«Η μάνα είναι μάνα ρε», ένα δραματούργημα στον Χώρο τέχνης HGW

Η παράσταση «Η μάνα είναι μάνα ρε», από Παρασκευή 13 Οκτωβρίου, κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 9:00 για 6 μόνο παραστάσεις.

Μία millennial σκηνοθέτης με σπουδές στην υποκριτική και στη σκηνοθεσία, προσπαθεί να πρωτοπορήσει ανεβάζοντας ένα λαϊκό έργο της δεκαετίας του ’70 σε μία “meta” εκδοχή, εντάσσοντας όλες τις φόρμες θεάτρου που έχει δει και διδαχθεί. Διαλέγει το έργο, μάλλον, τυχαία και αρνείται πεισματικά να το αποδώσει. Κοροϊδεύει τη λαϊκότητα της ομιλίας, χλευάζει της δυσκολίες της ζωής των χαρακτήρων. Τις αντιλαμβάνεται ως κοινοτυπίες, γραφικότητες μιας άλλης γενιάς, σαφώς πιο πρωτόγονης από τη δική της. Το αποτέλεσμα; Ένα δραματούργημα.   

Ο θίασος απαρτίζεται από ηθοποιούς που τελείωσαν δραματικές σχολές, πήγαν σε casting, σε σεμινάρια σκηνοθετών και είναι πρόθυμοι να πρωτοπορήσουν, παρότι δεν τους απασχολεί καθόλου το έργο. Αυτό που κατά βάθος θα ήθελαν είναι να καταφέρουν να παίξουν στην τηλεόραση, να δίνουν συνεντεύξεις στις πρωινές εκπομπές και να κάνουν επιτέλους περήφανη την Ελληνίδα μάνα τους. 

Ηθοποιούς που η δίψα τους για αναγνώριση, ασυνείδητα, τους ξυπνά «φονικά» ένστικτα. Ένστικτα που πηγάζουν από τον ανταγωνισμό και την απόρριψη που έχουν βιώσει βγαίνοντας στο «σανίδι». Ένστικτα που μοιάζουν με τα ένστικτα των φυλακόβιων που καλούνται να ενσαρκώσουν στο έργο. 

Το έργο είναι μια «ανοιχτή» πρόβα στην οποία βλέπουμε το political correct να εκτελείται στα πέντε μέτρα. Πρόκειται για μία σκληροπυρηνική κωμωδία, ωδή στη σοβαροφάνεια με την οποία αντιλαμβανόμαστε την τελετουργία της πρόβας. Μία αυτοσαρκαστική σάτιρα  που, παρότι δεν τηρεί τους όρους της πολιτικής ορθότητας, σέβεται απόλυτα της αξίες που πρεσβεύει. Καυτηριάζει τον έμμεσο και τον άμεσο ρατσισμό που επωάζεται στις μέρες μας, παρουσιάζει τον τρόμο των νέων καλλιτεχνών μπροστά στο cancel culture και ξεμπροστιάζει τη δήθεν ευαισθησία και αλληλεγγύη που εκφράζεται στα social media και λησμονείται εντός ολίγων ημερών. Μία  “meta” επιθεώρηση που απευθύνεται στους μυημένους στο θεατρικό «γίγνεσθαι» θεατές, αλλά και σε όλους όσους είναι πρόθυμοι να κάψουν κάποια εγκεφαλικά κύτταρα. 

Συντελεστές

Σύλληψη-Σκηνοθεσία: Ίρις Κατσούλα 
Επιμέλεια Κίνησης: Ιωάννα Χρυσομάλλη
Σχεδιασμός Φωτισμού: Στέβη Κουτσοθανάση 
Φωτογραφίες: Ίρις Κατσούλα 
Σχεδιασμός Αφίσας: Κωνσταντίνος Σελλάς 
Παραγωγή: FemTettix. 

Παίζουν

Σάββας Βασιλειάδης , Αγγελική Γρηγοροπούλου, Ειρήνη Ιωάννου, Αντριάν Κολαρίτζ, Δημήτρης Μαγκλάρας 

Από την παράσταση «Η μάνα είναι μάνα ρε»

Info

Διάρκεια παραστάσεων
Από Παρασκευή 13 Οκτωβρίου
κ
άθε Παρασκευή και Σάββατο στις 9:00
Για 6 μόνο παραστάσεις

Χώρος τέχνης HGW
Μαυρομιχάλη 138 και Κομνηνών
Εξάρχεια

Τιμές εισιτηρίων: 12 κανονικό, 10 μειωμένο
Viva

Ο χώρος διαθέτει ράμπα-ανελκυστήρα για αναπηρικά αμαξίδια 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παράσταση περιέχει γυμνό χωρίς λόγο

«Η μάνα είναι μάνα ρε», ένα δραματούργημα στον Χώρο τέχνης HGW

Share this
Tags
Βανέσσα
Βανέσσα
Η Βανέσσα Πανοπούλου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Αρχιτεκτονική Χανίων του Πολυτεχνείου Κρήτης και είναι υπεύθυνη για την επιμέλεια και την ροή άρθρων του ηλεκτρονικού μαγκαζίνο artviews. Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με την δημιουργική γραφή και την αφηρημένη εξπρεσιονιστική ζωγραφική με ακρυλικά.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αριέλα Βερτεμέρ: Η εννοιολογική τέχνη είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την πρόκληση κριτικής σκέψης και συναισθηματικής ενδοσκόπησης 

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη   Η Αριέλα Βερτεμέρ (Ariela Wertheimer), η διεθνούς φήμης εικαστικός, που κέρδισε το βραβείο του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου στη Βενετία με την...

Αφροδίτη Λίτη:  Η γλυπτική είναι για μένα ό,τι η αναπνοή για τον άνθρωπο 

Συνέντευξη στην Ζέτα Τζιώτη και την Μαργαρίτα Καρδαχάκη  Μετά την πρόσφατη ολοκλήρωση της έκθεσής της Αφροδίτης Λίτη με τίτλο "Το Ονειρικό και το Όνειρο: Οι...

«Εκείνος και Εκείνη» της Κλαίρης Θεοδώρου

Γράφει η Ανδριανή Βουβάκη  Το μυθιστόρημα «Εκείνος και Εκείνη» της Κλαίρης Θεοδώρου από τις εκδόσεις Ψυχογιός είναι ένα αστυνομικό θρίλερ, που με ευφυή τρόπο συνδυάζει...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this