«επί το έργον διαρκώς», η Αγγελική Αντωνέα στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Δήμου Αθηναίων

Από 31 Μαρτίου έως και 12 Απριλίου 2023 το Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Δήμου Αθηναίων φιλοξενεί την έκθεση της Αγγελικής Αντωνέα «επί το έργον διαρκώς» (ζωγραφική με τα μέσα της χαρακτικής) με την υποστήριξη του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων.

Θα εκτεθούν μονότυπα έργα, μονοτυπίες, λιθογραφίες και ζωγραφικά έργα (λάδι σε χαρτί, καμβά και ξύλο) που η Αγγελική Αντωνέα φιλοτέχνησε την περίοδο 2016-2023 και επέλεξε για την συγκεκριμένη έκθεση.

Όπως ή ίδια σημειώνει

“πρόκειται για τα ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ σε χαρτί -και όχι μόνο- μιας διαδρομής στη ζωγραφική με τα μέσα της χαρακτικής. Από το 2016 έως το 2023. Από τη δουλειά μου στη σχολή (ΑΣΚΤ), εκείνη της πτυχιακής και μετέπειτα εκείνης (της εξωσχολικής) στο περιβάλλον του δικού μου –πλέον- εργαστηρίου. Μορφές τοπίων και τοπία μορφών (τα αχαρτογράφητα της πτυχιακής μου), και στη συνέχεια πρόσωπα και τοπία που έχουν και δεν έχουν εκτεθεί και που στην πορεία γίνονται δέντρα, καρποί και  ό,τι… 

Μια διαδρομή που οδήγησε στην αφαίρεση και φλερτάρει με τη συνέχειά της στη κατεύθυνση του συγκερασμού αυτής (της αφαίρεσης) με τη μορφή. Δύσκολο το εγχείρημα αυτής της έκθεσης. Όχι αυτάρεσκο. Πρωτίστως ζωογόνο για την πορεία της εικαστικής μου δημιουργίας. Γιατί η ζωγραφική θέλει πάθος, το πάθος θέλει ψυχή και την ψυχή τροφοδοτεί η «έκθεση» για να συνεχίσει (μοναχικά) την στοχαστική της διαδρομή μέσα από την ύλη». 

Αγγελική Αντωνέα

Who is Who

Η Αγγελική Αντωνέα γεννήθηκε το 1965 στην Αθήνα. Το 2011, έχοντας ήδη 20 χρόνια ενεργού δικηγορίας, προσεγγίζει παράλληλα τα εικαστικά. 

Το 2015 αρχίζει τις σπουδές της στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα (Α΄ Εργαστήριο Χαρακτικής με καθηγητή τον Γιάννη Γουρζή) και αποφοιτά με άριστα τον Ιούνιο του 2020. 

Δείγματα έργου της έχουν παρουσιασθεί στην Αθήνα σε δύο ατομικές εκθέσεις («Απεικονίσεις του ιδεατού»- Μαίος/Ιούνιος 2021- ZivasArtGallery, «Βλέμματα μετέωρα, τοπία πλέοντα»- Οκτώβριος 2022- GalleryArtPrisma)), σε 11 ομαδικές εκθέσεις (2017-2023) και σε μια ατομική έκθεση στο Μετρό Ακρόπολη στο πλαίσιο του προγράμματος Metro Stages (2018). Εργα της επελέγησαν ως εξώφυλλο στα βιβλία «Ιστορική σκέψη, σχολείο και μουσείο» της Γεωργίας Κουσερή (εκδόσεις επίκεντρο, 2019) και «Ισοβίτης στο ελληνικό κάτεργο» του Γιώργου Λεωτσάκου (εκδόσεις Καστανιώτη 2022). 

Είναι μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος. 

Ζει και εργάζεται στην Αθήνα. 

antonea@otenet.gr 

Αγγελική Αντωνέα

Info

Διάρκεια έκθεσης
Έως Τετάρτη 12 Απριλίου 2023

Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Δήμου Αθηναίων
Ηρακλειδών 66, Θησείο
στάση μετρό Κεραμεικός

Ημέρες και ώρες λειτουργίας
Τρίτη έως Πέμπτη 11.00 -19.00
Σάββατο και Κυριακή 11.00 – 15.00
Δευτέρα κλειστά

Είσοδος ελεύθερη

Με την υποστήριξη του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων. 

Αγγελική Αντωνέα
Share this
Tags
Βανέσσα
Βανέσσα
Η Βανέσσα Πανοπούλου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Αρχιτεκτονική Χανίων του Πολυτεχνείου Κρήτης και είναι υπεύθυνη για την επιμέλεια και την ροή άρθρων του ηλεκτρονικού μαγκαζίνο artviews. Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με την δημιουργική γραφή και την αφηρημένη εξπρεσιονιστική ζωγραφική με ακρυλικά.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αθηνά Χατζή: H ζωγραφική μου είναι το γεφύρωμα της αναπαράστασης με την αφαίρεση με επίκεντρο τη φόρμα ανταποκρίνεται στο εξπρεσιονιστικό ιδίωμα

Γράφει η Ζέτα Τζιώτη Η Αθηνά Χατζή είναι μια καλλιτέχνιδα με μοναδική οπτική και διαδρομή που συνδυάζει την τέχνη με το design. Σπούδασε design στο...

Σχέσεις, Μυστήριο και Έγκλημα κατά Φρανσουά Τρυφώ: “Η σειρήνα του Μισισιπή”

Tης Μαρίας Μπασμπαγιάννη (Instagram: ipolinstinplage) Με τη "Σειρήνα του Μισισιπή" (Πρωτότυπος τίτλος: "La sirène du Mississippi"), ο Φρανσουά Τρυφώ ακολουθεί τα βήματα του Χίτσκοκ, δημιουργώντας...

Χάνα Χοχ: Η πρωτοπόρος καλλιτέχνιδα του κινήματος του ντανταϊσμού που τιμάει η Google

Η Χάνα Χοχ (1889–1978) υπήρξε η μοναδική γυναίκα καλλιτέχνης του κινήματος του ντανταϊσμού στο Βερολίνο και πρωτοπόρος του φωτομοντάζ – μιας τεχνικής που αναμόρφωνε...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this