“Με σιχάθηκα.. αλλά όχι και πάλι εντελώς” μια παράσταση που θα αγαπήσεις

Γράφει η Μαρία Τριγώνη.

Το “Με σιχάθηκα… αλλά όχι και πάλι εντελώς” είναι μια παράσταση που παρουσιάζεται στο Tempus Verum εν Αθήναις και επιτυγχάνει να ξεφύγει απ ‘την πεπατημένη.

Με όπλο της τρεις γυναικείους δραματικούς ρόλους, που ανοίγουν η μια στην άλλη τα χαρτιά της ψυχής τους, καταφέρνει να συνδυάσει επιτυχημένα το μαύρο χιούμορ με την βαθιά ευαισθησία κι όλα αυτά με φόντο ένα νυχτερινό κέντρο το οποίο ακριβέστατα ονομάζεται “Η κόλαση”.

Η Τζωρτζίνα Λιώση ενσαρκώνει άριστα μια γυναίκα που παλεύει με το τέρας της κατάθλιψης και εκφράζει έντονα τις ανησυχίες που της γεννά μια οριακά ακούσια μητρότητα. Η επανάληψη της επιθυμίας της για καθαρές κάλτσες προκαλεί αρχικά το γέλιο του κοινού, που σταδιακά αντιλαμβάνεται πως η έλλειψη τους αποτελεί κομμάτι της ψυχικής της νόσου.

Η Ηρώ Πεκτέση απ’ την μεριά της διαδραματίζει άψογα το ρόλο αυτής, που μοιάζει να έχει αποδεχτεί τις πτυχές του εαυτού της, ως το σημείο της παραδοχής πως κι εκείνη παλεύει με τις σκοτεινές πτυχές του χαρακτήρα της. Εκτός απ’ την ερμηνευτική της δεινότητα, ο θεατής κατά την διάρκεια της παράστασης εντυπωσιάζεται και με τις φωνητικές της ικανότητες, αφού βρίσκεται να ερμηνεύει πολλά γνωστά λαϊκά άσματα.

Η Νάστια Βραχάτη είναι ο χαρακτήρας που κάνει μια καθ’ όλα χιουμοριστική είσοδο στο νυχτερινό μαγαζί απ’ το όποιο παρότι επιμένει να λέει πως είναι περαστική, επιλέγει να μείνει και να κάνει τις δικές της εξομολογήσεις στις υπόλοιπες παρευρισκόμενες. Με το σημείο της άμεσης απεύθυνσης της προς το κοινό, να έχει ως αποτέλεσμα το αβίαστο γέλιο του.

Άψογο δραματικό στοιχείο οι καταιγιστικοί μονόλογοι των τριών γυναικών, που σου επιτρέπουν να ακούσεις, αλλά και να ταυτιστείς με τις ανησυχίες της γενιά των τριάντα.

Ο Πέτρος Δημητρακόπουλος ο τέταρτος υποκριτής επί σκηνής στη θέση των λέξεων βάζει τη μουσική απ΄το μπουζούκι του, που παίζει ζωντανά στη σκηνή συμβάλλοντας ενεργά στην παρουσία κωμικών ευτράπελων.

Η Κρίστελ Καπερώνη παντρεύοντας τρία κείμενα της Λένας Κιτσοπούλου σκηνοθετεί άρτια την παράσταση απ’ την μουσική αρχή ως το χορευτικό τέλος επιτυγχάνοντας άμεση σύνδεση με το θυμικό του φιλοθεάμονος κοινού.

Τα σκηνικά του Στέφανου Λώλου, αποπνέουν στο έπακρο την ατμόσφαιρα ενός νυχτερινού κέντρου με τις κούτες με πιάτα για σπάσιμο και τους δίσκους με ηλιόσπορο στα τραπέζια να αποδίδουν μαεστρικά την διάχυτη κωμική ματιά της παράστασης.

Το “Με σιχάθηκα.. αλλά και πάλι όχι εντελώς μέσα απ’ το χιούμορ και τις αγωνίες του σε κάνει να αγαπήσεις μια Δευτέρα ή Τρίτη που θα επιλέξεις να το παρακολουθήσεις.

Info Παράστασης

Κείμενο: Λένα Κιτσοπούλου
Σκηνοθεσία: Κρίστελ Καπερώνη
Βοηθός Σκηνοθέτη: Σπύρος Δέτσικας
Κινησιολογία: Χριστίνα Μαριάνου
Σκηνικά: Στέφανος Λώλος
Κοστούμια: Σπύρος Σαββίνος
Παίζουν: Νάστια Βραχάτη, Τζωρτζίνα Λιώση, Ηρώ Πεκτέση.
Στο μπουζούκι ο Πέτρος Δημητρακόπουλος.

Χώρος: Θέατρο Tempus Verum – Εν Αθήναις, Ιάκχου 19, Γκάζι

Ημέρες & Ώρες Παραστάσεων: Δευτέρα & Τρίτη 21:15/ έως 31 Ιανουαρίου

Επικοινωνία : 2103425170

Share this
Tags
Maria Tr
Maria Tr
Η Μαρία είναι "παιδί του κέντρου". Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, μα το μυαλό της πάντα ταξίδευε σε ακρογιαλιές και ανοιχτούς ορίζοντες. Έχει περάσει απ΄ τα έδρανα της φιλοσοφικής σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και του τμήματος θεατρικών σπουδών του πανεπιστημίου της Πάτρας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Greek Brand New: Η ελληνική δημιουργία επανασυστήνεται στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

Δέκα χρόνια συμπληρώνει ο θεσμός Greek Brand New και τα γιορτάζει με μια μεγάλη, επετειακή έκθεση από την Παρασκευή 10 έως την Κυριακή 12...

Sebastian Delen: Επέτειος δέκα ετών για την Villa Αφαία στην Αίγινα

Συνέντευξη- Ρεπορτάζ: Ζέτα Τζιώτη Η πρόσφατη επίσκεψή μας στο ρομαντικό νησί της Αίγινας, και πιο συγκεκριμένα, στη Βίλλα Αφαία του Σεμπαστιάν Ντελέν (Sebastian Delen) συνδύασε...

Αυθεντικές όψεις της Μονμάρτης από τον Μορίς Ουτριλό

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος, Ζωγράφος, λογοτέχνης, θεωρητικός της τέχνης.  Ο Μορίς Ουτριλό / Maurice Utrillo γεννήθηκε το 1883 στην Μονμάρτρη του Παρισιού. Ήταν ο γιος της...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this