Με τέσσερα νέα ξενοδοχεία των brand Casa Cook και Cook’s Club που ανοίγουν φέτος σε Σάμο, Μύκονο, Ρόδο και Κέρκυρα επεκτείνει τις επενδύσεις του στην Ελλάδα ο κινέζικος όμιλος Fosun Tourism. Όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Αλεσάντρο Ντάσι αντιπρόεδρος του Ομίλου Fosun Tourism από την 1η Μαΐου αρχίζει η λειτουργία των ξενοδοχείων Casa Cook στη Σάμο, δυναμικότητας 128 δωματίων και Casa Cook στη Μύκονο, με 26 δωμάτια ενώ την 1η Ιουνίου ανοίγουν δύο ακόμη ξενοδοχεία Cook’s Club, το ένα στην Κέρκυρα, δυναμικότητας 195 δωματίων και το άλλο στην Ιαλυσό της Ρόδου, δυναμικότητας 83 δωματίων.
Τα νέα αυτά ξενοδοχεία έρχονται να προστεθούν στα προηγούμενα τέσσερα του ομίλου Fosun Tourism που λειτούργησαν πέρσι σε Κρήτη, Ρόδο και Κω. Οι επενδύσεις όμως του Ομίλου δεν σταματούν εδώ, καθώς ήδη έχει «κλείσει» η συμφωνία για ένα ακόμη ξενοδοχείο στη Ρόδο το 2023 ενώ όπως ανέφερε ο κ. Ντάσι, οι επόμενοι προορισμοί-στόχοι είναι η Ζάκυνθος, η Αθήνα, η Θάσος και η Χαλκιδική και νέα projects σε Κω και Κρήτη.
«Η Αθήνα είναι ένας πολύ σημαντικός προορισμός διότι έχει έναν πολύ καλό συνδυασμό business and leisure», ανέφερε ο κ. Ντάσι, σημειώνοντας ότι το ενδιαφέρον τους συμπεριλαμβάνει και την Αθηναϊκή ριβιέρα. Όπως εξήγησε, οι ταξιδιώτες πλέον θέλουν να ανακαλύψουν και να γνωρίσουν νέους προορισμούς και η Ελλάδα παρέχει τη δυνατότητα πληθώρας επιλογών για να καλύψει αυτήν την ανάγκη.
Στα ισχυρά πλεονεκτήματα της Ελλάδας ο αντιπρόεδρος Ομίλου Fosun Tourism συμπεριέλαβε τον τρόπο που διαχειρίστηκε την πανδημία και τα αντανακλαστικά που έδειξε η χώρα, ώστε σήμερα να έχει μια πολύ καλή φήμη, αυτήν του ασφαλούς προορισμού. Την ίδια ώρα, όπως ανέφερε ο κ. Ντάσι, είναι μια χώρα που αγκαλιάζει την αλλαγή και προσαρμόζεται στις νέες τάσεις ή όπως το είπε χαρακτηριστικά ο Ρέμο Μασάλα Greative director των Casa Cook και Cook’s Club, οι Έλληνες ήταν έτοιμοι να βγουν από αυτό που ονομάζουμε «Comfort zone» (ζώνη άνεσης).
Τα δεδομένα αλλάζουν, κατά τον κ. Μασάλα και τα ξενοδοχεία πρέπει να προσαρμόζονται στις νέες απαιτήσεις και σε όσα αναζητούν οι σύγχρονοι πελάτες. «Στη φιλοσοφία τόσο του πιο πολυτελούς brand Casa Cook, όσο και του Cook’s Club κυριαρχεί ο μινιμαλισμός, η απλότητα και η λέξη «parea» που στα ελληνικά η παρέα δεν χρειάζεται εξήγηση», αναφέρει ο κατά το ήμισυ ελληνικής καταγωγής Ρέμο Μασάλα και προσθέτει: «Αυτή η ιδέα, να νοιώθεις άνετα στο χώρο που βρίσκεσαι και να υπάρχει η δυνατότητα να αισθανθούν όλοι ως μέλη μιας μεγάλης παρέας, η ανοιχτή κουζίνα που δίνει την αίσθηση του «σπιτιού» και η μεσογειακή διατροφή είναι χαρακτηριστικά που έχουν τα ξενοδοχεία μας σε όλον τον κόσμο και αυτό είναι που τα διαφοροποιεί και τα κάνει ελκυστικά».
Νικόλ Καζαντζίδου
Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ.