Οι λάτρεις των vintage πολυτελών ειδών θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν ένα κομμάτι της ιστορίας της μόδας, καθώς σημαντικό μέρος της συλλογής Quidam de Revel πωλείται σε δημοπρασία στο Παρίσι.
Δημιουργίες υψηλής ραπτικής από το 1920 και μετά, συμπεριλαμβανομένων ενδυμάτων που σχεδιάστηκαν από τους Gabrielle Chanel, Yves Saint Laurent, Madame Grès, Vionnet, Schiaparelli, Jeanne Lanvin, Andrι Courrèges και Martin Margiela, είναι μεταξύ των 420 ειδών που θα πωληθούν από τον οίκο δημοπρασιών Bonhams στις 2 Οκτωβρίου.
Η συλλογή προέρχεται από τον εκθεσιακό χώρο με vintage ρούχα, Quidam de Revel, που δημιουργήθηκε από τους Philippe και Emmanuelle Harros πριν από περισσότερα από 20 χρόνια, με στόχο την συγκέντρωση και τη διατήρηση ενός αρχείου υψηλής ραπτικής για τις μελλοντικές γενιές.
Ρούχα διάσημων σχεδιαστών, υποδήματα, κοσμήματα από τον Quidam de Revel, από τον οποίο ιστορικοί και άνθρωποι από τον κόσμο του θεάματος αναζήτησαν έμπνευση περιλαμβάνονται στη συλλογή που παρουσιάζεται στον εκθεσιακό χώρο του οίκου δημοπρασιών. Διάφανα πέδιλα του οίκου Ferragamo του 1947, τα οποία ο Σαλβατόρε Φεραγκάμο φέρεται να εμπνεύστηκε από τις πετονιές που χρησιμοποιούσαν οι ψαράδες στον ποταμό Άρνο της Φλωρεντίας και μίνι φόρεμα του 1968 του οίκου Courrèges που επέφερε ριζοσπαστική αλλαγή στη μόδα τη δεκαετία του ’60 είναι μεταξύ των κορυφαίων της συλλογής.
Συνολικά 420 είδη πολυτελείας θα διατεθούν προς πώληση στις 2 Οκτωβρίου και άλλα 200 θα πωληθούν online έως τις 11 Οκτωβρίου.
Η genesisgallery παρουσιάζει στον νέο της χώρο στην οδό Ιπποκράτους 121 την πρώτη έκθεση της εικαστικής περιόδου 2024 -2025 Γιώργος Σαλταφέρος «Υδάτινη Πόλη»
Την έκθεση προλογίζουν με τα κείμενά τους: KatharinaBütikofer Εικαστικός, Επιμελήτρια, Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Βέρνης Ίρις Κρητικού Αρχαιολόγος, Ιστορικός Τέχνης και Ανεξάρτητη Επιμελήτρια
Υπό την αιγίδα της πρεσβείας της Ελβετίας στην Ελλάδα
Παιχνιδίσματα αντανάκλασης στα νερά των πηγών της Βέρνης*
Ο Γιώργος Σαλταφέρος ήρθε στη Βέρνη ως δάσκαλος ελληνικών. Παράλληλα σπούδασε στο Πανεπιστήμιο καλές τέχνες, εικαστική και μουσειακή αγωγή. Με χαρά θυμάται το πρώτο του βράδυ στην ελβετική πρωτεύουσα, το οποίο τον ενέπνευσε να δημιουργήσει τη συγκεκριμένη ομάδα έργων που παρουσιάζεται εδώ.
Ο Σαλταφέρος είδε μία πηγή με μία μεγάλη πέτρινη γούρνα με βρύσες, από όπου ανάβλυζε καθαρό, δροσερό νερό, στο κέντρο της οποίας ορθωνόταν μία στήλη με μία ιστορική μορφή ανάγλυφη επάνω της. Η όλη ατμόσφαιρα, αλλά κυρίως η αντανάκλαση του περιβάλλοντος στο παιχνίδισμα του νερού της πηγής, αποτέλεσε ένα βαθύ όραμα, που το διατήρησε μέσα του για πολλά χρόνια.
Έκτοτε, στις επισκέψεις του στη Βέρνη, επέστρεφε πάντα στην πηγή και εμβάθυνε το όραμά του για τη δημιουργία μίας ομάδας έργων με το συγκεκριμένο θέμα. Στο ατελιέ του, στην Άνδρο, ψηλά πάνω από τη θάλασσα, τα τελευταία χρόνια, έργο με το έργο, το όραμα αυτό απέκτησε τελικά υπόσταση. Δεν πρόκειται επ’ ουδενί για τουριστικές απεικονίσεις, αλλά για τη μεταμόρφωση του κόσμου μέσα από τα κινούμενα παιχνιδίσματα του νερού στην πηγή: ομόκεντροι κύκλοι, κορυφές πύργων που λικνίζονται, προσόψεις που μεταμορφώνονται σε ρυθμικές επιφάνειες, σημαίες που αποδομούνται σε χρωματικές κηλίδες, αντανακλάσεις νεφών που μετατρέπονται σε μουσική του νερού. Κάθε πίνακας διακρίνεται για το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Ο καλλιτέχνης δημιουργεί μέσα από ένα ανεξάντλητο απόθεμα οραμάτων. Μέσα από τη θέαση των έργων ξυπνούν όλες οι αισθήσεις: η ακοή, η αφή, η όραση.
Η παρατήρηση υπερβαίνει τα όρια του έργου και οδηγεί τον παρατηρητή στο δικό της κόσμο της φαντασίας.
KatharinaBūtikofer, εικαστικός, επιμελήτρια, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Βέρνης
* Η παλιά πόλη της Βέρνης έχει ανακηρυχθεί από το 1983 από την UNESCO μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς. Η πόλη χτίστηκε το 1191 σε μία ειδυλλιακή γεωγραφική τοποθεσία στις όχθες του ποταμού Άαρ. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της αποτελούν οι πολυάριθμες πηγές της στα σοκάκια της πόλης, με το καθαρό τους νερό, προερχόμενο από τους γύρω λόφους.
Η ομορφότερη ομάδα πηγών δημιουργήθηκε κατά την Αναγέννηση, στο πρώτο μισό του 16ου αιώνα. Με τις γούρνες και τις ανάγλυφες αλληγορικές φιγούρες τους, οι πηγές αποτελούν ένα ιδιαίτερο στολίδι της πόλης.
Αντανακλώντας το ορατό, επιχειρώντας το αόρατο
Επιστρέφοντας με απαράμιλλη απεικονιστική βεβαιότητα στο υγρό στοιχείο, πεδίο θεματικό και συμβολικό που γνωρίζει σε βάθος, διαπραγματευόμενος τη μεταβατική διάφανη ύλη του νερού που εγκολπώνεται εδώ καλειδοσκοπικά, αντανακλώντας και επανασχεδιάζοντας αθόρυβες διαδοχικές συμπαντικές συντμήσεις που ακουμπούν και διεγείρουν την προσωπική και συλλογική γεωγραφική και συναισθητική μνήμη του θεατή, ο Γιώργος Σαλταφέρος διαπερνά το φράγμα του ορατού και του δυνατού, προσκαλώντας τον θεατή να εισχωρήσει σε μια μαγική σφαίρα αλλεπάλληλων στιγμιαίων κυρτώσεων και πρισματικών κοίλων επεισοδίων, εναλλασσόμενων ψευδαισθητικών διοραμάτων και σχισμών αληθινής ύπαρξης.
Εργαζόμενος με τρόπο κατοπτρικό, ανασκάπτοντας και αναπλάθοντας μια θεματική μέσω της οποίας μας έχει και στο παρελθόν χαρίσει αμφίδρομες συγκινήσεις, ο Σαλταφέρος μας οδηγεί σε έναν άυλο ανάστροφο κόσμο που γεννιέται εξαρχής ενορατικά, αντανακλώμενος με συναρπαστική ζωγραφική δεξιότητα και αισθαντική μαεστρία. Πόλεις και κτήρια, δεξαμενές νερού, κελύφη πλοίων και ιχνηλατήσεις αχνής ανθρώπινης παρουσίας, φάσματα στιγμιαίου αποτυπωμένου χρώματος και χροιές βιωμένου τόπου και χρόνου, καθρεφτίζονται εδώ σε στροβιλική κύκλια ή εγκάρσια υφασμένη ηχώ και εγείρονται εκ νέου ανάστροφα και διαδοχικά, ανασυναρμολογούμενες μέσω ευφυών οπτικών εγκολπώσεων και έξεργων γλυπτικών ρυτιδώσεων, ξετυλίγοντας σταδιακά και διακηρύσσοντας με τρόπο θριαμβικό το προσωπικό Wunderkammer και, ενδεχομένως, μια υπαινικτική αυτοπροσωπογραφία του σπουδαίου ζωγράφου.
Ίρις ΚρητικούΑρχαιολόγος- Ιστορικός της τέχνης
Who is Who
Ο Γιώργος Σαλταφέρος γεννήθηκε στην Άνδρο το 1966.
Σπούδασε Παιδαγωγικά και Πολιτικές Επιστήμες στην Αθήνα και Διδακτική της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο της Βέρνης, Χαρακτική, Έρευνα στο Σχέδιο και Ιστορία της Τέχνης στη Σχολή Καλών Τεχνών της Βέρνης στην Ελβετία. Έλαβε Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη Διδακτική της Τέχνης και Μουσειοπαιδαγωγική από το Πανεπιστήμιο της Βέρνης. Έχει πραγματοποιήσει 33 ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα, Ελβετία και Γαλλία, ενώ έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις.
Ζει και εργάζεται στην Άνδρο.
Info
Διάρκεια έκθεσης Υδάτινη Πόλη Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου έως Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024
Το πιο iconic λανσάρισμα του Οίκου Guerlain για το 2024 έχει καταφτάσει! O Οίκος Guerlain επανασυστήνει τα one-of-a-kind, customizable lipsticks, τα απόλυτα fashion-item ομορφιάς, με ανανεωμένη σύνθεση, κατά 89% skincare-based, τα οποία αναπτύχθηκαν αποκλειστικά με κεριά φυσικής προέλευσης.
Με μοναδικά συστατικά γλυκού αμυγδαλέλαιου και εκχυλίσματος κρίνου, η ξεχωριστή παλέτα των Rouge G προσφέρει απαλότητα, ενυδάτωση και λείανση, ενώ παράλληλα προστατεύει ενισχύοντας έτσι την ανάπλαση των χειλιών.
Τα νέα φινιρίσματα διαχωρίζονται σε Satin, με πλούσια υφή, μεταξένιο τελείωμα για λάμψη και ενυδάτωση που διαρκεί, και Velvet-Matte για απαλότητα, φωτεινότητα και ματ αποτέλεσμα μεγάλης διάρκειας. Τα χείλη φαίνονται άμεσα πιο μαλακά και είναι κατά 46% πιο ενυδατωμένα για άνεση 16 ωρών.
Μετά από τέσσερις εβδομάδες, τα χείλη αναγεννούνται και γεμίζουν, ακόμη και χωρίς μακιγιάζ!
Η χρωματική παλέτα αποτελείται από 40 νέες αποχρώσεις, 24 Satin και 16 Velvet-Matte, με το κόκκινο να έχει για ακόμη μια φορά την τιμητική του, με 7 Velvet και 7 Satin παραλλαγές.
Το 2009, αυτό το πολυτελές αντικείμενο ομορφιάς, σχεδιασμένο από τον κοσμηματοπώλη Lorenz Bäumerσε επιχρωμιωμένο μέταλλο με καθρέφτη, κέρδισε τις εντυπώσεις.
Το 2018, το Rouge G έγινε το πρώτο κραγιόν με δυνατότητα πλήρους εξατομίκευσης, με τις θήκες – κόσμημα να επαναλανσάρονται κάθε σεζόν σε συλλογές limited-edition.
Με πρωτοβουλία της Violette, Makeup Creative Director του οίκου Guerlain, το Rouge G επανασυστήνεται. Η καινοτομία αυτή τονίζει την φιλοσοφία της εξατομίκευσης μέσω των 9 διαφορετικών refillable θηκών. Το μέταλλο σε ασημένιο τόνο δίνει τη θέση του σε μια χρυσή εκδοχή με κομψό και διαχρονικό στυλ!
Η ίδια μας λέει «Το Rouge G είναι το one-of-a-kind αντικείμενο, ένα customizable αξεσουάρ μόδας που μπορείτε να έχετε μαζί σας όπου κι αν πάτε. Ένα φυλαχτό ομορφιάς που φωλιάζει στην παλάμη του χεριού σας…»
Οι νέες θήκες χωρίζονται στις εξής κατηγορίες:
The timeless: απλές, κομψές γραμμές.
The ornaments: εμπνευσμένα από αριστοκρατικά υλικά για διαχρονική κομψότητα.
The patterns: ιδιαίτερα μοτίβα για ένα wild look.
Την συλλογή συμπληρώνουν τα νέα 6 υπέροχα μολύβια χειλιών Contour G που έχουν σχεδιαστεί για να τονίζουν τους φυσικούς τόνους όλων των χειλιών και να συνδυάζονται με όλα τα Rouge G lipsticks.
Η Villa Aphea, φωλιασμένη σε έναν κατάφυτο λόφο στα νοτιοανατολικά της Αίγινας, προσφέρει την τέλεια ήρεμη απόδραση. H ευρύχωρη βίλα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 18 άτομα, καθιστώντας την ιδανική για οικογενειακές διακοπές, εταιρικά retreats, ειδικές εκδηλώσεις καθώς και γάμους.
Οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν μια σειρά από πολυτελείς ανέσεις, όπως έναν όμορφο κήπο, πισίνα infinity, υπαίθριο τζακούζι, ιδιωτικό σινεμά, γυμναστήριο, αίθουσα μπιλιάρδου, κελάρι κρασιών και χώρο μπάρμπεκιου. Είτε πρόκειται για μια δροσιστική βουτιά στην πισίνα, μια αναζωογονητική προπόνηση ή μια χαλαρωτική βραδιά με ταινίες, η Villa Aphea προσφέρει κάτι για όλους. Οι λάτρεις της τέχνης θα εκτιμήσουν την εκπληκτική συλλογή ζωγραφιών και γλυπτών, ενώ οι οινολάτρες μπορούν να εξερευνήσουν το εξαιρετικό κελάρι της βίλας.
Για όσους επιθυμούν να εξερευνήσουν τη φύση, η Villa Aphea προσφέρει γραφικές διαδρομές πεζοπορίας μέσα από τα εντυπωσιακά τοπία της Αίγινας. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να ανακαλύψουν την ομορφιά του νησιού με ηλεκτρικά ποδήλατα.
Οι λάτρεις της ευεξίας θα βρουν τις προσφορές της Villa Aphea πραγματικά αναζωογονητικές. Επανασυνδεθείτε με την εσωτερική σας γαλήνη μέσα από συνεδρίες γιόγκα, βιώστε την αρμονία σώματος και πνεύματος με Tai Chi και ενισχύστε την ευεξία σας με Pilates. Το ιδιωτικό γυμναστήριο της βίλας είναι επίσης διαθέσιμο για όσους επιθυμούν να παραμείνουν ενεργοί κατά τη διαμονή τους.
Η Villa Aphea φιλοξενεί επίσης retreats ευεξίας και τέχνης που σχεδιάστηκαν για να αναζωογονήσουν και να εμπνεύσουν. Αυτές οι κορυφαίες διακοπές ευεξίας προσφέρουν έναν αρμονικό συνδυασμό φυσικής δραστηριότητας, χαλάρωσης και προσωπικής ανάπτυξης, σε ένα τοπίο που συνδυάζει την εντυπωσιακή ελληνική φύση. Τα μοναδικά έργα τέχνης και γλυπτά της βίλας εμπνέονται από το πνεύμα της Αφαίας και την ομορφιά του νησιού.
Για μια πραγματικά αξέχαστη απόδραση, η Villa Aphea υπόσχεται πολυτέλεια και έμπνευση σε ένα ιδιωτικό, γραφικό περιβάλλον.
Η Ταινιοθήκη της Ελλάδος και η Ένωση Ελληνικού Ντοκιμαντέρ, σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και το Αρχείο της ΕΡΤ, τιμούν τον αξέχαστο σκηνοθέτη και ποιητή Λευτέρη Ξανθόπουλο με ένα αφιέρωμα στις ταινίες του.
Το αφιέρωμα θα ξεκινήσει με την τιμητική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 26/9 στις 18:00 – 20:00 στην Ταινιοθήκη (αίθουσα Α’), στο πλαίσιο του ετήσιου αφιερώματος Με τα μάτια ανοιχτά της Ένωσης Ελληνικού Ντοκιμαντέρ. Θα προβληθούν τα μικρού μήκους ντοκιμαντέρ του Λ. Ξανθόπουλου ο Γιώργος από τα Σωτηριάνικα (1978, 47’) και Στα Τουρκοβούνια (1982, 25’) και θα ακολουθήσουν αποσπάσματα από συνεντεύξεις όπου ο ίδιος μιλάει για το έργο του (Ο Λευτέρης μιλάει για τον Λευτέρη). Το αφιέρωμα θα πλαισιώσουν με τις παρεμβάσεις τους η Πρόεδρος της Ταινιοθήκης της Ελλάδος Μαρία Κομνηνού και ο σκηνοθέτης Κώστας Μαχαίρας, Διευθυντής Απόδημου Ελληνισμού της ΕΡΤ.
Συντονίζει ο Πρόεδρος της ΕΕN, Άγγελος Κοβότσος.
Το Σαββατοκύριακο 28-29/9 που ακολουθεί, στον Θερινό Κινηματογράφο Λαΐς της Ταινιοθήκης της Ελλάδος, θα προβληθεί μια επιλογή από μικρού και μεγάλου μήκους ταινίες ντοκιμαντέρ αλλά και μυθοπλασίας του Λευτέρη Ξανθόπουλου:
Το Σάββατο 28/9 στις 20:00 θα παρουσιαστεί το ντοκιμαντέρ Ελληνική κοινότητα Χαϊδελβέργης (1976, 30’) μαζί με την πρώτη μεγάλου μήκους δουλειά του Καλή πατρίδα, σύντροφε -Beloiannisz (1986, 90’).
Την Κυριακή 29/9 στις 20:00 θα παιχτεί ο Δραπέτης (1991, 105’), ενώ αμέσως μετά, στις 22:00, δύο Παρασκήνια του Λ. Ξανθόπουλου για την ΕΡΤ: Διαδρομές – Παύλος Ζάννας (1988, 50’) και Κληρονόμος πουλιών – Μίλτος Σαχτούρης (2004, 51’).
Who is Who
Ο Λευτέρης Ξανθόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1945. Σπούδασε Νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών χωρίς να δώσει πτυχιακές εξετάσεις. Στην Αγγλία σπούδασε κινηματογράφο, στη σχολή The London Film School. Έζησε για περισσότερο από δέκα χρόνια σε χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης. Σκηνοθέτησε ένα μεγάλο αριθμό ταινιών ντοκιμαντέρ (Ελληνική κοινότητα Χαϊδελβέργης, Ο Γιώργος από τα Σωτηριάνικα, Στα Τουρκοβούνια, Επί Κολωνώ, Η μεγάλη πομπή, Παύλος Ζάννας, Ποιος είναι ο τρελός λαγός, Σκοτεινός συνωμότης, κ.α).
Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Καλή πατρίδα, σύντροφε – Beloiannisz, γυρίστηκε το 1986 στην Ουγγαρία και τιμήθηκε με τα Βραβεία Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη και Μουσικής (Ελένη Καραϊνδρου) στο 27 ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, καθώς και με Ειδική Μνεία στο 39 ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο, ενώ η επόμενη, Ο Δραπέτης (1991), συμμετείχε στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών στο 44 ο Φεστιβάλ των Καννών.
Επίσης, απέσπασε τα Βραβεία Β’ Ανδρικού Ρόλου (Γιώργος Νινιός), Φωτογραφίας (Ανδρέας Σινάνος) και Μουσικής (Νίκος Κηπουργός) στο 32 ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, καθώς και το Κρατικό Βραβείο Ποιότητας ΥΠ.ΠΟ. το 1992. Τον Ιανουάριο του 1967, ποιήματά του βραβεύονται στον Γ’ πανελλήνιο ποιητικό διαγωνισμό του περιοδικού Πανσπουδαστική.
Το 1972 εκδίδεται η πρώτη του ποιητική συλλογή Αντίψυχα (β’ έκδοση 1992). Ακολουθούν: Περιπέτειες πλανόδιου σωματοφύλακα ονείρων, Το κόκκινο δωμάτιο, Σήκωσε το κεφάλι σου πατέρα, Η ορμή του νερού και των υδάτων, Άγγελος των πρώτων ημερών (πεζό), Γιατί οι γυναίκες δεν αγαπούν τη βροχή, Η έβδομη βροχή και Γάτες αλλού (μικρές ιστορίες).
Ανάμεσα στις πρόσφατες δουλειές του στο ντοκιμαντέρ περιλαμβάνονται οι τίτλοι: Η εποχή των κενταύρων – Ο μουσουργός Αλέκος Ξένος (2009), Γεώργιος Ν. Παπανικολάου – Παπ τεστ (2008), Σπίτι δίπλα στη θάλασσα – Η. Χ. Παπαδημητρακόπουλος (2007), Ένας υπέροχος άνθρωπος – Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή (2006), Ο κήπος με τ’ αμέτρητα παράθυρα – Νίκος Εγγονόπουλος (2005), Κληρονόμος πουλιών – Μίλτος Σαχτούρης (2004), Πού το πάει ο καραγκιόζης (2013) και πολλά άλλα.
Οι ταινίες
Ελληνική κοινότητα Χαϊδελβέργης (1976, 30’)
Η ταινία, που αποτελεί το πρώτο μέρος της «Τριλογίας της Ρωμιοσύνης» (τριλογία του ξεριζωμού και της προσφυγιάς), ερευνά και ανατέμνει το μεταναστευτικό ζήτημα από τη θέση ενός συλλογικού οργάνου, της Κοινότητας των Ελλήνων εργατών της Xαϊδελβέργης και αναφέρεται στα κοινωνικά προβλήματα της κοινότητας, τις σκληρές συνθήκες δουλειάς και τις επιπτώσεις που έχουν στην υγεία των ξένων εργατών στη Γερμανία οι δυσκολίες διαβίωσης. Η παραγωγή της ταινίας χρηματοδοτήθηκε από τους Έλληνες της περιοχής, ενώ το συνεργείο εργάστηκε χωρίς αμοιβή.
Ο Γιώργος από τα Σωτηριάνικα (1978, 47’)
Το δεύτερο μέρος της τριλογίας του μεταναστευτικού ζητήματος, ιδωμένο από την πλευρά ενός επιτυχημένου Έλληνα της διασποράς, του εστιάτορα Γιώργου Κοζομπόλη που βρέθηκε στα μέσα του 1960 από το χωριό Σωτηριάνικα της Μάνης, στην ανεπτυγμένη Χαϊδελβέργη της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας.
Στα Τουρκοβούνια (1982, 25’)
Στην υψηλότερη κορυφή της λοφοσειράς των Τουρκοβουνίων στην Αθήνα, τα πρώτα αυθαίρετα κτίσματα άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους στη δεκαετία του ᾽50, εποικισμένα από οικογένειες άστεγων εσωτερικών μεταναστών που αναζητούσαν ένα μέρος που θα μπορούσαν να αποκαλέσουν σπίτι. Με όπλο την ιδιότυπη καλλιτεχνική του γλώσσα και εντοπίζοντας την σκληρή αστική ποίηση στο σινεμά τεκμηρίωσης, ο Ξανθόπουλος στοχάζεται πάνω στον ξεριζωμό και την φυγή. Ένα ντοκιμαντέρ φτιαγμένο με τα απολύτως αναγκαία υλικά, δομημένο σαν ένα δυσβάσταχτο κοινωνικό δράμα για μια ολόκληρη κοινωνία κρυμμένη από τα μάτια μας.
Καλή πατρίδα, σύντροφε -Beloiannisz (1986, 90’)
Γυρισμένη το 1986 στο ελληνικό χωριό Μπελογιάννης της Ουγγαρίας κοντά στη Βουδαπέστη, η ταινία καταγράφει τη ζωή των κατοίκων του – Έλληνες πολιτικοί πρόσφυγες, πρώην μέλη του Δημοκρατικού Στρατού, που εγκαταστάθηκαν εκεί το 1950. Την εποχή που γυριζόταν η ταινία, οι περίπου 1.800 κάτοικοι και τα παιδιά τους επέστρεφαν κατά ομάδες στην Ελλάδα, έπειτα από 35 ολόκληρα χρόνια αναγκαστικής προσφυγιάς που ήταν συνέπεια του εμφυλίου πολέμου. Μαζί τους έρχεται και το φέρετρο ενός παλιού συντρόφου – καλή πατρίδα, σύντροφε. Μια ποιητική ταινία σχετικά με την παρακμή ενός χωριού-συμβόλου και ταυτόχρονα το τέλος ενός συγκεκριμένου ιστορικού τοπίου.
Βρισκόμαστε στην Αθήνα του 1950. Μια εποχή με πολλές ομοιότητες με τη σημερινή. Ο Αντώνης Μπάρκας, σπουδαίος καραγκιοζοπαίχτης της εποχής του, βλέπει την τέχνη του να σβήνει. Το κοινό του παραδοσιακού θεάτρου σκιών εγκαταλείπει το θέαμα με το οποίο διασκεδάζει για έναν περίπου αιώνα και ακολουθεί τον κινηματογράφο που εξαπλώνεται με ταχύτητα στις πόλεις και την επαρχία.
Aφιέρωμα στη ζωή και το έργο του Παύλου Ζάννα μέσα από μια συνέντευξη του ιδίου. Ο Π. Ζάννας υπήρξε μία πολύπλευρη προσωπικότητα στην οποία οφείλει πολλά ο ελληνικός κινηματογράφος και γενικότερα η καλλιτεχνική ζωή της χώρας, αφού πρωτοστάτησε με πολλούς τρόπους στην οργάνωση και διάδοση του κινηματογράφου και της κινηματογραφικής κουλτούρας κυρίως στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα. παράλληλα ασχολήθηκε με τη λογοτεχνική κριτική και μετάφραση.
Εκπομπή αφιερωμένη στη ζωή και το έργο του ποιητή Μίλτου Σαχτούρη. Το επεισόδιο περιλαμβάνει πλούσιο αρχειακό υλικό από συνεντεύξεις του ποιητή σε παλαιότερες τηλεοπτικές εκπομπές, αλλά και απόψεις άλλων ποιητών και καλλιτεχνών για το έργο του.
Στην ιστοσελίδα της Ταινιοθήκης www.tainiothiki.gr θα βρείτε σύντομα τα πάντα για το αφιέρωμα.
Info
Ημέρες διεξαγωγής αφιερώματος
Πέμπτη 26 έως Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024
Ο Κώστας Ευαγγελάτος είναι γνωστός εικαστικός καλλιτέχνης, περφόρμερ και ποιητής, με παρουσία στην Ελλάδα και το Εξωτερικό. Γεννήθηκε στο Αργοστόλι, με καταγωγή από τον Αγκώνα Κεφαλονιάς. Σπούδασε Νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ζωγραφική και αισθητική θεωρία της σύγχρονης τέχνης στο Μανχάταν (Νέα Υόρκη).
Από το 1986 έως το 1993 διετέλεσε καλλιτεχνικός διευθυντής στην Gallery DADA στην Αθήνα και το 1990 ίδρυσε την ομάδα Τέχνης Art Studio EST. Παράλληλα έχει εργαστεί σε διεθνές επίπεδο στους τομείς της Performance, Body Art, Happening και Mail Art. Τα έργα του παρουσιάστηκαν σε ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα και σε μεγάλες πόλεις της Ευρώπης και της Αμερικής. Επίσης συμμετείχε σε πολλές ομαδικές εκθέσεις και διεθνείς καλλιτεχνικές συναντήσεις. Έχει εκδώσει Ημερολόγια τέχνης, αισθητικά δοκίμια, ποιήματα σε δεκαεπτά εκδόσεις και λιθογραφικά έργα. Ίδρυσε το 2001 στο Αργοστόλι την Σύγχρονη πινακοθήκη VILLA ΡΟΔΟΠΗ, η οποία αποτελεί έναν δυναμικό πνεύμονα της τέχνης, όπου εκτός των προσωπικών του έργων συγκεντρώνονται και έργα αξιόλογων καλλιτεχνών.
Μία πολυμορφική σημαντική ατομική έκθεση του τον Σεπτέμβριο του 2024 στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο του ΔήμουΘεσσαλονίκης, με διανθίσεις πορτρέτων και σημειολογικές αναφορές από προσωπικά σύμβολα αναδύει τον πλουραλιστικό χαρακτήρα των έργων του. Οι εκφράσεις των προσώπων οριοθετούν το ήσυχο, το πνευματικό, και το εκλεπτυσμένο. Η σκηνική παρουσία των χρωμάτων και η αλληλεπίδραση με την σπείρα ως αρχέτυπο σύμβολο αγκαλιάζουν υπαρξιακά θέματα ζωής. Ο αιώνιος και συνεχής αγώνας επιβίωσης συγχωνεύει την ποιητική ανάδειξη της φύσης με την ανάγκη του διαλογισμού και της αυτοσυγκέντρωσης. Τα τριαντάφυλλα ως σύμβολα του έρωτα και της εξωτερίκευσης έντονων συναισθημάτων αγάπης αναδύουν αρώματα ψυχής.
Είναι έντονα τα σχεδιαστικά ολοκληρώματα στις δημιουργίες του καλλιτέχνη Κώστα Ευαγγελάτου σε μεγάλα μεγέθη σε ύψος (Ειλητάρια). Στα έργα του αυτά συναντούμε μέσα από τα πολλαπλά ζωγραφισμένα μάτια την διείσδυση στον εσωτερικό μας κόσμο και την ανάγκη να τον ανακαλύψουμε εκ νέου. Το υπερβατικό και μεταφυσικό αλληλοεπιδρούν και προτείνουν τον προσωπικό μας διάλογο με τις εσωτερικές μας αναζητήσεις. Η ελευθερία ένα άλλο ζητούμενο του δημιουργού γίνεται υψηλός στόχος και εικονίζεται βασιλικά σε έργα του, δίνοντας και την ύψιστη σημασία της. Η δυναμική τους με ωραία γαλάζια χρώματα οικοδομεί το ελληνικό σθένος. Συνέχεια αυτού του θέματος το μεγάλο πανό για το αφιέρωμα στον αγώνα απελευθέρωσης της Ελλάδας από τους Τούρκους, ως τιμητική ανάμνηση αυτών που χάρισαν την ελευθερία στο έθνος. Η ανεξάντλητη θεματική του Κώστα Ευαγγελάτου ακολουθεί την προσωπική του γραφή με αναγνωριστικά τα στοιχεία όπως το Χ που σημαίνει δεν εγκαταλείπω και συνεχίζω, όπως οι έντονες χιαστί γραμμές της ζωής. Συναντούμε ακόμη και στα μικρά του έργα πλήθος προσωπικών ερωτημάτων και απαντήσεων που κρατούν σε εγρήγορση τον θεατή.
Πολλαπλά τα στοιχεία γραφής και χρωμάτων που περνούν με όμορφη χρωστική συνέχεια και καθορίζουν οπτικά ένα πολυσύνθετο έργο από κάθε πλευρά. Προσωποκεντρική κυρίως η παρουσίαση των έργων διανθίζεται με δημιουργίες, των οποίων τα στοιχεία αποτελούν τον νοητό κόσμο του διαστήματος και των πλανητών του. Η συνάντηση με τις εμπνεύσεις του καλλιτέχνη ζωγράφου, ποιητή και θεωρητικού έχουν την μαγεία της εσωτερικής του καύσης. Μας επιτρέπουν να εισχωρήσουμε βαθύτερα και να γίνουμε μύστες μιας πνευματικής διεργασίας σε άλλα επίπεδα.
Η 5η Ατομική έκθεση του Νίκου Χιωτίνη θα παρουσιαστεί μετά από πρόσκληση στην γκαλερί Marginalia στην Λευκωσία την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2024, στις 19:00.
Όπως αναφέρει ο καλλιτέχνης
Η φράση γη και ύδωρ, ακόμα και στα νέα ελληνικά, συμβολίζει την υποταγή άνευ όρων σε ένα κατακτητή που εδώ είναι η φύση. Η 5η ατομική μου έκθεση είναι αφιερωμένη στα δυο στοιχεία της φύσης ΓΗ & ΥΔΩΡ.
…Το φυσικό μας περιβάλλον είναι ποικίλο και πολυσύνθετο με μεγάλες εδαφολογικές και κλιματικές διαφορές. Πεδιάδες ανάμεσα σε πέτρινους όγκους, πλαγιές δίπλα σε δάση, απέραντες ακρογιαλιές και σε κοντινή απόσταση ψηλά βουνά. Αυτή είναι η τοπιογραφία που περιέχει την γη και το ύδωρ και είναι πηγή έμπνευσης για μένα.
Η θεματική πραγματεύεται την οικολογική συνείδηση δηλαδή την υιοθέτηση φιλικής στάσης απέναντι στο περιβάλλον, για την προστασία του.
Ο Νίκοs Χιωτίνης γεννήθηκε στην Αθήνα με καταγωγή από Αμοργό.
Σπούδασε Βιολογικές επιστήμες στο Πανεπιστήμιο του Camerino Ιταλίας, εμπλεκόμενος παράλληλα και θητεύοντας στον κόσμο της τέχνης και του θεάτρου απο πολύ νεαρή ηλικία. Εργάστηκε ως Βιολόγοs, με μακρά θητεία 24 έτη στην διοίκηση και ομαλή λειτουργία διαγνωστικών εργαστηρίων μεγάλων μονάδων υγείας (ιδιωτικών κλινικών).
Παράλληλα συμμετείχε ως ηθοποιός σε θεατρικές παραστάσεις. Σπούδασε ζωγραφική και σχέδιο στο “VELLIOS SCHOOL OF ART” – AKTO . Σήμερα ασχολείται αποκλειστικά με την ζωγραφική, ενώ διευθύνει τον χώρο τέχνης ARTEVISIONE του οποίου είναι και ο ιδρυτής από το 2018.
Ατομικές εκθέσεις
1. GLOBALIZATION 7/3-20/4/2019. ARTEVISIONE
2.Ονείρων Τόποι 6/05/21-28/05/21. ARTEVISIONE
3. Στο Νησί 5/07/22-20/07/22. Αίθουσα Πολιτισμού & Τέχνης “Σημωνίδης” στη Λόζα της Χώρας Αμοργού
4. Fragmenti. 5/05/23-26/05/23. ARTEVISIONE
5. ΓΗ & ΥΔΩΡ 4/10/24-26/10/24. Marginalia Gallery
Ομαδικές εκθέσεις: Έχει πάρει μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στην Ιταλία, σε αίθουσες τέχνης, Ιδρύματα και Μουσεία. Έργα του ανήκουν ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Συμμετοχή σε διεθνείς Art Fair
-ART THESSALONIKI International Contemporary Art Fair- IWS GLOBE, 21/11-24/11/2019
-PLATFORMS PROJECT 2022 – Independent Art Fair στον εκθεσιακό χώρο ” Νίκος Κεσσανλής” της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών. 13/10 – 16/10/2022
-PLATFORMS PROJECT 2023 – Independent Art Fair στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων. 26/10-29/10/2023
-Artexpo Winter Rome 2023 – “Impact Art Exhibition Space” ROMA. 4/2-22/2/2023
Δηλώνει εραστής του ασήμαντου και αναζητητής της απρόσμενης χαράς.
Έργο του βρίσκεται στο Δημαρχείο του Δήμου Αμοργού.
Έργο του βρίσκεται στο Λαογραφικό Μουσείο της Χώρας Αμοργού.
Έργα του βρίσκονται στην Συλλογή Πορτρέτων Εικαστικών Καλλιτεχνών στο Αρχείο Νεοελληνικής Τέχνης ΔΠ
Εξώφυλλο το έργο “Ο Θίασος” στο βιβλίο του Αυστριακού συγγραφέα Clemens J. Senz της σειράς Aldina απο τις εκδόσεις Gutemberg “Η Παρηγοριά των στρογγυλων πραγμάτων”, 2021.
Εξώφυλλο το έργο”Acquerello su carta” στο βιβλίο της Ινδής συγγραφέα στα Ιταλικά Jhumpa Lahiri της σειράς Aldina απο τις εκδόσεις Gutemberg “Στις δικές μου διαδρομές” , 2023
Συμμετοχή στο ανθολόγιο “100 Σύγχρονοι Έλληνες Εικαστικοί Δημιουργοί” 2021 τόμος 4 , σελ. 408-411 της ARTWAY, ΟΣΤΡΙΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ.
Info
Διάρκεια έκθεσης ΓΗ & ΥΔΩΡ
Παρασκευή 4 έως Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2024
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της ατομικής έκθεσης ζωγραφικής του Κώστα Ευαγγελάτου με τίτλο “Ζωγραφικές Οπτικές Συνάφειες” στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Χρώμα και φως πλημμύρισε ο μεγάλος εκθεσιακός χώρος του Βαφοπούλειου από τις ζωγραφικές συνθέσεις του καταξιωμένου διεθνώς εικαστικού. Στα εγκαίνια της έκθεσης παρέστησαν εκπρόσωποι της Πολιτείας, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αντιδήμαρχοι της Θεσσαλονίκης, πολλοί γνωστοί καλλιτέχνες, εκπρόσωποι του Συλλόγου των καλλιτεχνών, Μέλη Λεσχών Lions καθώς και μέλη επιστημονικών, κοινωνικών και πολιτιστικών συλλόγων της πόλης.
Για τον καλλιτέχνη και το έργο του μίλησε στα εγκαίνια τιμητικά η κα. Ασημίνα Φιλιοπούλου, Πρόεδρος της Εφορευτικής Επιτροπής του Βαφοπούλειου. Ο Κώστας Ευαγγελάτος ευχαρίστησε τους διοργανωτές και επιμελητές της έκθεσης του. Αναφέρθηκε με συγκίνηση στις σημαντικές εκθεσιακές παρουσιάσεις έργων του στην Θεσσαλονίκη από το 1997, ατομική έκθεση στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Δήμου Θεσσαλονίκης / 2010, ατομική έκθεση στο Μνημείο “Λουτρά Παράδεισος-Bey Hamam / 2013, ατομική έκθεση στο Βαφοπούλειο Ιδρυμα καθώς και σε πολλές ομαδικές εκθέσεις σε μουσεία και γκαλερί, μέχρι σήμερα. Αναφέρθηκε επίσης στους δεσμούς του με κορυφαίους λογοτέχνες και καλλιτέχνες της πόλης που τον δίδαξαν και τον ενέπνευσαν.
Info
Διάρκεια Έκθεσης
Έως Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024
Ώρες λειτουργίας
Δευτέρα-Παρασκευή: 09:00-14:00 & 17:00-21:00
Ξεναγήσεις καθημερινά στις 19:30
Η The Blender Gallery με χαρά ανακοινώνει την ατομική έκθεση της εικαστικού Μαρίας Φραγκουδάκη με τίτλο “Τhe Deeper I Go, The More I Reveal”, σε επιμέλεια της Διδάκτορος ιστορίας της τέχνης, μουσειολόγου και επιμελήτριας Κατερίνας Κοσκινά. Tα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου στις 8 μ.μ. στην The Blender Gallery. Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι και το Σάββατο 9 Νοεμβρίου.
Απόσπασμα από το κείμενο της επιμελήτριας της έκθεσης
“Η Μαρία Φραγκουδάκη με την έκθεση The Deeper I Go, The More I Reveal στην γκαλερί The Blender Gallery, κινείται θεματικά σ’ έναν άξονα, όπου συγκεράζονται διαφορετικής φύσης ζητήματα, κοινωνικά, βιωματικά και περιβαλλοντικά. Παρατηρώντας τα έργα που εκτίθενται, διαπιστώνει κανείς ότι αν και εκ πρώτης όψεως δεν είναι προφανές, θίγουν θέματα που αναφέρονται σε δύο συγγενείς έννοιες, τον βίο και τον οίκο. Αν και δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια μιας δεκαετίας (2015-2024), κατά την οποία πολλά άλλαξαν στη ζωή της καλλιτέχνιδος, αλλά και σ‘ολόκληρο τον πλανήτη, η οικονομία στο χρώμα, που κινείται σχεδόν αποκλειστικά στους τόνους του μπλε, του μαύρου και του λευκού, και η εκτεταμένη χρήση «άχρηστων» υλικών και αντικειμένων, προδίδει τη σταθερή έρευνα της καλλιτέχνιδος για το χρώμα και τη φόρμα και προσδίδει στα έργα την εικόνα ενότητας….”
“……Η Μαρία Φραγκουδάκη ενδιαφέρεται για τη διαδικασία μετουσίωσης του βιομηχανικού υλικού σε «σώμα» του έργου. Η απομάκρυνσή του από την ανακύκλωση ή τη μόλυνση του περιβάλλοντος, γίνεται για να «ενδυθεί» τη διεθνή, σιωπηλή, αλλά ισχυρή γλώσσα της τέχνης. Μέσα από την εγρήγορση του κοινού και την αναζήτηση ενός άλλου κώδικα, προβάλλουν άλλοι τρόποι και προκύπτουν «δρόμοι» που επιβεβαιώνουν τη διασύνδεση μεταξύ του εσωτερικού και του εξωτερικού μας κόσμου. Αυτό είναι και το μεγαλείο και η δύναμη της τέχνης…. ”
Κατερίνα Κοσκινά
Who is Who
H Μαρία Φραγκουδάκη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1983. Στη δουλειά της εμπλέκει μίαν ποικιλία οπτικών γλωσσών, όπως τη ζωγραφική, τη γλυπτική, τις καλλιτεχνικές εγκαταστάσεις και την περφόρμανς, δημιουργώντας αφηγήσεις μέσα από τη χρήση υλικών, που περιλαμβάνουν ύφασμα, γύψο και χρώμα και ζητούν την ενεργοποίηση ή και τη συμμετοχή του θεατή. Τα έργα της έχουν εκτεθεί σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ευρώπη, την Αμερική και την Ιαπωνία, ενώ πολλά ανήκουν σε διεθνείς ιδιωτικές και εταιρικές συλλογές.
Η Μαρία σπούδασε στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου Χημεία με ειδίκευση στις φυσικές ιδιότητες των υλικών, ενώ κατέχει και δύο μεταπτυχιακά, ένα στη βιολογία από το King’s College London και ένα στο Management από το Πανεπιστήμιο του Bristol. Μετά τις σπουδές της δούλεψε στο Λονδίνο και στη Νέα Υόρκη, όπου και ζούσε μέχρι το 2018. Έχει συμμετάσχει σε καλλιτεχνικά residencies στο School of Visual Arts της Νέας Υόρκης και έχει μαθητεύσει δίπλα στους Donald Sheridan, master printer του Andy Warhol και Andrew Ginzel, έναν Αμερικανό καλλιτέχνη γνωστό για τα μεγάλης κλίμακας έργα του στο δημόσιο χώρο και τις εγκαταστάσεις του.
Από το 2023, η εικαστικός δραστηριοποιείται έντονα και σε καλλιτεχνικά φιλανθρωπικά δρώμενα, ιδρύοντας το ArtActs4Kids και το ArtActs4Women, με στόχο τη στήριξη παιδιών και γυναικών μέσω της τέχνης. Την ίδια χρονιά έκανε και τα πρώτα της βήματα στο χώρο της συγγραφής, γράφοντας τους στίχους για το τραγούδι “Θα στο φωνάζω δυνατά” και το βιβλίο “Πάμε Να Πιάσουμε Ουρανό” που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Μεταίχμιο.
Info
Διάρκεια έκθεσης “Τhe Deeper I Go, The More I Reveal”
Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου έως Σάββατο 9 Νοεμβρίου
Οι πιο δημοφιλείς μάγοι του κόσμου, στα πλαίσια της ευρωπαϊκής περιοδείας τους, έρχονται στην Ελλάδα για τρεις μοναδικές παραστάσεις στις 20, 21 & 22 Σεπτεμβρίου στο Christmas Theater, με το διεθνών προδιαγραφών εντυπωσιακό show “C’est la Magie” και δημιουργώντας ένα μοναδικό θέαμα, πέρα από την φαντασία, για μικρούς και μεγάλους.
Πλήθος επώνυμων καλεσμένων από τον καλλιτεχνικό και δημοσιογραφικό κόσμο, αλλά και λάτρεις της μαγείας έσπευσαν να δώσουν το παρών στην press conference που έδωσαν οι illusionists λίγες ημέρες πριν τις πολυαναμενόμενες εμφανίσεις τους. Όσοι βρέθηκαν στην επιβλητική αίθουσα του Christmas Theater αντάλλαξαν απόψεις με τους international μάγους Ντάρσι Όουκ, Τζέιμς Μορ, Γιου Χο-Τζιν και Έντζο Ουέιν, ενώ είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πρώτοι ένα μέρος του show, μια παραγωγή υψηλής αισθητικής, με συναρπαστικά οπτικά εφέ και ευρέως γνωστά τεχνάσματα, που επιστρατεύει έξυπνες τεχνολογίες και τεχνητή νοημοσύνη.
Στη σκηνή του Christmas Theater, οι τέσσερις βραβευμένοι μάγοι θα συνδυάσουν διαφορετικά μαγικά tricks, όπου θα σπάσουν τα όρια της φαντασίας.
Ο διάσημος μάγος Τζέιμς Μορ αγαπά τις ανεξήγητες φυσικές μεταμορφώσεις και προσφέρει τη δική του εκδοχή στα διάσημα και επικίνδυνα κόλπα του θρυλικού Χουντίνι. Ο Ένζο Ουέιν αποκαλείται «ένας από τους πιο εφευρετικούς μάγους της εποχής μας» καθώς χωρίς προσπάθεια εμφανίζεται και εξαφανίζεται σε διάφορα μέρη της σκηνής, αλλάζοντας τα όρια του ορατού και του δυνατού. Ο Ντάρσι Όουκ φημίζεται για την υπέρβαση των ακραίων δοκιμασιών, ξεφεύγοντας από τον κίνδυνο, κυριολεκτικά, στο τελευταίο δευτερόλεπτο. Ο ταλαντούχος και μυστηριώδης Κορεάτης μάγος Γιου Χο-Τζιν, είναι ένας από τους πιο νεαρούς ελπιδοφόρους της μαγικής τέχνης και ο πρώτος Ασιάτης νικητής του Magic Grand Prix, κατά την οποία υποτάσσει τη φαντασία των θεατών με επιδέξιες κινήσεις και ένα αινιγματικό χαμόγελο.
Το show θα μεταδίδεται σε τρεις οθόνες στην αίθουσα, ενώ η μεταγλώτισση στα ελληνικά θα κάνει την παράσταση ευχάριστη τόσο σε μεγάλους όσο και σε μικρούς θεατές.
Την Τρίτη 12 Νοεμβρίου η Gramma_Epsilon Gallery στην Αθήνα εγκαινιάστηκε η ομαδική έκθεση με τίτλο “The Different Revolution” σε επιμέλεια Paolo Cortese.
Η έκθεση, μέρος...
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί Cookies τα οποία συνεισφέρουν ώστε να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Συνεχίζοντας την περιήγηση, αποδέχεστε την χρήση των Cookies.Αποδέχομαι την χρήση των Cookies