“Πάντα υπάρχει το αύριο” της Πάολα Κορτελέζι: Από τις 11 Ιουλίου στα θερινά

Η Weirdwave, στις 11 Ιουλίου, παρουσιάζει την πολύαναμενόμενη ταινία-έκπληξη Πάντα Υπάρχει το Αύριο της Πάολα Κορτελέζι. Η κωμωδία-φαινόμενο, για την οποία μιλά σήμερα όλη η Ιταλία, ξεπέρασε τα 5,5 εκατομμύρια εισιτήρια και βρισκόταν στο νούμερο 1 του Box-office για 7 εβδομάδες. Διηγείται την ιστορία της Ντέλια, συζύγου και μητέρας, που παλεύει να επιβιώσει στην ιταλική μεταπολεμική κοινωνία αλλά και στην καθημερινότητά της απέναντι με έναν τυραννικό σύζυγο.

Η ιταλική κωμωδία-φαινόμενο των 5,5 εκατομμυρίων εισιτηρίων, για την οποία παραληρεί σήμερα όλη η Ιταλία!

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο της κωμικού και σταρ στην Ιταλία Πάολα Κορτελέζι, η οποία κρατά και τον πρωταγωνιστικό ρόλο, σημείωσε ρεκόρ εισιτηρίων όπου κι αν προβλήθηκε! Η μαυρόασπρη αυτή κωμωδία ξεπέρασε σε εισπράξεις ακόμα και την Barbie και τον Οπενχάιμερ και σκαρφάλωσε στο Top10 των πιο επιτυχημένων ιταλικών ταινιών όλων των εποχών. Κέρδισε το βραβείο κοινού και το βραβείο της κριτικής επιτροπής στο Φεστιβάλ της Ρώμης, έξι βραβεία David di Donatello και ψηφίστηκε «ταινία της χρονιάς» από την Ένωση Ιταλών Κριτικών Κινηματογράφου.

Μεταξύ άλλων απέσπασε το βραβείο κοινού (για την καλύτερη διεθνή ταινία) στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Γκέτεμποργκ.

Εδώ θα βρείτε το τρέϊλερ:

Η ταινία του καλοκαιριού, που θα γοητεύσει τις γυναίκες και θα ιντριγκάρει τους άντρες

Υπόθεση:
Το Πάντα υπάρχει το αύριο, μια ταινία στην παράδοση της παλιάς μαυρόασπρης ιταλικής κομεντί, διηγείται την ιστορία της Ντέλια, μιας φτωχής γυναίκας που δουλεύει σκληρά για να μεγαλώσει τα τρία παιδιά της, υπό δύσκολες συνθήκες, στη μεταπολεμική Ιταλία. Η Ντέλια και ο Ιβάνο ζουν με τα παιδιά τους και τον άρρωστο πατέρα του Ιβάνο στη Ρώμη. Είναι 1946 και οι άνθρωποι στην πόλη προσπαθούν να ισορροπήσουν ανάμεσα στους σπόρους της ελευθερίας και τα ελλείμματα του παρελθόντος. Η Ντέλια είναι ο τύπος της γυναίκας-φροντίστριας που έχει μάθει να ζει με τον τυραννικό άντρα της. Η οικογένεια είναι ενθουσιασμένη με τον επικείμενο αρραβώνα της κόρης τους. Όμως όλα αλλάζουν όταν η Ντέλια λαμβάνει ένα μυστηριώδες γράμμα που την κάνει να ανακτήσει το κουράγιο της και να διεκδικήσει μια καλύτερη ζωή.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ! 

Εμπνευσμένη από τις ιστορίες των γιαγιάδων και προγιαγιάδων. Η Πάολα Κορτελέζι μας ταξιδεύει στην Ιταλία του ‘40, την οποία ανασυστήνει εντυπωσιακά, ισορροπώντας με μαεστρία μεταξύ δράματος και χιούμορ, και εκπλήσσοντας με ένα απρόσμενο τέλος που θα συζητηθεί.

Πάντα υπάρχει το αύριο
Πάντα υπάρχει το αύριο

Όπως έχει πει, ήθελε να γυρίσει ένα φιλμ-φόρο τιμής στις νεορεαλιστικές ταινίες που εξιστόρησαν τη ζωή των Ιταλών εν μέσω φτώχειας κατά τη μεταπολεμική ανοικοδόμηση της χώρας. Γεμάτη μουσική, εμπνευσμένες εικόνες, και πρωταγωνιστές που έχουν τη στόφα του παλιού σταρ, η ταινία γοητεύει, κλείνοντας το μάτι στον σύγχρονο θεατή καθώς ενσωματώνει μερικές απρόσμενες πινελιές που προσδίδουν κάτι βαθιά μοντέρνο στον vintage χαρακτήρα της. Ίσως γιατί η Κορτελέζι, αγαπημένη ιταλίδα ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτρια, καταφέρνει στην ταινία να μιλά ανάλαφρα για τα πιο σοβαρά ζητήματα, με ένα χιούμορ που δεν έχουμε συνηθίσει σε παρόμοια θέματα.

Όπως άλλωστε έχει δηλώσει η ίδια, «το χιούμορ μπορεί να είναι ένα όχημα για να αφηγηθεί κανείς μια ιστορία που διαφορετικά θα απωθούσε τον κόσμο. Θέλαμε οι άνθρωποι να γελούν όσο είναι στον κινηματογράφο και αργότερα να σκεφτούν μετανιωμένοι “Θεέ μου, δεν έπρεπε να χαμογελάσω με αυτό”!» Να θυμίσουμε πως το 1946, έτος που διαδραματίζεται η ταινία, ήταν η χρονιά που η Ιταλία αναγεννήθηκε ως Δημοκρατία έπειτα από (περισσότερες από δύο) δεκαετίες φασιστικής διακυβέρνησης. Η πολυβραβευμένη Κορτελέζι, εμπνεύστηκε την ιστορία της εν μέρει από ιστορίες τις οποίες είχαν διηγηθεί η μητέρα και η γιαγιά της, που ζούσαν σε μια εργατική συνοικία της Ρώμης.

Share this
Tags
Μαρία Δήμου
Μαρία Δήμου
Η Μαρία Δήμου έχει σπουδάσει Σκηνοθεσία Κινηματογράφου και Τηλεόρασης και ασχολείται με τον κινηματογράφο και την αρθρογραφία σε θέματα που άπτονται της τέχνης και του πολιτισμού. Είναι μέλος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων για την Ανεξαρτησία και τη Διαφάνεια των ΜΜΕ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Η αισθητική μετάβαση στον κλασικισμό του φωβιστή Αντρέ Ντεραίν

Γράφει ο  Κώστας Ευαγγελάτος, Ζωγράφος, Λογοτέχνης, θεωρητικός της τέχνης Ο Αντρέ Ντεραίν / André Derain γεννήθηκε το 1880 στο Σατού, κοντά στο Παρίσι, σε ευκατάστατη οικογένεια...

Πέτρος Καραβέβας: Οι αυτοπροσωπογραφίες καλλιτεχνών: μια ιδιάζουσα κατηγορία πορτρέτων 

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη  Με τον όρο «αυτοπροσωπογραφία» αναφερόμαστε στην προσωπογραφία ενός καλλιτέχνη που έχει φιλοτεχνηθεί από τον ίδιο. Πρόκειται, με άλλα λόγια, για ένα...

Η μετακυβιστική οπτική του Φερνάν Λεζέ

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος, Ζωγράφος, λογοτέχνης, θεωρητικός της τέχνης Ο Φερνάν Λεζέ / Fernand Léger γεννήθηκε το1881 στο Αρζαντάν της Νορμανδίας. Ο πατέρας του ήταν ζωέμπορος...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this