Η Yellow Korner παρουσιάζει τα αλησμόνητα Coloramas

Την προηγούμενη εβδομάδα κάνοντας βόλτα στην πλατεία της Αγ. Ειρήνης στο κέντρο της Αθήνας, το βλέμμα μας έπεσε πάνω στη βιτρίνα της γκαλερί, Yellow Korner. Εντυπωσιακές φωτογραφίες, με λαμπερά χρώματα που τραβήχτηκαν μεταξύ του 1950 και του 1990 κοσμούσαν τη βιτρίνα.

Για σαράντα χρόνια, τεράστιες έγχρωμες διαφάνειες κοσμούσαν το Grand Central Terminal στην πόλη της Νέας Υόρκης και άγγιζαν τις καρδιές εκατομμυρίων ανθρώπων. Σήμερα, η συλλογή Colorama αντιπροσωπεύει όχι μόνο μια ελκυστική και πιστευτή εξιδανίκευση της αμερικανικής ζωής, αλλά μια λεπτή και αποτελεσματική χρήση των φωτογραφιών για να δημιουργήσει την επιθυμία για τα προϊόντα και τις δραστηριότητες που πωλούνται.

Ως μουσείο της φωτογραφίας στην ιστορία και τον πολιτισμό, που βρίσκεται στην πόλη που έκανε και έκανε διάσημο το Kodak, το Μουσείο George Eastman είναι μοναδικά εξοπλισμένο για να γιορτάσει και να εξερευνήσει αυτές τις πρωτοποριακές διαφημίσεις.

Τώρα, χρόνια μετά το τελευταίο Colorama κοιτώντας πάλι αυτές τις γοητευτικές εικόνες διαπιστώνουμε ότι μια εικόνα μας περιγράφει τις ιστορίες των φωτογραφικών πρακτικών και τεχνολογιών, της διαφήμισης και της αμερικανικής ιστορίας.

Πεντακόσιες εξήντα πέντε Coloramas δημιουργήθηκαν μεταξύ του 1950 και του 1990.

fashions-in-chromspun-swimsuits-1954

Όπως ανέφερε ο Ζurab Sam, υπεύθυνος του Yellow Korner στην Αθήνα, η γκαλερί είναι στην ευχάριστη θέση να μοιραστεί μια επιλογή αυτών των Coloramas με μια νέα γενιά τηλεθεατών έχοντας κατά νου ότι αυτές οι παραγωγές διαμόρφωσαν μια γενιά.

Share this
Tags
Βανέσσα
Βανέσσα
Η Βανέσσα Πανοπούλου σπουδάζει στην Αρχιτεκτονική Χανίων και είναι υπεύθυνη για την επιμέλεια και την ροή άρθρων του ηλεκτρονικού μαγκαζίνο artviews. Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με την δημιουργική γραφή και την αφηρημένη εξπρεσιονιστική ζωγραφική με ακρυλικά.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αυθεντικές όψεις της Μονμάρτης από τον Μορίς Ουτριλό

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος, Ζωγράφος, λογοτέχνης, θεωρητικός της τέχνης.  Ο Μορίς Ουτριλό / Maurice Utrillo γεννήθηκε το 1883 στην Μονμάρτρη του Παρισιού. Ήταν ο γιος της...

Γιάννης Μετζικώφ: Το βλέμμα είναι η δύναμη μιας άηχης γλώσσας. Κανένας άνθρωπος δεν γλίτωσε από το βλέμμα του έρωτα και της αγάπης.

Γράφει η Μαργαρίτα Καρδαχάκη - Ιστορικός Τέχνης Επιμέλεια συνέντευξης: Ζέτα Τζιώτη  Με αφορμή τη νέα του έκθεση στην γκαλερί της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, το artviews συνάντησε τον...

Λορέττα Γαΐτη: Εάν δεν φροντίζεις το έργο ενός καλλιτέχνη είναι σαν να πεθαίνει για δεύτερη φορά

Γράφει η Μαργαρίτα Καρδαχάκη - Ιστορικός Τέχνης Επιμέλεια συνέντευξης: Ζέτα Τζιώτη  Πριν από μερικές ημέρες οι πόρτες της Γκαλερί Σκουφά άνοιξαν στην καρδιά του Κολωνακίου για...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this