλέν Ντουμά στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Η Αθήνα στον παγκόσμιο χάρτη των φιλότεχνων: Η Μαρλέν Ντουμά στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης Η Αθήνα εισέρχεται δυναμικά στον παγκόσμιο πολιτιστικό χάρτη, καθώς η πολυαναμενόμενη...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this