Χριστίνα Χαροκόπου: «Reinvent Yourself: Κοίταξε μέσα σου και ξανα – ανακάλυψε τον εαυτό σου»

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη

-Κυρία Χαροκόπου, μιλήστε μας για το brand σας, THE BRITELINE. Πότε και πως ξεκίνησε;

-Ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια, όταν, ταξιδεύοντας συχνά μεταξύ Αμερικής και Ελλάδος, ένοιωσα μία έντονη εσωτερική ανάγκη να έρθω σε επαφή με τον “πραγματικό” εαυτό μου, την αληθινή ιδιοσυγκρασία, τα κίνητρα και τις επιθυμίες μου.

Ήταν η ανάγκη μου να εκφραστώ δημιουργικά και συγχρόνως αυτή η δημιουργικότητα να έχει κάποια θετική επίδραση στο περιβάλλον μου, στην κοινωνία και στον κόσμο. Αυτή ήταν η αφορμή να δημιουργηθεί το Artistic Fashion Brand THE BRITELINE – Art Fashion with A Message.

-Πως εμπνευστήκατε το Concept “Aphrodite Reinvented”;

-Ένα ζεστό, καλοκαιρινό βράδυ στην υπέροχη εξοχή του Αμερικανικού Νότου. Στην ουσία, όμως, είχαν προηγηθεί για αρκετό καιρό κάποιες εσωτερικές μου διεργασίες. Ένοιωσα ότι έπρεπε ν’ αφήσω πίσω κάθε τι περιττό και μη συμβατό με την πραγματική μου φύση, να ανασυντάξω τις δυνάμεις, τις δυνατότητες και τα ταλέντα μου και να τα εξωτερικεύσω. Να ξανα-ανακαλύψω τον εαυτό μου.

Έτσι γεννήθηκε το Concept “Aphrodite Reinvented” το οποίο είναι στην ουσία ένας προσωπικός επαναπροσδιορισμός και το κεντρικό του μήνυμα “Reinvent Yourself”, ένα πανίσχυρο μήνυμα αφιερωμένο στην “Παγκόσμια Γυναίκα” που “κατευθύνεται με γενναιότητα και αισιοδοξία προς το μέλλον”.

Όλα ξεκινούν από την Αφροδίτη – την Αιώνια Γυναίκα και καταλήγουν στην – σε ελεύθερη μετάφραση – “Αναγεννημένη Αφροδίτη”, πολύ πιο όμορφη και δυνατή εσωτερικά και επομένως, εξωτερικά.

Ένα ζεστό, καλοκαιρινό βράδυ στην υπέροχη εξοχή του Αμερικανικού Νότου εμπνεύστηκα το concept “Aphrodite Reinvented”

-Υποθέτω ότι τα παραπάνω είναι και ο τρόπος με τον οποίο “βλέπετε” το φύλλο σας και τη γενικότερη- “θέση” του στην κοινωνία, στον κόσμο, στην ίδια τη ζωή;

-Σας ευχαριστώ γι’ αυτή την ερώτηση. Είναι έτσι ακριβώς. Θεωρώ ότι η γυναικεία εικόνα έχει κατά κάποιο τρόπο “ευτελιστεί” στην εποχή μας. Δεν μιλάμε για ειδικές, μεμονωμένες περιπτώσεις. Μιλάμε για την “γυναικεία εικόνα” που κάποιοι, για κάποιους λόγους οικονομικούς, πολιτικούς και άλλους θέλουν να προωθούν σήμερα.

Πιστεύω ότι αυτή η εικόνα όπως υπερ-προβάλλεται, ειδικά μέσω της μόδας από όσους έχουν τη δύναμη να την επιβάλουν, αφ’ ενός μεν αδικεί τη γυναίκα εν γένει, αφ’ εταίρου δε δεν την ενισχύει, την αποδυναμώνει σε όλα τα επίπεδα.  Γι’ αυτό αισθάνθηκα την ανάγκη να την επανα – προσδιορίσω με τον τρόπο που ένοιωσα ότι της αξίζει.

-Αν σας ζητούσα να χαρακτηρίσετε τις συλλογές σας, ποιες λέξεις θα χρησιμοποιούσατε;

-Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω λέξεις, προτάσεις, παραγράφους ή και να γράψω…ένα βιβλίο. Και αυτό γιατί, εκτός από την ποιότητα που θέλω και προσπαθώ να τις χαρακτηρίζει, μεταφέρουν έντονους συμβολισμούς που προάγουν τις αρχές της Ομορφιάς, της Αρμονίας και της Γυναικείας Δύναμης.

Στόχος μου είναι να είναι αυθεντικές, να εμπνέουν και να ενδυναμώνουν τις γυναίκες ώστε να αισθάνονται σίγουρες, απαλλαγμένες από όλα τα “περιττά” και η καλλίτερη εκδοχή του εαυτού τους.

Είναι η κοινωνική διάσταση του brand THE BRITELINE – Art Fashion with A Message

-Ποιες είναι οι δραστηριότητες της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης THE BRITELINE International Organization;

-Είναι η κοινωνική διάσταση του brand THE BRITELINE – Art Fashion with A Message, που δημιουργήθηκε για να προωθήσει και να διαδώσει περαιτέρω το μήνυμα “Reinvent Yourself” με σκοπό την ενδυνάμωση και υποστήριξη της γυναίκας, την προώθηση του πολιτισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης μέσα από συλλογικές δράσεις με άλλες οργανώσεις και προσφέροντας κάποια από τα έσοδα από τις πωλήσεις των συλλογών του brand γι’αυτούς τους σκοπούς.

Το μήνυμα που διέπει το fashion brand THE BRITELINE – Art Fashion with A Message ταυτίζεται απόλυτα και γίνεται πράξη μέσω της οργάνωσης THE BRITELINE International Organization.

Είμαι πραγματικά  ενθουσιασμένη γιατί εδώ η αγάπη και η πίστη μου για τον  εθελοντισμό και την προσφορά στον συνάνθρωπο περνάει μέσα από τη δημιουργική μου δράση και διότι πιστεύω ότι μ’ αυτό τον τρόπο ολοκληρώνεται πραγματικά η δημιουργική μου προσπάθεια.

Πως οραματίζεστε το brand σας στο μέλλον;

-Μεγάλο και επιτυχημένο διεθνώς με ουσιαστική προσφορά στη Γυναίκα και στην Κοινωνία.

Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη; 

-Reinvent Yourself – Κοίταξε μέσα σου  και ξανα – ανακάλυψε τον εαυτό σου .

Σας ευχαριστούμε γι’ αυτή τη συζήτηση.

-Και εγώ σας ευχαριστώ διότι μου δώσατε την ευκαιρία να μιλήσω για την εσωτερικότητα του Concept και την “καλλιτεχνική”  και  κοινωνική πλευρά της  δουλειάς μου που με εκφράζουν ιδιαίτερα!

Share this
Tags
Zeta Tz
Zeta Tz
Η Ζέτα ασχολείται με τη μετάφραση, την αρθρογραφία και την αρχισυνταξία στο χώρο των ΜΜΕ του πολιτισμού. Έχει ασχοληθεί με την διοργάνωση εικαστικών εκθέσεων και εκδηλώσεων που αφορούν στην κοινωνική ευθύνη. Έχει λάβει τιμητική διάκριση από το Ίδρυμα Μπότση για δημοσιογραφική της δραστηριότητα στα θέματα πολιτισμού. Στο artviews.gr είναι υπεύθυνη της συντακτικής ομάδας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Greek Brand New: Η ελληνική δημιουργία επανασυστήνεται στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

Δέκα χρόνια συμπληρώνει ο θεσμός Greek Brand New και τα γιορτάζει με μια μεγάλη, επετειακή έκθεση από την Παρασκευή 10 έως την Κυριακή 12...

Sebastian Delen: Επέτειος δέκα ετών για την Villa Αφαία στην Αίγινα

Συνέντευξη- Ρεπορτάζ: Ζέτα Τζιώτη Η πρόσφατη επίσκεψή μας στο ρομαντικό νησί της Αίγινας, και πιο συγκεκριμένα, στη Βίλλα Αφαία του Σεμπαστιάν Ντελέν (Sebastian Delen) συνδύασε...

Αυθεντικές όψεις της Μονμάρτης από τον Μορίς Ουτριλό

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος, Ζωγράφος, λογοτέχνης, θεωρητικός της τέχνης.  Ο Μορίς Ουτριλό / Maurice Utrillo γεννήθηκε το 1883 στην Μονμάρτρη του Παρισιού. Ήταν ο γιος της...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this