Γράφει η Christina P. Mallaki
Η συλλογή MCM Φθινοπώρου / Χειμώνα 2024 που μόλις κυκλοφόρησε στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου ήταν ακόμα καλύτερη από ό,τι είχα φανταστεί. Αντλώντας έμπνευση από την πολιτιστική ποικιλία του Μονάχου, όπου ιδρύθηκαν οι εμβληματικοί σχεδιαστικοί κώδικες του οίκου, η συλλογή δίνει μορφή στην πρωτοποριακή προσέγγιση της MCM για την καινοτομία μέσω ενός ταξιδιού, “από το Μόναχο στον Άρη”, όπου οι κώδικες εξελίσσονται και φτάνουν σε νέα σύνορα. Ο συνδυασμός της παράδοσης, της κληρονομιάς της χειροτεχνίας, της καινοτομίας και του φουτουρισμού εξέφρασε στον υψηλότερο βαθμό μια αίσθηση ευελιξίας και ήθους.
Η Katie Chung, Creative Director της φίρμας, παρουσίασε στο Palazzo Serbelloni, δύο διαφορετικούς, αλλά άψογα συνυπάρχοντες κόσμους, τη Γη και τον Άρη. Το Palazzo ήταν απολύτως καθηλωτικό και σίγουρα το καλύτερο μέρος για μια τέτοια συλλογή. Για να είμαστε ακριβείς, έδωσε μία πιο έντονη ώθηση σε όλο το νόημα της απίστευτης δουλειάς των σχεδιαστών.
Υπερβαίνοντας μεταξύ δύο πυλών, η συλλογή Φθινοπώρου/Χειμώνα ’24 της MCM, δίνει μια νέα ματιά στα έργα κληρονομιάς, προτείνοντας μια νέα, πιο καινοτόμο αντίληψη για την πολυτέλεια. Το προσωπικό μου αγαπημένο Diamante 3D, το νέο “it shape” και το γεγονός ότι η φίρμα μόλις έσπασε νέα σύνορα στη βιωσιμότητα με τα είδη Capsule από MIRIUM® και τις εναλλακτικές της σε δέρμα με βάση το φυτό, μας έδειξαν με υπερηφάνεια μια πρόοδο στην οικολογικά συνειδητοποιημένη πολυτέλεια!
Η μοναδική σειρά Black Label, μια εξέλιξη της κομψότητας και η καθιέρωση του Laurel Denim Jacquard, του Monogram Re-Nylon, του μεταλλικού δέρματος και του δέρματος από εκλεπτυσμένα σιτηρά, ήταν ένα must see. Οι Silver Swarowski Ballerinas, τα Monogrammed Moccasins, οι μεταλλικές μπότες χιονιού, η νέα συνεργασία για γυαλιά με τη Marcolin που παρουσιάστηκαν αποκλειστικά μέσω της νέας εικονικής τεχνολογίας δοκιμής, η Deepixel και το νέο floral άρωμα MCM Crush, ολοκλήρωσαν την ατμόσφαιρα της φίρμας άψογα.
Αυτή τη φορά, η MCM και η Harper Collective – η διορατική μάρκα lifestyle αποσκευών που συνιδρύθηκε από τους Jaden Smith και Sebastian Manes – διαφήμισαν μία Sustainable Travel Lifestyle Brand Collaboration, πρωτοποριακή οικολογικά συνειδητοποιημένη πολυτέλεια με τρία ιδιαίτερα περιγράμματα βαλίτσας.
Μια πρωτοποριακή και ευέλικτη μάρκα, ιδανική για τον καθημερινά μετακινούμενο ή τον κοσμογυριστή, αναδεικνύοντας λειτουργικότητα και μεταμοντέρνο στυλ!
Όπως το έθεσε τέλεια ο Sabine Brunner, Πρόεδρος και Brand & Commercial Officer, “η MCM ιδρύθηκε με πνεύμα καινοτομίας και ανεξαρτησίας, επαναπροσδιορίζοντας την πολυτέλεια από την ίδρυσή της. Με δέσμευση για δεξιοτεχνία, ευελιξία, και συμπερίληψη, η MCM εμψυχώνει τα άτομα να εξερευνήσουν τον κόσμο χωρίς όρια, τόσο σωματικά, εικονικά και ακόμη παραπέρα.”