Εκδόσεις Γκοβόστη: ‘’Η ποίηση ως μέσο κοινοποίησης της γυναικείας φωνής’’ 

Γράφει η Αιμιλία Φλώρου

“Από τη Σαπφώ ως την Μάτση Χατζηλαζάρου και την Τζόυς Μάνσουρ, η ποίηση ως αμφίσημη διαχρονική γλώσσα  γεννάει και ενσωματώνει μέσα της τον Φεμινισμό. Η συμπεριληπτικότητά της γυναικείας φωνής τείνει ν’ απαγκιστρωθεί απ’ τις κοινωνικές επιταγές  του φύλλου της και να αναγνωριστεί αποκλειστικά για τη δικής της δυναμική. Ποιήτριες του σήμερα διαβάζουν’’.

Με το υπέροχο αυτό κάλεσμα οι Εκδόσεις Γκοβόστη στον πολύ φιλόξενο χώρο των Εκδόσεων τους, επί της οδού Ζ. Πηγής 73 στα Εξάρχεια, το Σάββατο 22 Απριλίου 2023 11.00 το πρωί, οργάνωσαν ένα μικρό θαύμα ψυχής, ζεστασιάς αλλά και ελπίδας για το πόσο ζωντανή, δημιουργική και γεμάτη μέλλον ουσίας παραμένει η τέχνη της ποίηση στα χρόνια που διανύουμε.

Έντεκα ποιήτριες του σήμερα, σε ένα κατάμεστο χώρο από ανθρώπους που αγαπούν την ποίηση, διαβάσανε από τις ποιητικές τους συλλογές ποιήματα που “χτυπήσαν” στην καρδιά μας, μας κάναν να ταυτιστούμε και τελικά να αναλογιστούμε πόσο αναγκαία είναι η  δυναμική της τέχνης αυτής. Αναγκαία με έναν τρόπο ώστε να κατανοούμε την ύπαρξή μας και να αντιλαμβανόμαστε ότι οι σπουδαίες λέξεις των “άλλων”, και εν προκειμένω των έντεκα αυτών υπέροχων ποιητριών, ανοίγουν ορίζοντες για να αποδώσουμε σε ότι μας περιβάλλει μία άλλη διάσταση πιο εσωτερική και πιο λυτρωτική.

Από την εκδήλωση ‘’Η ποίηση ως μέσο κοινοποίησης της γυναικείας φωνής’’

Τα ποιήματα τους διάβασαν οι κυρίες

Μαρία Αγγελοπούλου
Μαρουσώ Αθανασίου
Νατάσα Βαρελά
Σάντι Βασιλείου
Λένα Καλλέργη
Βασιλεία Οικονόμου
Αριστέα Παπαλεξάνδρου
Φωτεινή Σκιαδά
Σαπφώ Σούτσου
Βαρβάρα Σπυροπούλου
Τώνια Τζιρίτα Ζαχαράτου

Από την εκδήλωση ‘’Η ποίηση ως μέσο κοινοποίησης της γυναικείας φωνής’’
Share this
Tags
Βανέσσα
Βανέσσα
Η Βανέσσα Πανοπούλου σπουδάζει στην Αρχιτεκτονική Χανίων και είναι υπεύθυνη για την επιμέλεια και την ροή άρθρων του ηλεκτρονικού μαγκαζίνο artviews. Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με την δημιουργική γραφή και την αφηρημένη εξπρεσιονιστική ζωγραφική με ακρυλικά.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ο Βαν Γκογκ και τα κυπαρίσσια της παρηγοριάς

Μάλλον δεν προκαλεί κατάπληξη το γεγονός ότι ο Βίνσεντ Βαν Γκογκ, ο πιο διάσημος καταθλιπτικός στην ιστορία της τέχνης, υιοθέτησε το μεσογειακό κυπαρίσσι ως μοτίβο στα...

Η παλλόμενη ζωγραφική τρυφερότητα στις συνθέσεις του Ρενουάρ

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος Ζωγράφος, Λογοτέχνης, Θεωρητικός της τέχνης. Ο Πιέρ Ωγκύστ Ρενουάρ / Pierre Auguste Renoir γεννήθηκε στην πόλη Λιμόζ της Γαλλίας το 1841. Ήταν...

Ξένοι δημοσιογράφοι μαγεύτηκαν από την Νάξο και διαφημίζουν το νησί της Αριάδνης σε όλο τον πλανήτη

Πρόεδροι δημοσιογραφικών ενώσεων και δημοσιογράφοι από όλον τον κόσμο, οι οποίοι βρέθηκαν στην Ελλάδα στο πλαίσιο της ετήσιας Τακτικής Συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this