La venus de milo Απουσία | Γιώργος Τσιάκος – Ειρήνη Αμανατίδου

Γράφει η Vasia Bresta

Η τέχνη και πολιτισμός είναι ο καλύτερος τρόπος διαφυγής. Έρευνες έχουν δείξει πως οι τέχνες μπορούν να βελτιώσουν την σωματική και ψυχική υγεία και βοηθούν στη μάχη κατά της κατάθλιψης. Οι συχνές επισκέψεις μας σε θέατρα, μουσεία, όπερες, συναυλίες, gallery, εκθέσεις και άλλες πολιτιστικές δραστηριότητες βοηθούν στην θετική εξέλιξη του ανθρώπου.

Όμως δεν μπορούμε να κλείνουμε το στόμα μας στην αδικία, να κλείνουμε τα μάτια μας και να μη μας νοιάζει το μέλλον αυτού του τόπου! Η νεολαία πλέον αντιδρά, φωνάζει, διαδηλώνει, ξεσπά και ο καθένας με το δικό του τρόπο, προσπαθεί να περάσει το δικό του μήνυμα! Δεν κάθεται πλέον στον καναπέ του, δεν είναι αμέτοχη μεριμνεί και ελπίζει σε ένα καλύτερο αύριο.

Ο Γιώργος Τσιάκος επιτυχημένος make up artist και κομμωτής ασχολείται μεταξύ άλλων και με την φωτογραφία έχοντας πολλές αξιόλογες συνεργασίες στο ενεργητικό του. Συνεργάζεται με την ηθοποιό Ειρήνη Αμανατίδου, που έχει συμμετάσχει σε πολλά θεατρικά και άλλα projects. Η τελευταια συμμετοχή της ήταν στην παρασταση  ‘Kurο’ του Στέλιου Πετράκη στο θέατρο ΠΚ.

Μαζί φτιάχνουν ένα υπέροχο project για την Αφροδίτη της Μήλου, με σκοπό να περάσουν το δικό τους μήνυμα.

Όχι πια ΑΡΚΕΤΑ!

Ας θυμηθούμε την ιστορία της 8ης Απριλίου 1820 όταν στην τουρκοκρατούμενη Μήλο, ένας αγρότης καθώς καλλιεργούσε στο χωράφι του, ανακάλυψε ένα λίθινο υπόγειο θολό κάτω από τον οποίο, ήταν τοποθετημένο ένα άγαλμα. Ο χωρικός έσπευσε να πάρει το εύρημα και να το κρύψει φυσικά στο σπίτι του. Όμως.. δεν έμεινε μυστικό κι έφτασε στα αυτιά του πρόξενου της Γαλλίας τότε στην Κωσταντινούπολη. Αυτός έφτασε τότε στη Μήλο και εντοπίσε το άγαλμα στο σπίτι του έλληνα χωρικού. Η δουλειά του λοιπόν, ήταν να ενημερώσει τον Γάλλο πρεσβευτή, για την αξία του και έδωσε διαταγή στο γαλλικό πολεμικό πλοίο να κατευθυνθεί στην Μήλο και να το πάρει από το χωρικό πάση θυσία.

Εκεί μεσολάβησε και ο ιερέας Βεργής από την Αθήνα όπου έφτασε κι αυτός στη Μήλο με τη σειρά του και ήθελε να πείσει τους ντόπιους και τις τουρκικές αρχές να του παραδώσουν το άγαλμα. Εκεί που το είχε πακετάρει, τον περίμεναν λοιπόν οι Γάλλοι και με την απειλή όπλων το πήρανε. Φυσικά λείπουν τα δύο χέρια του αγάλματος που για ανεξήγητο λόγο καταστράφηκαν. Έτσι η Αφροδίτη της Μήλου είναι στη Γαλλία, στο μουσείο του Λούβρου από 1821 και βρίσκεται ακόμα εκεί. Εδώ λοιπόν έχουμε την βαρβαρότητα..  Μια φιλία μεταξύ δύο πολιτικών Ελλάδας και Γαλλίας που φωτογραφίζονται πίσω από το ιερό άγαλμα, που μας ανήκει. Τι ειρωνικό.. Τα παιδιά λοιπόν και όλος ο κόσμος πλέον έχουν φωνή και αντιδρούν, ελπίζοντας από όλο αυτό κάτι καλό να βγει, που σίγουρα θα βγει!

Φωτογραφίες: George Tsiakos

#aphrodite #athens #greece #athensvoice #lifo #makeup #beauty #makeupartist #fashion #love #mua #photography #like #beautiful #instagood #makeuptutorial #model #follow #style #instagramers #canonphotography #canon6D #artviews #artviewsgr #υπουργειο_πολιτισμου #μενδωνη #κατωταχεριααποτααρχαια #μετροθεσσαλονικης #σταθμοςβενιζελου #μετρο #performance #αρπαγη #bodypainting #art

Share this
Tags
Vasia Bresta
Vasia Bresta
Author, Dj, Artist and owner - c.o worker at Da Hoxxs.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αυθεντικές όψεις της Μονμάρτης από τον Μορίς Ουτριλό

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος, Ζωγράφος, λογοτέχνης, θεωρητικός της τέχνης.  Ο Μορίς Ουτριλό / Maurice Utrillo γεννήθηκε το 1883 στην Μονμάρτρη του Παρισιού. Ήταν ο γιος της...

Γιάννης Μετζικώφ: Το βλέμμα είναι η δύναμη μιας άηχης γλώσσας. Κανένας άνθρωπος δεν γλίτωσε από το βλέμμα του έρωτα και της αγάπης.

Γράφει η Μαργαρίτα Καρδαχάκη - Ιστορικός Τέχνης Επιμέλεια συνέντευξης: Ζέτα Τζιώτη  Με αφορμή τη νέα του έκθεση στην γκαλερί της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, το artviews συνάντησε τον...

Λορέττα Γαΐτη: Εάν δεν φροντίζεις το έργο ενός καλλιτέχνη είναι σαν να πεθαίνει για δεύτερη φορά

Γράφει η Μαργαρίτα Καρδαχάκη - Ιστορικός Τέχνης Επιμέλεια συνέντευξης: Ζέτα Τζιώτη  Πριν από μερικές ημέρες οι πόρτες της Γκαλερί Σκουφά άνοιξαν στην καρδιά του Κολωνακίου για...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this