The Briteline – Χριστίνα Χαροκόπου: “Η τέχνη βοηθά τον Καλλιτέχνη να περάσει μέσα από κάθε είδους “συμπληγάδες”, να βγει πιο “σοφός” και ακόμη πιο δημιουργικός”

Με το μήνυμα ζωής ‘‘REINVENT YOURSELF» η δημιουργός του brand THE BRITELINE, Χριστίνα Χαροκόπου αναφέρεται σε κάθε καινούργιο ξεκίνημα στη ζωή μιας γυναίκας, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή της. Η εκ νέου ενδοσκόπηση και ανασύνταξη των δυνάμεων και των δυνατοτήτων της, ειδικά μετά από περιόδους περισυλλογής ή και “απομόνωσης” ανασυντάσσει την ύπαρξή της και την ωθεί με δύναμη και αισιοδοξία προς ένα “φωτεινότερο αύριο”.

Το πνεύμα, η ομορφιά και η δύναμη της αιώνιας γυναίκας, που κινείται με γενναιότητα και αισιοδοξία προς το μέλλον παρουσιάζεται στα σχέδια του πολυδιάστατου brand, που με έντονους συμβολισμούς προάγουν ένα “State of Mind”, καθώς και τις αξίες της ομορφιάς, της αρμονίας και της γυναικείας δύναμης.

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία και στην Ιστορία της Τέχνης, η Χριστίνα δίνει μια νέα διάσταση στον σχεδιασμό των κοσμημάτων και αξεσουάρ μόδας. Η φάση του εγκλεισμού, παρά τις δυσκολίες της, την βοήθησε να συγκεντρωθεί και να δημιουργήσει.

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη

-Τέχνη και δημιουργία σε περίοδο πανδημίας και κρίσης. Σε ποια επίπεδα πιστεύετε ότι επηρεάζεται η τέχνη σε τέτοιες καταστάσεις;

-Σε τέτοιες καταστάσεις επηρεάζεται η ίδια η δημιουργική διάθεση αλλά και η αγορά έργων τέχνης. Η επιβαλλόμενη μοναξιά ή και απομόνωση για τον Καλλιτέχνη συχνά μετουσιώνεται σε δημιουργία και αυτό είναι το θετικό.

Στα αρνητικά είναι η οικονομική διάσταση – το προϊόν της τέχνης δεν έχει συνήθως το υλικό αντίκρισμα-ανταμοιβή στην οποία θα ήλπιζε ο δημιουργός, λόγω του ότι σε δύσκολες εποχές η καταναλωτική συμπεριφορά αλλάζει. Βέβαια, όλα τα παραπάνω παραμένουν σχετικά με το “που” και το “πως”, το γενικότερο γεωγραφικό, οικονομικό-κοινωνικό πλαίσιο που κινείται ένας καλλιτέχνης.

-Μιλήστε μας για το concept της εταιρίας σας.

-Το Artistic Fashion Brand THE BRITELINE® είναι ένα πολυδιάστατο Concept. Δημιουργεί αυθεντικές συλλογές γυναικείων κοσμημάτων, αξεσουάρ και – προσεχώς- ενδυμάτων που είναι βασισμένες σε θέματα με έντονους συμβολισμούς και προάγουν όχι ένα συγκεκριμένο lifestyle, όπως συνηθίζεται στη μόδα, αλλά ένα “state of mind”, το οποίο εκφράζει τις διαχρονικές αρχές της ομορφιάς, αρμονίας και της γυναικείας δύναμης.

Συγχρόνως, επιδιώκει την ανανέωση στο θέμα του σχεδιασμού και της παρουσίασης των δημιουργιών και του νοήματός τους με ένα ποιοτικό τρόπο, προσαρμοσμένο στην σύγχρονη διεθνή πραγματικότητα. Μεταφέρει ένα σημαντικό μήνυμα για τη σύγχρονη γυναίκα, το οποίο προωθείται περαιτέρω μέσα από τις δράσεις του μη κερδοσκοπικού Οργανισμού THE BRITELINE® International Organization. Συνοπτικά θα το αποκαλούσα “Μόδα με νόημα και μήνυμα” – A Meaningful Fashion Brand.

-Τέχνη και Τεχνολογία. Ποιος θα είναι ο ρόλος της τεχνολογίας στην επικοινωνία, της τέχνης όπως οι Online εκθέσεις, οι Online πωλήσεις κλπ;

-Πολύ σημαντικός και αυτό έχει φανεί αρκετά πριν εμφανιστεί η απειλή της πανδημίας. Η τεχνολογία δεν βοηθά μόνο σε περιπτώσεις που είμαστε “socially distanced”, παρ’ όλο που σε παρόμοιες περιπτώσεις είναι σωτήρια. Οι εφαρμογές της στην Τέχνη είναι πάρα πολλές, όπως γνωρίζετε.

Παρ’ όλα αυτά, όσον αφορά στην επικοινωνία, γνώμη μου είναι ότι τίποτα δεν μπορεί και δεν θα μπορέσει ν’ αντικαταστήσει πλήρως την ανθρώπινη επαφή και την επαφή με την Τέχνη εκ του σύνεγγυς.

-Ήσασταν παραγωγική και δημιουργική ως δημιουργός στην φάση του εγκλεισμού;

-Ναι. Και γενικά είμαι πιο παραγωγική όταν αυτοσυγκεντρώνομαι.

-Μιλήστε μας για τις τελευταίες συλλογές σας.

-Την συλλογή APHRODITE REINVENTED® ακολουθούν προσεχώς δύο συλλογές, η συλλογή Yachting, που απαρτίζεται από τα θέματα “Rays & Waves” και ”Let The Star Guide you”, μέρος της οποίας έχουμε ήδη δημιουργήσει σε κοσμήματα και αξεσουάρ και μία τελείως καινούργια συλλογή, η οποία είναι βασισμένη στο Logo μας και την οποία θα δούμε σταδιακά από την επόμενη χρονιά.

 

-Ποιο Θέμα της συλλογής σας θα επιλέγατε για να περιγράψετε την «επόμενη μέρα» της πανδημίας και γιατί;

-Το θέμα “ALIVE”. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Stay “ALIVE” σωματικά και ψυχικά. Αυτό είναι και το ζητούμενο σε κάθε περίπτωση. Αυτό είναι και το αποτέλεσμα της διαδικασίας REINVENT YOURSELF, του κεντρικού μηνύματος του Concept APHRODITE REINVENTED®.

-Η ιστορία, μέχρι σήμερα, έχει δείξει πως η τέχνη επιβιώνει ακόμη και κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες και μάλιστα προσφέροντας σημαντικά έργα. Πιστεύετε θα συμβεί το ίδιο και τώρα;

-Η Τέχνη εμπνέεται και επιμένει, ειδικά σε “δύσκολες εποχές”. Είναι το μέσον που βοηθά τον Καλλιτέχνη να περάσει μέσα από κάθε είδους “συμπληγάδες”, να βγει πιο “σοφός” και ακόμη πιο δημιουργικός. Είναι η παρηγοριά και η αισιοδοξία για το αύριο όχι μόνο για τον Καλλιτέχνη αλλά και για όλους μας.

Who is who

THE BRITELINE® – Art Fashion with A Message είναι ένα πρωτοποριακό, πολυδιάστατο Artistic Fashion Brand “Made in Hellas”, που προωθεί ένα “State of Mind” δημιουργώντας μόδα με νόημα και μήνυμα μέσα από αυθεντικές,διαχρονικές συλλογές προϊόντων με έντονους συμβολισμούς, που προάγουν τις αξίες της ομορφιάς, της αρμονίας και της γυναικείας δύναμης.

Οι συλλογές κοσμημάτων, T-Shirts και αξεσουάρ μόδας είναι βασισμένες στο concept APHRODITE REINVENTED® , με σήμα τη θεά Αφροδίτη που ορίζεται σαν «Το Πνεύμα, η Ομορφιά και η Δύναμη της Αιώνιας Γυναίκας που κινείται με Γενναιότητα και Αισιοδοξία προς το Μέλλον» μεταφέροντας το μήνυμα «REINVENT YOURSELF» – σε ελεύθερη μετάφραση  «Ξανα-ανακάλυψε τον εαυτό σου». Τα μηνύματα του Concept απεικονίζονται στα θέματα με τίτλο “YOUR COMPASS”, “AIRBORNΕ”, “REINVENT YOURSELF”, “YOU AND THE CIRCLE OF LIFE” , και “ALIVE”.

Τα θέματα “Rays and Waves” και “Let The Star Guide you” απαρτίζουν τη συλλογή Yachting, εμπνευσμένη από την Ομορφιά, τα Χρώματα και το Φως της Αθηναϊκής Ριβιέρας.

Με σκοπό να επικοινωνήσει περαιτέρω το μήνυμά της, που είναι αφιερωμένο στην “Παγκόσμια Γυναίκα”, η δημιουργός και καλλιτεχνική διευθύντρια του brand Χριστίνα Χαροκόπου, ίδρυσε τον μη κερδοσκοπικό Οργανισμό THE BRITELINE® International Organization που υποστηρίζει την ενδυνάμωση των γυναικών, με γενικότερη φιλανθρωπική και πολιτιστική δράση.

Share this
Tags
Βανέσσα
Βανέσσα
Η Βανέσσα Πανοπούλου σπουδάζει στην Αρχιτεκτονική Χανίων και είναι υπεύθυνη για την επιμέλεια και την ροή άρθρων του ηλεκτρονικού μαγκαζίνο artviews. Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με την δημιουργική γραφή και την αφηρημένη εξπρεσιονιστική ζωγραφική με ακρυλικά.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Greek Brand New: Η ελληνική δημιουργία επανασυστήνεται στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

Δέκα χρόνια συμπληρώνει ο θεσμός Greek Brand New και τα γιορτάζει με μια μεγάλη, επετειακή έκθεση από την Παρασκευή 10 έως την Κυριακή 12...

Sebastian Delen: Επέτειος δέκα ετών για την Villa Αφαία στην Αίγινα

Συνέντευξη- Ρεπορτάζ: Ζέτα Τζιώτη Η πρόσφατη επίσκεψή μας στο ρομαντικό νησί της Αίγινας, και πιο συγκεκριμένα, στη Βίλλα Αφαία του Σεμπαστιάν Ντελέν (Sebastian Delen) συνδύασε...

Αυθεντικές όψεις της Μονμάρτης από τον Μορίς Ουτριλό

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος, Ζωγράφος, λογοτέχνης, θεωρητικός της τέχνης.  Ο Μορίς Ουτριλό / Maurice Utrillo γεννήθηκε το 1883 στην Μονμάρτρη του Παρισιού. Ήταν ο γιος της...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this