Χριστίνα Χαροκόπου: Οι δημιουργίες μου προωθούν ένα “State of Mind” και όχι απλά ένα “material lifestyle”

Η Χριστίνα Χαροκόπου είναι μια δημιουργική γυναίκα, γεμάτη ζωή, που εμπνέεται από ό,τι νέο και καινοτόμο. Πνεύμα φευγάτο αλλά και γενναίο, δημιούργησε το «THE BRITELINE – Art Fashion with a Message», ένα πρωτοποριακό fashion brand, που δημιουργεί νέα τάση στη μόδα προωθώντας ένα πανίσχυρο μήνυμα για τη σύγχρονη Γυναίκα σε όλο τον κόσμο

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη

Η Χριστίνα, ενώ στην καθημερινότητά της κυριολεκτικά διέσχιζε τον ουρανό, ασχολήθηκε παράλληλα με τη δημιουργία ενός πολυδιάστατου brand, με έντονους συμβολισμούς που προάγουν ένα “State of Mind” και τις αξίες της ομορφιάς, της αρμονίας και της γυναικείας δύναμης. 

Οι συλλογές των κοσμημάτων και t-shirts έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και είναι βασισμένες στο Concept APHRODITE REINVENTED, με σήμα τη Θεά Αφροδίτη, που εδώ συμβολίζει «Το Πνεύμα, την Ομορφιά και τη Δύναμη της Αιώνιας Γυναίκας που κινείται με Γενναιότητα και Αισιοδοξία προς το Μέλλον» μεταφέροντας το μήνυμα «REINVENT YOURSELF» – σε ελεύθερη μετάφραση «Ξανά – ανακάλυψε τον εαυτό σου». 

Η δημιουργός, μέσα απ’ αυτό το concept εκφράζει τον ψυχικό της κόσμο και καλεί την «Παγκόσμια Γυναίκα» να συνεχίσει τη δυναμική της πορεία προς το μέλλον, ξεπερνώντας κάθε εμπόδιο, βασισμένη στην εσωτερική της Ομορφιά, Αξία και Δύναμη.

Συναντήσαμε την Χριστίνα σ’ ένα μέρος που «την εμπνέει και την εκφράζει απόλυτα» όπως η ίδια ανέφερε, την πρωτοποριακή και μοναδικής αισθητικής γκαλερί την THE BLENDER GALLERY, στη Γλυφάδα με διάθεση να μας αποκαλύψει την πηγή της δημιουργικότητάς της. 

Η THE BLENDER GALLERY έχει ως στόχο την ανάδειξη και την προώθηση της εγχώριας καλλιτεχνικής δημιουργίας τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Φιλοξενώντας δυναμικούς και πολλά υποσχόμενους καλλιτέχνες, που εκφράζονται χρησιμοποιώντας όλων των ειδών τα μέσα και έχουν ταυτοχρόνως διαφορετικές φιλοσοφικές προσεγγίσεις αναφορικά με τα έργα τους, η BLENDER GALLERY προσδοκά να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο και μοναδικό μωσαϊκό τέχνης.

sxima 1
You and The Circle of Life” by THE BRITELINE

Η φιλοσοφία της GALLERY βασίζεται στην παραδοχή ότι η τέχνη βρίσκεται κρυμμένη σε όλο το φάσμα της ανθρώπινης δημιουργίας και στόχος της είναι να την ανακαλύψει μαζί με το κοινό. Ο χώρος αυτός λοιπόν, είναι κατάλληλος και πλήρως συνυφασμένος με τον τρόπο σκέψης και έκφρασης της δημιουργού Χριστίνας Χαροκόπου.

-Χριστίνα, είσαι ένας πολύπλευρος άνθρωπος. Γνωρίζοντας τις σπουδές σου στο χώρο της Κοινωνιολογίας και της Τέχνης και την επιτυχημένη σου πορεία ως επαγγελματίας σε άλλο χώρο πέραν αυτής, πως αποφάσισες να δημιουργήσεις ένα Concept – Fashion Brand; 

-Το Concept THE BRITELINE – Art Fashion with a Message είναι η σύνθεση τριών στοιχείων που με εκφράζουν: της αγάπης για κάθε είδους Καλλιτεχνική Δημιουργία, για τις διαχρονικές Αξίες του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού μας και της ευαισθητοποίησης γύρω από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η σύγχρονη Γυναίκα σε όλο τον κόσμο.

Ηταν θέμα «χρόνου» για μένα να κάνω αυτή τη σύνθεση, που αντανακλά μία προσωπική εξέλιξη. 

Έχω την αίσθηση ότι με τη δημιουργία του brand «THE BRITELINE» βρήκες το άστρο που έκρυβες μέσα σου. Συνέβη κάτι στη ζωή σου που σε ώθησε να προσεγγίσεις τα πράγματα με μια πιο δημιουργική διάθεση;

-Ναι. Μία εκ νέου «ενδοσκόπηση», επανεκτίμηση και ανασύνταξη των δυνάμεων και δυνατοτήτων μου. Το αποτέλεσμα είναι ένα “Self Reinvention”. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε το Concept “APHRODITE REINVENTED” – Ξανα-ανακάλυψα τον εαυτό μου και έτσι, ανακάλυψα τη δημιουργική πλευρά μου. 

-Τα σχέδια στις συλλογές σου αποπνέουν δύναμη και αισιοδοξία. Θα ήθελες να μας πεις με τι κριτήριο επιλέγεις τα υλικά σου;

-Τα κριτήρια είναι η αισθητική, η ποιότητα και το «μέτρο». Τα υλικά πρέπει να υλοποιούν την ιδέα με ένα τρόπο που να προάγεται η σωστή αισθητική, η αρμονία και η ισορροπία. 

-Τι μήνυμα δίνεις στο κοινό σου μέσω των collection σου και των δημιουργιών σου;

-Το μήνυμα της Αυτοεκτίμησης, της Ανανέωσης, της Δύναμης, της Δράσης και της Αισιοδοξίας. 

– “Re-invent yourself”. Τι σημαίνει για σένα αυτό το moto? Σε εκφράζει ή ήταν μια τυχαία επιλογή;

-Αυτό το moto έχει προκύψει από τα προσωπικά μου βιώματα, με εκφράζει απόλυτα και είναι ένα μήνυμα – προτροπή αφιερωμένο στην «Παγκόσμια Γυναίκα». 

Πως αισθάνεσαι όταν συναντάς τυχαία γυναίκες που φορούν δημιουργίες σου;

-Αισθάνομαι θαυμάσια κυρίως επειδή αυτές οι δημιουργίες προωθούν ένα “State of Mind” και όχι απλά ένα “material lifestyle” – αυτό έχει υπέρ – καλυφθεί μέχρι σήμερα. 

Τα υλικά που χρησιμοποιείς είναι υψηλών προδιαγραφών και αρίστης ποιότητας. Σε περίοδο κρίσης, δεν είναι «τολμηρό» που χρησιμοποιείς ακριβή πρώτη ύλη;

– Όταν θέλεις να «περάσεις» ένα ποιοτικό μήνυμα πρέπει να το κάνεις με ποιοτικά μέσα. Είναι σεβασμός στον εαυτό σου, στην δημιουργία σου και στον άνθρωπο που θα σε τιμήσει επιλέγοντάς την. Τα υπόλοιπα είναι απλώς «πρακτικά θέματα» που πρέπει να βρεις τον τρόπο να ξεπεράσεις. 

-Εκλαμβάνω ότι είσαι ένα αισιόδοξο και δυναμικό άτομο. Είσαι αισιόδοξη για τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε;

-Ναι. Πραγματική Αλλαγή, Ανανέωση και Επανεκκίνηση μπορεί να υπάρξει μόνο μετά από την κατάρρευση μιας λάθος κατάστασης, έπειτα από μία κρίση. Ισχύει στο συλλογικό επίπεδο, όσο και στο προσωπικό. Αυτό που πρέπει να κάνουμε όλοι μας είναι να αντέξουμε κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης. Μπορούμε, αν επανεκτιμήσουμε σωστά τις δυνάμεις μας και προχωρήσουμε σε επιλογές ποιότητας.

-Ποια θα είναι τα επόμενα επαγγελματικά βήματα της εταιρείας σου σε Ελλάδα και εξωτερικό;

-Να αναπτύξουμε τις νέες συλλογές μας, να εμπλουτίσουμε τις ήδη υπάρχουσες και να προωθήσουμε τις συνεργασίες μας στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό με σκοπό να φτάσει το μήνυμά μας σε όσο το δυνατόν περισσότερες γυναίκες. 

sxima

-Θα θέλαμε να μας μιλήσεις για την πρωτοβουλία της THE BRITELINE INTERNATIONAL ORGANIZATION, της κοινωνικής διάστασης του brand.

– Είναι, όπως είπες,  η κοινωνική διάσταση του brand THE BRITELINE, που δημιουργήθηκε για να προωθήσει και να διαδώσει περαιτέρω το μήνυμα “Reinvent Yourself” με σκοπό την υποστήριξη και ενδυνάμωση της Γυναίκας, την προώθηση του πολιτισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης, μέσα από συλλογικές δράσεις με άλλες οργανώσεις και προσφέροντας κάποια από τα έσοδα από τις πωλήσεις των συλλογών του brand γι’αυτούς τους σκοπούς.

Το μήνυμα που διέπει το fashion brand THE BRITELINE – Art Fashion with A Message ταυτίζεται απόλυτα και γίνεται πράξη μέσω της οργάνωσης THE BRITELINE International Organization και  αυτό είναι το τελικό ζητούμενο για μένα διότι πιστεύω ότι η Δημιουργία ολοκληρώνεται μόνο μέσα από την Κοινωνική Προσφορά.

ΙΝFO * Τα μηνύματα του Concept απεικονίζονται στα θέματα με τίτλο “YOUR COMPASS”, «ΑIRBORNΕ”,  “REINVENT YOURSELF”, YOU AND THE CIRCLE OF LIFE” και “ALIVE”. *

Τα προϊόντα «THE BRITELINE» διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα στην ιστοσελίδα www.thebriteline.com. *

Θερμές ευχαριστίες στη γκαλερί THE BLENDER GALLERY για την φιλοξενία .www.theblendergallery.com 

* Φωτογραφίες: www.dflouris.gr

Share this
Tags
Zeta Tz
Zeta Tz
Η Ζέτα ασχολείται με τη μετάφραση, την αρθρογραφία και την αρχισυνταξία στο χώρο των ΜΜΕ του πολιτισμού. Έχει ασχοληθεί με την διοργάνωση εικαστικών εκθέσεων και εκδηλώσεων που αφορούν στην κοινωνική ευθύνη. Έχει λάβει τιμητική διάκριση από το Ίδρυμα Μπότση για δημοσιογραφική της δραστηριότητα στα θέματα πολιτισμού. Στο artviews.gr είναι υπεύθυνη της συντακτικής ομάδας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Σύγχρονες εικαστικές προσεγγίσεις για τον Λόρδο Βύρωνα

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος, Ζωγράφος, λογοτέχνης, θεωρητικός της τέχνης Στην κοσμοϊστορική συγκυρία της εξεγερμένης Ελλάδας του 1821 υπήρξε πολύτιμη η συμβολή κορυφαίων προσωπικοτήτων του πνευματικού κόσμου,...

Κάτια Βαρβάκη: Η Τέχνη είναι σαν το ξέφρενο φτερούγισμα μιας λιβελούλας 

Στις μέρες μας, που έννοια της Τέχνης έχει προσαρμοστεί στην ευρύτητα των δυνατοτήτων των ψηφιακών μέσων, η Κάτια Βαρβάκη, με σπουδές ζωγραφικής στην Ανωτάτη...

To Kallichoron Art Boutique Hotel της Αστυπάλαιας γίνεται 10 χρονών και το γιορτάζει

Στις 5 Απριλίου 2024, το ξενοδοχείο Kallichoron Art Boutique Hotel στην Αστυπάλαια, συμπλήρωσε 10 χρόνια από την έναρξη της λειτουργίας του. Αυτά τα 10 χρόνια...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this