Το πλοίο που βρέθηκε ταυτοχρόνως σε δύο αιώνες και σε δύο ημισφαίρια

Η Ναυτιλία είναι γεμάτη συναρπαστικές ιστορίες που γράφτηκαν στο νερό μέσα στην πορεία των αιώνων. Μία από αυτές, μοναδική και ίσως ανεπανάληπτη. Πρόκειται για ένα πλοίο που κατάφερε να βρεθεί ταυτοχρόνως σε δύο αιώνες και σε δύο ημισφαίρια και όλα αυτά χάρις στον πλοίαρχο του.

Έγινε μία φορά και δεν μπορεί να ξαναγίνει, παρά μόνον σε κάθε αλλαγή αιώνα… Μια ιστορία που έχει συμπεριληφθεί στους θρύλους της ναυτιλίας.

Το ατμόπλοιο Warrimoo έπλεε στον Ειρηνικό ωκεανό. Είχε αποπλεύσει από το Βανκούβερ του Καναδά με ρότα προς την Αυστραλία.

Το ημερολόγιο έδειχνε 31 Δεκεμβρίου 1899!

Το στίγμα του πλοίου ήταν 0 μοίρες 31΄ Ν. και 17 μοίρες 30′ Δ. Αυτό ήταν κάτι μοναδικό και το κατάλαβε ο καπετάνιος του πλοίου ονόματι Filips.

Κάλεσε τους πλοηγούς του καραβιού έδωσε εντολές για να κάνουν κάτι που θα τρέλαινε όλον τον κόσμο. Αφού διόρθωσε λίγο την πορεία του και την ταχύτητά του χωρίς όμως να σταματήσει, και με σύμμαχο τον καλό καιρό εκείνης της νύχτας, πέρασε από το σημείο που έτεμναν ο ισημερινός και η ζώνη διεθνούς ώρας, ακριβώς στις 12 τα μεσάνυχτα.

Το αποτέλεσμα μαγικό, μοναδικό. Ο καπετάνιος πέτυχε τα εξής παράδοξα:

α. Η πλώρη του Warrimoo βρισκόταν στο νότιο ημισφαίριο (δηλαδή μέσα καλοκαιριού) ενώ η πρύμνη στο βόρειο δηλαδή μέσα χειμώνα

β. Η ημερομηνία στην πρύμνη, στο πίσω μέρος του πλοίου ήταν στις 31 Δεκεμβρίου 1899, ενώ στην πλώρη του στην 1η Ιανουαρίου 1900, αφού είχε αλλάξει ο χρόνος

1.Το πλοίο ήταν παράλληλα σε δύο διαφορετικές ημέρες

2. Σε δύο διαφορετικούς μήνες (Δεκέμβριο – Ιανουάριο)

3. Σε δύο διαφορετικά έτη! (1899 -1900)

4. Σε δύο διαφορετικές εποχές (χειμώνα – καλοκαίρι )

5.Και τέλος σε δύο διαφορετικούς αιώνες 19ο – 20ο αιώνα

Όλα αυτά γιατί αυτός ο καπετάνιος ήξερε την δουλειά του.

Share this
Tags
Βανέσσα
Βανέσσα
Η Βανέσσα Πανοπούλου σπουδάζει στην Αρχιτεκτονική Χανίων και είναι υπεύθυνη για την επιμέλεια και την ροή άρθρων του ηλεκτρονικού μαγκαζίνο artviews. Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με την δημιουργική γραφή και την αφηρημένη εξπρεσιονιστική ζωγραφική με ακρυλικά.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Φρανθίσκο Γκόγια: Ένας λαμπρός ζωγράφος που βίωνε το «σκοτάδι»

Γράφει ο Σωτήρης Χάιδας Ο Φρανθίσκο Γκόγια (1746 - 1828), υπήρξε διαρρήδην ένας από τους σημαντικότερους ζωγράφους που κρατήσαν τον θαυματουργό χρωστήρα και απερίφραστα ο...

Οι σκοτεινές «γκλάμουρ» φωτογραφίες του Davide Sorrenti

Γράφει ο Γιώργος Δήμος Ο Ιταλός φωτογράφος Davide Sorrenti γεννήθηκε το 1976 στη Νάπολη, σε μια οικογένεια ταλαντούχων φωτογράφων, που έγιναν γνωστοί στο χώρο ως...

Ο πολυδιάστατος Pop εξπρεσιονισμός του Philip Tsiaras

Γράφει ο Κώστας Ευαγγελάτος, Ζωγράφος, λογοτέχνης, θεωρητικός της τέχνης Ο ζωγράφος, φωτογράφος, γλύπτης και ποιητής Φίλιπ Τσιάρας ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη. Ελληνικής καταγωγής με ρίζες...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

More like this