Αρχική Blog Σελίδα 6

Ο Ράντου Ζούντε στο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας

Ράντου Ζούντε

Ο βραβευμένος με Χρυσή Άρκτο στο Βερολίνο Ρουμάνος σκηνοθέτης Ράντου Ζούντε, δημιουργός της ταινίας Ατυχές Πήδημα ή Παλαβό Πορνό που αγαπήθηκε πολύ στη χώρα μας, κι ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του σύγχρονου ρουμανικού κινηματογράφου, θα βρεθεί στην Αθήνα το Δεκέμβριο, ως προσκεκλημένος του Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας (Athens Avant-Garde Film Festival).

Το 13ο ΦΠΚΑ παρουσιάζει, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αναδρομικό αφιέρωμα στο έργο του με την υποστήριξη της πρεσβείας της Ρουμανίας. Ο Ράντου Ζούντε θα παρευρεθεί στο φεστιβάλ από τις 10 έως τις 15 Δεκεμβρίου 2024 για να παρουσιάσει τις ταινίες του, ενώ θα παραδώσει masterclass το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου στις 2 μ.μ., το οποίο θα συντονίσει ο κριτικός κινηματογράφου Χρήστος Μήτσης.

To φεστιβάλ θα προβάλλει σε ελληνική πρεμιέρα τις δύο τελευταίες ταινίες του, τα ντοκιμαντέρ Οκτώ καρτ ποστάλ από την Ουτοπία (2024) και Ύπνος #2 (2024), λίγο μετά την παγκόσμια πρεμιέρα τους στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο τον περασμένο Αύγουστο.

Ράντου Ζούντε
Bad Luck Banging or Loony Porn by Radu Jude © Silviu Ghetie _ Micro Film 2021

Το πρώτο, βασίζεται αποκλειστικά σε αρχειακό υλικό τηλεοπτικών διαφημίσεων της μετασοσιαλιστικής Ρουμανίας, προσφέροντας μια ξεκαρδιστική αλλά και ανελέητη κριτική της καπιταλιστικής μυθολογίας, ενώ το δεύτερο αποτελείται εξ ολοκλήρου από καταγραφές ζωντανής μετάδοσης του τάφου του Άντι Γουόρχολ μέσω του EarthCam.

Ένα ιμπρεσιονιστικό μοντάζ από πλάνα της ίδιας τοποθεσίας, καταγεγραμμένα σε διαφορετικές χρονικές στιγμές και υπό διαφορετικές συνθήκες, που συγκροτεί έναν προκλητικό διαλογισμό για την ηδονοβλεψία και την κληρονομιά του Άντι Γουόρχολ.

Η ρετροσπεκτίβα περιλαμβάνει ακόμα 7 μεγάλου μήκους και 4 μικρού μήκους ταινίες του σκηνοθέτη. Ανάμεσά τους συναντάμε την μεγάλη του επιτυχία Ατυχές Πήδημα ή Παλαβό Πορνό που του χάρισε την Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ Βερολίνου. Πέρυσι, ο Ράντου Ζούντε επέστρεψε στο 73ο Φεστιβάλ Βερολίνου ως μέλος της κριτικής επιτροπής με πρόεδρο την Κρίστεν Στίουαρτ.

Το αφιέρωμα επιμελήθηκε η Νεφέλη Γκαμπάντ.

 

ΡΑΝΤΟΥ ΖΟΥΝΤΕ : ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΑ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΣ Η ΠΑΛΑΒΑ ΣΑΤΙΡΙΚΟΣ

Το αφιέρωμα συγκεντρώνει ένα εκτενές δείγμα της φιλμογραφίας του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη, φωτίζοντας τις πολλαπλές πτυχές της κινηματογραφικής του δημιουργίας (μυθοπλασία, ντοκιμαντέρ, κινηματογραφικά δοκίμια). Το έργο του Ζούντε χαρακτηρίζεται από έναν μοναδικό συνδυασμό μαύρου χιούμορ, αιχμηρού κοινωνικοπολιτικού σχολιασμού, ιδίως απέναντι στο σύγχρονο καπιταλισμό, και κριτικού στοχασμού πάνω στη ρουμανική ταυτότητα και Ιστορία.

Αρχικά βοηθός σκηνοθέτη στις ταινίες των Κώστα Γαβρά και Κρίστι Πούιου, ο Ζούντε είναι αδιαμφισβήτητα συνδεδεμένος με το Ρουμανικό Νέο Κύμα, του οποίου υπογράφει έργα-ορόσημα που απέσπασαν διεθνή αναγνώριση (Σωλήνας με καπέλο – Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Sundance, 2006, Το πιο ευτυχισμένο κορίτσι στον κόσμο – Βραβείο CICAE Φεστιβάλ Βερολίνου, 2009, Όλοι στην οικογένεια μας – Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Φεστιβάλ Σεράγεβο, 2012).

Στη συνέχεια όμως, απομακρύνεται από τη ρεαλιστική αναπαράσταση της μετα- σοσιαλιστικής ρουμανικής κοινωνίας για να αναμετρηθεί με την Ιστορία της. Στις αντισυμβατικές ταινίες εποχής ΄Αφεριμ! (Αργυρή Άρκτος Καλύτερης Σκηνοθεσίας Φεστιβάλ Βερολίνου, 2015) και Σημαδεμένες καρδιές (Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής Λοκάρνο, 2016), με έντονα σατιρικό και λυρικό ύφος αντίστοιχα, διερευνά τη συλλογική και ιστορική μνήμη μέσα από θέματα ρατσισμού, κοινωνικών ανισοτήτων και ανόδου του φασισμού.

Ράντου Ζούντε
Eight Postcards from Utopia 2

Το 2018, με τη σπουδαία αναστοχαστική ταινία Αδιαφορώ αν καταγραφούμε στην Ιστορία ως βάρβαροι (Κρυστάλλινη Σφαίρα στο Φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι), o Ζούντε εγκαινιάζει μια νέα φάση της καριέρας του, διερευνώντας καινοτόμες αφηγηματικές δομές που συνδυάζουν μυθοπλασία, ντοκιμαντέρ και δοκιμιακή γραφή.

Βραβευμένος με τη Χρυσή Άρκτο στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου το 2021 για την ανατρεπτική σάτιρα του σύγχρονου καπιταλισμού Ατυχές πήδημα ή παλαβό πορνό, και το Ειδικό Βραβείο της επιτροπής στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο το 2023 για την αριστουργηματική μαύρη κωμωδία Μην περιμένετε και πολλά από το τέλος του κόσμου, ο Ζούντε επιστρέφει φέτος με δύο κινηματογραφικά δοκίμια που θα παρουσιαστούν στο αφιέρωμα του ΦΠΚΑ σε πρώτη ελληνική προβολή – Οκτώ καρτ ποστάλ από την Ουτοπία και Ύπνος #2.

Ομαδική έκθεση κεραμικής τέχνης στο Λόφος art project

omadiki-ekthesi-keramikis-technis-sto-lofos-art-project
Together for so long, 2023, painted porcelain, Κυριακή Μαυρογεώργη

“Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μια κλίση στον πηλό. Η διάθεση του ανθρώπου να δημιουργήσει με τα χέρια του, να πλάσει και να κατασκευάσει, βρίσκει άμεση ανταπόκριση στο εύπλαστο και προσιτό της πρώτης κεραμικής ύλης. Κάτι που πλάθεται όπως το σκέφτεσαι, γίνεται γρήγορα κομμάτι σου και μπορείς γι’ αυτό να το καταλάβεις και να το αγαπήσεις. Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που σε συνδέει με την κεραμική. Το δεύτερο και αλληλένδετο με αυτό είναι η ιστορία της. Όλοι έχουμε βιώματα προσωπικά από την παιδική μας ηλικία. Όλοι παίξαμε και όλοι κατασκευάσαμε τους «χώρους» μας από χώμα και άμμο. Η κεραμική μας συνδέει με το χώρο, με το φυσικό περιβάλλον μας και με τις ρίζες μας”.

Μαίρη Χατζηνικολή, κεραμίστρια

Χθόνιο φως
Μαίρη Χατζηνικολή, Δρομέας, διάφωτη εγχαρακτή πορσελάνη, 32 χ 22, 1991

Νέα, μεγάλη έκθεση εγκαινιάζεται την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου 2024 στις 19:30 στο Λόφος art project (Βελβενδού 39, Κυψέλη) με τη συμμετοχή 45 σύγχρονων Ελλήνων εικαστικών που εκφράζονται μέσω της κεραμικής τέχνης, σε επιμέλεια Φαίης Τζανετουλάκου και Δημήτρη Σαραφιανού.

Η ομαδική έκθεση που συγκεντρώνει ορισμένους από τους σημαντικότερους σύγχρονους καλλιτέχνες, έχει ως αφετηρία την Ελληνίδα κεραμίστρια και παιδαγωγό Μαίρη Χατζηνικολή που αφοσιώθηκε στην κεραμική τέχνη, όχι ως εμπορικό προϊόν αλλά ως όχημα καλλιτεχνικού πειραματισμού, αυτογνωσίας και συλλογικών αναζητήσεων. Αφουγκραζόμενη το νέο καλλιτεχνικό κίνημα γύρω από την κεραμική, η έκθεση δίνει έμφαση στην ανάδειξη των νέων καλλιτεχνικών τάσεων, των καινοτόμων τρόπων έκφρασης μέσω του πηλού και των πρωτογενών υλικών, αλλά και των σύγχρονων ζητημάτων που διαπραγματεύονται σήμερα οι καλλιτέχνες- δημιουργοί.

Χθόνιο φως
Stathis Dimitriadis, Repent

Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, όπου οι ψηφιακές μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης επελαύνουν μαζί με τις γοργά εναλλασσόμενες εικόνες των ΜΜΕ και των ΜΚΔ, οι παραδοσιακές τεχνικές που συνομιλούν με τις προκλήσεις του σήμερα, ανοίγουν καινούργιους δρόμους στη σύγχρονη τέχνη. Η κυρίαρχη παρουσία της κεραμικής, προερχόμενη συχνά από τοπικές κοινότητες, στις μεγάλες εκθέσεις διεθνώς, καθώς και ο πειραματισμός με τα υλικά της φύσης καταδεικνύουν τη μεγάλη ανάγκη για «επιστροφή στις χθόνιες ρίζες μας». Ανάγκη που έρχεται φυσικά σε αντίφαση με τις καθημερινές συνθήκες και τη συνεχή παραγωγή νέων τεχνολογικών προϊόντων και αναγκών και τον εθισμό μας σε αυτά, θέτοντας στο επίκεντρο το ερώτημα: Τι μέλλον διαλέγουμε;

Για κάποιους η ενασχόληση με τα υλικά αυτά μπορεί να είναι μια ακόμα διέξοδος μέσα στη γενικότερη επικράτηση της εξατομίκευσης· για άλλους, ένα «ξύπνημα», μια πρόκληση για δημιουργικότητα και συλλογική δράση, ίσως ακόμα και μια τάση να πλάσουμε με τον πηλό τις αγωνίες και τις ελπίδες για ένα αύριο που θα βασίζεται περισσότερο στη συνειδητοποίηση ότι ο άνθρωπος δεν είναι το κέντρο του κόσμου.

Blind Adam, Metamorphosis, mixed media, 4×0.60, 2020

Στην έκθεση συμμετέχουν οι (με αλφαβητική σειρά)

Γιώργος Αλεξανδρίδης, Ματίνα Αναστασίου, Δημήτριος Αντωνίτσης, Γιώργος Βαβάτσης, Φίλιππος Βασιλείου, Pilar Mayorga Barrientos, Μαρία Βλαντή, Βούλα Γουνελά, Γρηγορία Βρυττιά, Χαράλαμπος Δαραδήμος, Στάθης Δημητριάδης, Μάχη Δημοπούλου, Ζήνα Διακομή, Λουκία Θωμοπούλου, Μάριον Ιγγλέση, Στέλλα Καπεζάνου, Μαριγώ Κάσση, Κατερίνα Κατσιφαράκη, Θάνος Κυριακίδης, Κωνσταντίνος Λαδιανός, Νίκος Λιάσκας, Αγγελική Λόη, Κυριακή Μαυρογεώργη, Maru Meleniou, Χριστίνα Μόραλη, Γιώργος Όιμπακ, Κώστας Πανόπουλος, Αγγελική Παπαδοπούλου, Ελευθερία Παπαδουράκη, Σοφία Πέτσα Πουτούρη, Περικλής Πραβήτας, Βασιλική Σαγκιώτη, Γιώργος Σαραφιανός, Πάνος Σαραφιανός, Βαλίνια Σβορώνου, Βέρα Σιατερλή, Νίκος Σκλαβενίτης, Έφη Σπηλιώτη, Αντώνης Στοαντζίκης, Ευτυχία Τζανετουλάκου, Κλεοπάτρα Τσαλή, Γιώργος Τσεριώνης, Μαίρη Χατζηνικολή-Σαραφιανού, Διονύσης Χριστοφιλογιάννης, Θεοδώρα Χωραφά

Θα συμμετέχει επίσης με έργα το Εργαστήριο Κεραμικής από τα Εργαστήρια Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής-Δαφνί, με υπεύθυνη εργαστηρίου τη Μαίρη Γιαξίμη. 

Στα εγκαίνια θα πραγματοποιηθεί performance από τον καλλιτέχνη Φίλιππο Βασιλείου.

Χθόνιο φως
Βέρα Σιατερλή, Σμήνος Γονιμότητας, stoneware, διαστάσεις κυμαινόμενες, 2001

Το Σάββατο 2 Νοεμβρίου στις 20:00 θα πραγματοποιηθεί Ημερίδα με τίτλο “Η Επιστροφή της Υλικότητας στη Σύγχρονη Τέχνη”, με εισηγητές τους: Στάθη Δημητριάδη, εικαστικό κεραμίστα, μέλος The London Group και Art Can, Θεόδωρο Ζαφειρόπουλο, εικαστικό, Επίκουρο Καθηγητή ΕΜΠ, Λουκία Θωμοπούλου, εικαστική κεραμίστρια Sealed Earth, Γιώργο Τσεριώνη, εικαστικό, Φαίη Τζανετουλάκου, Δρ Ιστορικό Τέχνης.

Η έκθεση θα ενισχυθεί με ποικίλες περαιτέρω δράσεις, όπως ημερίδες, workshops, συζητήσεις, προβολές, με σκοπό τη γνώση στην εξέλιξη της σύγχρονης κεραμικής τέχνης, την εξοικείωση με το τοπίο σήμερα και τη διάχυση της εμπειρίας σε ένα ευρύτερο κοινό, με την ενθάρρυνση δημιουργικών συνεργιών.

Επιμέλεια έκθεσης: Φαίη Τζανετουλάκου-Δημήτρης Σαραφιανός 
Σύμβουλος Φωτισμού: Μαρία Μανέτα 

Την έκθεση συνοδεύει δίγλωσσος κατάλογος.

Η έκθεση Χθόνιο Φως τελεί υπό την οικονομική υποστήριξη και την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού.

Χθόνιο φως
Γιώργος Αλεξανδρίδης, Snapshot 4, 2023 stoneware, Διαστάσεις 33x26x20εκ.

Who is Who

Μαίρη Χατζηνικολή-Σαραφιανού

Η Μαίρη Χατζηνικολή-Σαραφιανού γεννήθηκε στην Αθήνα το 1928. Σπούδασε ζωγραφική στο εργαστήρι του Πάνου Σαραφιανού και στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Συνέχισε με υποτροφία τις σπουδές της στην Academia di Belle Arti της Ρώμης και στο Centro CALAL της Ρώμης. Το 1959 ξεκίνησε να εργάζεται στην Αθήνα. Η δουλειά της παρουσιάστηκε στη μία και μοναδική, από θέση, ατομική της έκθεση στην Γκαλερί «Νέες Μορφές», 1961 και σε πολλές ομαδικές εκθέσεις, καθώς υπήρξε πολέμια της καλλιτεχνικής αυτοπροβολής και υπέρ των συλλογικών ενεργημάτων. Είχε συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις κεραμικής και εφαρμοσμένων τεχνών, σε αρκετές από τις οποίες βραβεύτηκε. Συμμετείχε συστηματικά στην Πανελλήνια Έκθεση Κεραμικής. Δίδαξε στο Κολλέγιο Αγίας Παρασκευής (Pierce) ως καθηγήτρια του καλλιτεχνικού μαθήματος και στη ΧΕΝ. Από το 1968, λίγο πριν φύγει από τη ζωή ο Πάνος Σαραφιανός, ασχολείται για πρώτη φορά με το σπουδαστήριο Καλών Τεχνών που διατηρούσε εκείνος στην οδό Ιθάκης, το οποίο και διατήρησε ζωντανό για αρκετά χρόνια μετά το θάνατό του έχοντας βοηθούς συνεργάτες μαθητές του. Εκλέχτηκε αντιπρόεδρος και μέλος του ΔΣ του ΕΕΤΕ.

Σπούδασε την κεραμική όχι ως εφαρμοσμένη τέχνη, όπως η εδώ κουλτούρα την εννοούσε, αλλά ως ένα ουσιαστικό δημιουργικό – εκφραστικό μέσο με τεράστιες τεχνικές δυνατότητες. Ακριβώς αυτές οι δυνατότητες κάλυψαν μια έμφυτη ανάγκη της για αναζήτηση και δημιουργία υφής και ύλης, που τη θεωρούσε προϋπόθεση για την παγίωση μιας μορφής και τη μορφοποίηση μιας έννοιας. Η ίδια πειραματίστηκε με τα υλικά ώσπου να ανακαλύψει την απόλυτη διαφάνεια στα “Διάφωτα” της, που αποτελούν ίσως το πιο αντιπροσωπευτικό προσωπικό της ιδίωμα και μία σπάνια ανακάλυψη, ως εννοιολογικό πέρασμα από την ύλη στο πνεύμα που χαρακτηρίζει τη διττή φύση του ανθρώπου.

Λόφος art project

Ο Λόφος art project είναι ένας χώρος εκθέσεων και εκδηλώσεων, ένας χώρος συνάντησης και ελεύθερης έκφρασης που άνοιξε το 2023 στην Κυψέλη. Στόχος του είναι η ανάδειξη των έργων του μεγάλου Έλληνα Αφηρημένου Εξπρεσιονιστή Πάνου Σαραφιανού και της πρωτοπόρου κεραμίστριας Μαίρης Χατζηνικολή και η διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος, όπου η παρουσίαση έργων τέχνης θα συνοδεύεται από συζητήσεις γύρω από την τέχνη, γύρω από τις συνθήκες παραγωγής και πρόσληψης των έργων. Ένα περιβάλλον που θα δίνει εναύσματα για έμπνευση και δημιουργία, ένα περιβάλλον όπου η τέχνη θα συναντιέται με τη ζωή.

Χθόνιο φως
Μαρία Βλαντή, Παραθέσεις, 160 χ 147 χ 30, stoneware και υαλώματα υψηλής φωτιάς, 2022

Info

Διάρκεια έκθεσης
Παρασκευή 1 Νοεμβρίου έως Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2024

Ωράριο λειτουργίας
Τρίτη-Κυριακή 18.00-21.00

Λόφος art project AMKE
Βελβενδού 39, Κυψέλη

 

Bodyterranean 2.0 -Το σώμα αφηγείται

Simone Mongelli και η πρωτοποριακή ομάδα του Bodyterranean παρουσιάζουν στις 7 και 8 Δεκεμβρίου μια μουσικοκινητική δράση που φέρνει και πάλι στο επίκεντρο το πιο αρχέγονο μουσικό όργανο: το ίδιο το ανθρώπινο σώμα.

Η παράσταση θολώνει τα όρια μεταξύ μουσικής, τραγουδιού, χορού και θεάτρου. Η μουσική παράδοση συναντά το σήμερα και μια ποιητική αφηγηματικότητα γεννιέται μέσα από την πολυρυθμία, τη μελωδία, την πολυφωνία, τη κίνηση και τις καθηλωτικές ατμόσφαιρες.

Η σύμπραξη με κάποιες από τις πιο εκφραστικές φωνές της ελληνικής σκηνής, τη Δήμητρα Γαλάνη, τη Μαρία Παπαγεωργίου και τον Γιάννη Χαρούλη, ανοίγει τις διαστάσεις της παράστασης και προσθέτει στο ηχόχρωμά της ερμηνεία, συγκίνηση και βάθος. Σώματα και φωνές μιλούν τη γλώσσα των λαών της Μεσογείου και αφηγούνται ιστορίες για τον έρωτα, την ξενιτιά, τη μητρότητα, τη διαφορετικότητα, τις χαρές και τις λύπες.

Τα τραγούδια της παράστασης, σαν θραύσματα μνήμης του οικουμενικού ψηφιδωτού της ανθρώπινης ιστορίας, μαρτυρούν ιστορίες προσφυγιάς και ακούσιας μετακίνησης. Ο σύγχρονος καλλιτέχνης εκφράζεται με τα λόγια του ξενιτεμένου λαϊκού ποιητή των ελληνόφωνων χωριών της Νοτίου Ιταλίας ή της Κρήτης, τα ρεμπέτικα τραγούδια των Μικρασιατών συνθετών γίνονται δράση και κίνηση.

Η παράδοση δίνει το έναυσμα για να ξεδιπλωθούν μυστικά συναισθημάτα και αποτελεί αφετηρία για τη συλλογική επιβεβαίωση ή την προσωπική αμφισβήτηση κοινωνικών αξιών. Μακεδονίτικοι σκοποί, που μοιάζουν να προέρχονται απευθείας από την αρχαιότητα, μπερδεύονται με χορούς της Αφρικής και ξορκίζουν τους αρχέγονους φόβους. Ένα Θρακιώτικο τραγούδι δίνει δύναμη στην γυναίκα να διεκδικήσει το διαχρονικό δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό και ο καημός του ανεκπλήρωτου έρωτα ή του θανάτου γίνεται χορός και σκηνική μυσταγωγία. Όλα μαζί, στήνουν ένα τελετουργικό σκηνικό και εκφράζονται στο τώρα, με τον πιο αρχαίο και ταυτόχρονα τον πιο σύγχρονο τρόπο: ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ!

Bodyterranean 2.0, Το σώμα αφηγείται, Αμφιθέατρο του Ωδείου Αθηνών. Στις 7 & 8 Δεκεμβρίου μη χάσετε δύο σπάνιες παραστάσεις για να ακούσετε τη μουσική παράδοση …όπως δεν ακούστηκε ποτέ!

Νομίζω πως σ’ έφτιαξα στο μυαλό μου, η Νίνα Παπακωνσταντίνου στην Citronne Gallery

nomizo-pos-s-eftiaxa-sto-myalo-mou-i-nina-papakonstantinou-stin-citronne-gallery
Νίνα Παπακωνσταντίνου, Φωτιές 5, 2024. Aρχειακοί μαρκαδόροι σε χειροποίητο γιαπωνέζικο χαρτί,78 x119εκ. Παραχώρηση της καλλιτέχνιδας και της CITRONNE Gallery.Φωτ. Studio Vaharidis

Την Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου, εγκαινιάζεται στην CITRONNE Gallery – Αθήνα η ατομική έκθεση της Νίνας Παπακωνσταντίνου “Νομίζω πως σ’ έφτιαξα στο μυαλό μου”.

Ο τίτλος της έκθεσης παραπέμπει στο ποίημα της Σύλβια Πλαθ “Mad Girl’s Love Song”, και υπαινίσσεται την αφετηρία και την πηγή των έργων που παρουσιάζονται, στα οποία η καλλιτέχνις χρησιμοποιεί αποσπάσματα ποίησης και πεζογραφίας γυναικών λογοτέχνιδων. Η Παπακωνσταντίνου ακολουθεί μια ιδιαίτερη διαδρομή: δεν πρόκειται για θεματικές ή καλλιτεχνικές παραλλαγές, αλλά για την χειρωνακτική μετάπλαση κειμένων, για να «φτιάξει μέσα στο μυαλό της» και να αποδώσει τελικά μέσα από το συνδυασμό -το πλέξιμο διαφορετικών αποσπασμάτων- μια οπτική αίσθηση της γραφής, αλλά και μία νέα ανάγνωση.

Η επιλογή των κειμένων δεν είναι τυχαία. Οι λογοτέχνιδες προέρχονται από διαφορετικές χώρες, γράφουν σε διαφορετικές γλώσσες, παράγουν σε διαφορετικούς χρόνους. Κοινό στοιχείο ανάμεσά τους είναι το Πάθος, στην κυριολεκτική και στην ψυχολογική του έννοια. Αυτό το κοινό αρχέγονο Πάθος, συναίσθημα σχεδόν ανεξέλεγκτο και, ταυτοχρόνως, πάθημα, δηλαδή πληγή και τραύμα, διέπει τα αποσπάσματα από την Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ, την Άννα Αχμάτοβα, την Κική Δημουλά, την Μαργκερίτ Γιουρσενάρ, την Σύλβια Πλαθ, την Μαρία Πολυδούρη, την Ανν Σέξτον.

Παπακωνσταντίνου
Νίνα Παπακωνσταντίνου, Ημερολόγιο, Κυρία Ντάλογουεϊ, 2024. Bιβλιοδετημένο χαρτί, κλωστή, 22 x16 x1 εκ.Παραχώρηση της καλλιτέχνιδας και της CITRONNE Gallery.Φωτ. Studio Vaharidis.

Τα αποσπάσματα αυτά η Παπακωνσταντίνου τα “επεξεργάζεται”: μεταγράφει και περιγράφει το κείμενο, με μια ιδιόχειρη διαδικασία. Κάθε κείμενο αντιγράφεται· στην συνέχεια αποδομείται, διαχωρίζεται και, κατόπιν, συσχετίζεται με κάποιο άλλο, με την διαδικασία της χειρωνακτικής πλέξης. Επιχειρεί, έτσι, να δημιουργήσει συνθήκες άμεσου, “κυριολεκτικού” διαλόγου ανάμεσα στις διαφορετικές ποιητικές δημιουργίες.Η απορρέουσα εντύπωση είναι η προσωπική εμπλοκή της καλλιτέχνιδος όχι μόνον ως προς την ανάγνωση του λογοτεχνικού κειμένου με τις συνεπαγόμενες δονήσεις και συγκινήσεις, αλλά και σε μια απόπειρα καλυμμένης ή και κρυφής επικοινωνίας. Πίσω από τα προκύπτοντα σχήματα, όπως ο σταυρός και τα χρώματα, όπως το κόκκινο του Πάθους, διακρίνεται αχνά μια διστακτική, αλλά αποκαλυπτική εξομολόγηση.

Το αποκύημα αυτής της επεξεργασίας αποτυπώνεται επάνω σε ανάγλυφα χαρτιά ελαιογραφίας, σε ρυζόχαρτα, και σε γιαπωνέζικα χειροποίητα χαρτιά, με μπλε, μαύρο και κόκκινο αρχειακό μαρκαδόρο. Η αποτύπωση της πλέξης, της χειρωναξίας, δημιουργεί μια νέα πλοκή– μια νέα αφήγηση, ενώ τα ίδια τα υλικά στα οποία αποτυπώνεται το αποτέλεσμα της διαδικασίας αυτής, συνδέουν περαιτέρω την πράξη της γραφής με αυτή του εργόχειρου.

Παπακωνσταντίνου
Νίνα Παπακωνσταντίνου, Φωτιές 1. Aρχειακοί μαρκαδόροι σε χειροποίητο γιαπωνέζικο χαρτί,62 x87εκ. Παραχώρηση της καλλιτέχνιδας και της CITRONNE Gallery.Φωτ. Studio Vaharidis.

Η έκθεση αναπτύσσεται αφηγηματικά με δύο σειρές επιτοίχια έργα, ένα τετράπτυχο σχέδιο και ένα βιβλιοδετημένο έργο, το οποίο αντλεί από τις ημερολογιακές σημειώσεις της Βιρτζίνια Γουλφ όταν έγραφε την «Κυρία Ντάλογουεϊ», ενώ κλείνει ως περιγραφή-αφήγηση, αποκαλύπτοντας στον θεατή ένα τμήμα του «εργαστηρίου», δηλαδή της διαδικασίας επεξεργασίας του υλικού της.

Η Νίνα Παπακωνσταντίνου εισάγει μια καινοτόμο έκφραση στην καλλιτεχνική δημιουργία. Προθέτει μια λογοτεχνική ανάγνωση η οποία δεν διαχωρίζει την γραφή σε οπτική μορφή και νοητό περιεχόμενο, σε ύλη και πνεύμα· αντιθέτως, θεωρεί το τυπωμένο κείμενο μια σύνολη δημιουργία την οποία μεταπλάθει, αναζητώντας συνειρμούς, συσχετισμούς και συγγένειες. Πρόκειται, όπως σημειώνει ο Θοδωρής Χιώτης, για “μια βαθιά οπτική προσέγγιση της γλώσσας”. Η φιλολογική ανάγνωση εμπλέκεται με την χειρωνακτική απτή εμπειρία για να παραγάγει μια ανανεωμένη συγκινησιακή πραγματικότητα. Χωρίς να λησμονεί ή να παραγνωρίζει την αρχική λογοτεχνική προέλευση, η Παπακωνσταντίνου προσδίδει μια άλλη διάσταση στο λογοτεχνικό ποιητικό έργο, η οποία εγγράφεται στο προσωπικό της βιωματικό ημερολόγιο.

Νίνα Παπακωνσταντίνου

Η σχέση του εικαστικού καλλιτέχνη με την λογοτεχνία έχει επανειλημμένως παρουσιαστεί από την CITRONNE Gallery στην Αθήνα και στον Πόρο. Είτε με τον απλό συσχετισμό κειμένου και έργου (Ομαδική έκθεση, “Αιγαίο: Ταυτότητες + Διαδρομές”, 2016 ), είτε με ad hoc εικαστικό σχολιασμό (Γιάννης Ψυχοπαίδης, “Ο Ηδονικός Ελπήνωρ” 2010 ), είτε εντάσσοντας το κείμενο στο ίδιο το εικαστικό έργο (Αλέκος Κυραρίνης, “Καρδία Νήφουσα”, 2018 ), οι εκθέσεις αυτές έχουν αναδείξει όχι μόνον την συνομιλία ανάμεσα σε δύο μορφές Τέχνης, αλλά και την συμπληρωματική υπερβατική επικοινωνία του ίδιου του καλλιτέχνη με μια άλλης μορφής καλλιτεχνική δημιουργία.

Info

Διάρκεια έκθεσης
Πέμπτη 31 Οκτωβρίου έως Σάββατο 7 Δεκεμβρίου, 2024

Ώρες λειτουργίας
Τρίτη Πέμπτη, Παρασκευή 11:00 – 20:00
Τετάρτη, Σάββατο: 11:00 – 16:00

CITRONNE Gallery – Αθήνα 
Πατριάρχου Ιωακείμ 19, 10675, Αθήνα | 4ος όροφος
(+30) 210 7235 226
[email protected]

Οι Τρεις γυναίκες στο Θέατρο Ολύμπια

Ο διεθνούς φήμης Αμερικανός σκηνοθέτης Robert Wilson  βρίσκεται στην Αθήνα  για την έναρξη των παραστάσεων Τρεις γυναίκες στο Δημοτικό Μουσικό Θέατρο Ολύμπια Μαρία Κάλλας με πρωταγωνίστριες τρεις εξέχουσες Ελληνίδες ηθοποιούς, τη Ρένη Πιττακή, την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και τη Λουκία Μιχαλοπούλου.

«Είναι χαρά μου να επιστρέφω στην Αθήνα για την παραγωγή μου Τρεις γυναίκες και στο υπέροχο θέατρο Ολύμπια» γράφει στο ιδιόχειρο σημείωμα του ο Robert Wilson ο οποίος μαζί με την μεγάλη ομάδα του υποστηρίζουν μια παράσταση υψηλής αισθητικής.

Η Α αντιμέτωπη πια με το τέλος του βίου της, περιβάλλεται από μία νοσηλεύτρια(Β) και μία δικηγόρο (Γ), οι οποίες παίρνουν τη μορφή του νεότερου εαυτού της. Με τη γνωστή του, ολιστική διαχείριση του χώρου και του χρόνου, ο Robert Wilson εξιστορεί μαεστρικά το αποτύπωμα το χρόνου, αναδεικνύοντας τις πολλαπλές αντανακλάσεις που γεννά ο καθρέφτης της ζωής.

Στον ρόλο του γιου, ο Αλέξης Φουσέκης.

Οι Τρεις γυναίκες έρχονται στο Θέατρο Ολύμπια για ένα δεύτερο κύκλο παραστάσεων μετά την επιτυχημένη με συνεχή sold out και άριστες κριτικές πορεία της πέρσι στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.  

Τρεις γυναίκες
Τρεις γυναίκες

Συντελεστές

Σκηνοθεσία, Σκηνικά, Σχεδιασμός φωτισμού: Robert Wilson
Διασκευή: Charles Chemin
 Συνεργάτης σκηνοθέτης: Charles Chemin
Μουσική: Θοδωρής Οικονόμου
Συνεργάτης σχεδιασμού φωτισμού: Marcello Lumaca
Συνεργάτης σκηνογράφος: Flavio Pezzotti
Κοστούμια: Flavia Ruggeri
Σχεδιασμός ήχου: Thorsten Hoppe
Σχεδιασμός μακιγιάζ- περούκες: Manu Halligan
Επιμέλεια φωτισμού: Cristian Simon Petru
Βοηθός σκηνοθέτη: Δήμητρα Δερμιτζάκη
Επιμέλεια κίνησης: Μαριάννα Καβαλλιεράτου
Φωτογραφίες: Julian Mommert, Μαριάνα Μπίστη
Υπεύθυνη παραγωγής: Αιμιλία Σιαφαρίκα
Παραγωγή Θεοφάνης Συναδινός E-PROD

Ηθοποιοί
Ρένη Πιττακή, Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, Λουκία Μιχαλοπούλου, Αλέξης Φουσέκης

Διάρκεια 100 λεπτά

Info

Ημέρες και ώρες παραστάσεων
Tρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 21.00
Τετάρτη 20.00
Κυριακή 19.00

Προπώληση  https://www.more.com/theater/treisgynaikes/

* Η παράσταση είναι κατάλληλη άνω των 16 ετών. 

** Μετά την έναρξη της παράστασης, δεν επιτρέπεται η είσοδος.

Young Frankenstein: Halloween Προβολή στην Ελληνοαμερικανική Ένωση

Την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου, και ώρα 19:15 γιορτάζουμε το Halloween με την προβολή της κλασικής παρωδίας τρόμου “Young Frankenstein” (1974).

Το HAU Movie Club της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης σε συνεργασία με τη Mooviereel, εγκαινιάζει τη σεζόν με την ανεπανάληπτη παρωδία του Mel Brooks και πρωταγωνιστές τους Gene Wilder, Mel Brooks, Peter Boyle και Teri Garr. H ταινία προβάλλεται με ελληνικούς υπότιτλους και η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

Young Frankenstein
Young Frankenstein

Οι Mel Brooks και Gene Wilder υπογράφουν το σενάριο αντλώντας έμπνευση από το κλασικό γοτθικό διήγημα τρόμου «Φρανκενστάιν»  της Mary Shelley, καθώς και από τις τρεις πρώτες ταινίες «Φρανκενστάιν» της Universal Pictures, δημιουργώντας έτσι μια από τις καλύτερες κωμωδίες όλων των εποχών.

Στην πλοκή του έργου ο εγγονός του διαβόητου επιστήμονα Δρ. Φρανκενστάιν, που πασχίζει να αποδείξει ότι ο παππούς του δεν ήταν τόσο τρελός όσο πιστεύει ο κόσμος, προσκαλείται στην Τρανσυλβανία, όπου ανακαλύπτει τη διαδικασία που ανασταίνει ένα νεκρό σώμα. Και αυτό οδηγεί σε τραγελαφικά αποτελέσματα.

Young Frankenstein
Young Frankenstein

Η ταινία προτάθηκε για 2 Όσκαρ: Καλύτερου Διασκευασμένου Σεναρίου και Καλύτερου Ήχου.

Info

Ημερομηνία προβολής
Πέμπτη 31 Οκτωβρίου, 19:15

Θέατρο Ελληνοαμερικανικής Ένωσης
Μασσαλίας 22, 10680, Αθήνα

Είσοδος ελεύθερη με σειρά προτεραιότητας

Πληροφορίες
Διεύθυνση Πολιτιστικών (210 3680052)
[email protected], www.hau.gr

 

Παρουσίαση του βιβλίου “Ο Τρίτος καθρέφτης” της Ανδρονίκης Παξιμαδάκη

parousiasi-tou-vivliou-o-tritos-kathreftis-tis-andronikis-paximadaki
Νίκος Παπαθανάσης Νίκη Παξιμαδάκη Νίκη Κεραμέως

Γράφει ο Δημήτρης Πελέκης

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του βιβλίου “Ο Τρίτος καθρέφτης” της Ανδρονίκης Παξιμαδάκη, στο St. George Lycabettus Lifestyle Hotel. Η εκδήλωση αποτέλεσε σημείο συνάντησης για ενδιαφερόμενους, φίλους και συνεργάτες που απόλαυσαν κάθε στιγμή.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβε η Αντιπρόεδρος του Ζάππειου Μεγάρου Μ.Καφετζή. Το πάνελ απαρτιζόταν από την Υπ.Εργασίας Ν.Κεραμέως, τον Αναπλ.Υπ. Οικονομικών Ν.Παπαθανάση, τον Καθ. Χειρουργικής & Πρόεδρο Ανώτ. Υγειονομικού Συμβουλίου. Γ.Ζωγράφο, την Εκπαιδευτικό & Δ/ντρια του «Παιδ.Πανεπιστημίου» Τ.Τσαραμιάδου. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Στρατηγός Αλ. Οικονόμου, διάβασε την κριτική του Καθ. Παπαδέλου.

Ο Τρίτος καθρέφτης
Ολυμπία Μιχαηλίδου Νίκη Παξιμαδάκη Αναστασία Μοσχίδου Σάββας Μιχαηλίδης Καλιόπη Μανουσάκη

Η Ανδρονίκη Παξιμαδάκη ευχαρίστησε θερμά όλους τους παρευρισκόμενους που μοιράστηκαν την αγάπη και τον ενθουσιασμό για το νέο της έργο. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν αναγνώσεις αποσπασμάτων, να συμμετάσχουν σε συζήτηση με τη συγγραφέα και να λάβουν υπογεγραμμένα αντίτυπα του βιβλίου, όπου τα έσοδα του διατέθηκαν για την κάλυψη αναγκών του Πανελλαδικού Συλλόγου «Η καρδιά του Παιδιού».

Ο Τρίτος καθρέφτης
Βίκυ Μυλωνά Νίκη Παξιμαδάκη Εύη Μιγιάκη Κωνσταντίνα Δούναβη

Η συγγραφέας δήλωσε: “Η σημερινή βραδιά είναι μεγάλη χαρά και τιμή. Η παρουσία σας, τα θερμά σας λόγια και η υποστήριξή σας αποτελούν για μένα πηγή έμπνευσης και δύναμης, να συνεχίσω να γράφω και να μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί σας”. Καταλήγοντας ότι ο άνθρωπος διαθέτει ικανότητες και ισχυρή σκέψη ικανή να τον ξαναγεννήσει. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με δεξίωση, όπου οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν και να απολαύσουν ελαφριά εδέσματα και ποτά.

Ο Τρίτος καθρέφτης
Ο Τρίτος καθρέφτης

Οδυσσέας, το νέο έργο του Λύσανδρου Σπετσιέρη στο Θέατρο Μικρό Γκλόρια

Το Θέατρο Μικρό Γκλόρια σηκώνει αυλαία και εγκαινιάζει τη χειμερινή σεζόν με το νέο έργο του Λύσανδρου Σπετσιέρη «Οδυσσέας (Τα μπλε σου μάτια και ο πατέρας της θάλασσας του φανταστικού)», με τον Τάσο Παλαντζίδη στον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Οδυσσέας

Το έργο βασίζεται στον μύθο του ομηρικού Οδυσσέα, ερωτεύεται τη λυσσαλέα ανάγκη για επιβίωση και επιστροφή και εμπνέεται από θραύσματα της πραγματικής ιστορίας του πατέρα του δημιουργού του. 

Με οδηγούς τον James Joyce και τον Κωνσταντίνο Καβάφη παραπαίει συνεχώς μεταξύ του απολαυστικά κωμικού, του τραγικού και της ματαίωσης. Είναι η κατασκευή ενός ονείρου που “κλέβει” αναφορές και φόρμες από τον κινηματογράφο του Fellini, του Pasolini, του Tarkovsky, τον κόσμο των παραμυθιών και των σπουδαίων εξερευνητών και δημιουργεί τον δικό του μοναδικό, ποιητικό κόσμο, εξυμνώντας το ρηξικέλευθο της φαντασίας.

ΟδυσσέαςΗ παράσταση αποτελεί συνάντηση σημαντικών Ελλήνων καλλιτεχνών για τη δημιουργία ενός ριζοσπαστικού Οδυσσέα, με αφετηρία την άνοια και προορισμό τη ζεστασιά των καλοκαιρινών μεσημεριών. 

Στον ρόλο του Οδυσσέα ο Τάσος Παλαντζίδης, Τηλέμαχος ο Κωνσταντίνος Παπαθεοδώρου και στον ρόλο της Irina η Νικόλ Δημητρακοπούλου. 

Οδυσσέας

Ο Λύσανδρος Σπετσιέρης, με την ιδιαίτερη γραφή του, εκφράζεται ακόμα μία φορά μέσα από ένα θέατρο εικονοκλαστικό και με εργαλεία του τη μουσική ,την ψευδαίσθηση και το video, προτείνει μία παράσταση – εμπειρία για να μας μιλήσει εκ βαθέων.

Στο κείμενο και στη δραματουργική επεξεργασία έχει συνεργαστεί με τη συγγραφέα της νεότερης γενιάς Ραφαέλα Μαρτίνεζ και στα video με τον ανατρεπτικό  Έλληνα εικαστικό “The Krank”. 

Ο σκηνικός χώρος έχει σχεδιαστεί και δημιουργηθεί από τον εικαστικό και σκηνογράφο Διονύση Χριστοφιλογιάννη. Τα κοστούμια και οι σκηνικές κατασκευές είναι δημιουργίες της σκηνογράφου και ενδυματολόγου Κωνσταντίνας Κρίγκου και η πρωτότυπη μουσική σύνθεση του Αλέξανδρου Δημητρόπουλου, δημιουργημένη εξ ολοκλήρου στη Σύρο. 

Οδυσσέας
Οδυσσέας

Συντελεστές

Σύλληψη – Σκηνοθεσία : Λύσανδρος Σπετσιέρης
Συνεργάτης συγγραφέας – Δραματουργός:  Ραφαέλα Μαρτίνεζ
Συνεργάτης video creator: The Krank
Σκηνογράφος : Διονύσης Χριστοφιλογιάννης
Ενδυματολόγος / ειδικές κατασκευές:  Κωνσταντίνα Κρίγκου
Μουσικοσυνθέτης: Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
Σχεδιαστής φωτισμών: Μιχάλης Κλουκίνας
Βοηθός σκηνοθέτη:  Στέλλα Παγούνα 

Παίζουν οι ηθοποιοί
Νικόλ Δημητρακοπούλου
Τάσος Παλαντζίδης
Κωνσταντίνος Παπαθεοδώρου

Δημιουργία διαφημιστικού υλικού: Ιωάννης Μπαρτσώκας
Φωτογραφίες: Nicky Economou
Διεύθυνση παραγωγής και επικοινωνίας:  ICARO CAGA
Εταιρεία παραγωγής: Galleria Pemuvia 

Info

2 επιπλέον παραστάσεις 30 & 31 Οκτωβρίου 2024 στις 21:00

Προπώληση εισιτηρίων: www.ticketservices.gr

Τιμή εισιτηρίου: Γενική είσοδος 20 ευρώ, μειωμένο 15 ευρώ, ατέλεια & κάρτα ανεργίας 10 ευρώ

Διάρκεια: 90 λεπτά

Θέατρο Μικρό Γκλόρια
Ιπποκράτους 7 Αθήνα

Φαντασμαγορικό Grand Opening της εταιρείας ένδυσης “Dress2unDress” και των καλλυντικών “Skin4Sin”

fantasmagoriko-grand-opening-tis-etaireias-endysis-dress2undress-kai-ton-kallyntikon-skin4sin
Η Νατάσα Αποστολοπούλου με τον Σπύρο Σταυρούλια, την Σταματίνα Τσιμτσιλή και τους εκπροσώπους από τις οικογένειες και τα παιδιά του Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. "Ορίζοντες”

Γράφει η Christina P. Mallaki

Φαντασμαγορικό Grand Opening της εταιρείας ένδυσης “Dress2unDress” και των καλλυντικών “Skin4Sin” της αγαπημένης επιχειρηματία Νατάσας Αποστολοπούλου, στηρίζοντας το Κέντρο Ειδικής Εκπαίδευσης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. “Ορίζοντες”!

Dress2unDress
Ανδρέας Παχατουρίδης – Νατάσα Αποστολοπούλου – Σπύρος Σταυρούλιας
H αγαπημένη επιχειρηματίας Νατάσα Αποστολοπούλου υποδέχθηκε στο Grand Opening των ολοκαίνουριων καταστημάτων της, του γνωστού fashion brand “Dress2unDress” και της εταιρείας καλλυντικών “Skin4Sin” στο Περιστέρι φίλους, συνεργάτες, εκπροσώπους του καλλιτεχνικού και δημοσιογραφικού χώρου, αλλά και πολλές beauty lovers και fashionistas που εδώ και χρόνια στηρίζουν τα αγαπημένα τους brands & e-shop. Με αφορμή τα εγκαίνια των boutiques, η Νατάσα Αποστολοπούλου στήριξε το έργο του Κέντρου Ειδικής Εκπαίδευσης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. “Ορίζοντες”. Την εορταστική ατμόσφαιρα συμπλήρωσε τo εντυπωσιακό Dj Show της Μαρίας Αντωνά.
Η CEO και Creative Director των brand “Dress2unDress” και “Skin4Sin” Νατάσα Αποστολοπούλου είναι μια επιχειρηματίας, η οποία καθημερινά εμπνέεται από όλες τις γυναίκες. Η ιδιαίτερη αισθητική και η εμμονή της με την κορυφαία ποιότητα των ελληνικών πρώτων υλών είναι τα βασικά στοιχεία που την έκαναν να ξεχωρίσει στον χώρο.
Το ανήσυχο πνεύμα της και η συνεχής έρευνα, την έφεραν το 2007 στο Μιλάνο σε μια από τις μεγαλύτερες σχολές μόδας στον κόσμο, στο Istituto Marangoni, ενώ με την εργατικότητα και το ταλέντο της, το 2013, δημιουργήθηκε η εταιρεία Dress2Undress, με συλλογές και προτάσεις για κάθε στιγμή της ημέρας. Το 2020 μαζί με την καλή της φίλη Ελένη Γαμβριά αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να γίνουν συνεργάτιδες σε ένα νέο και πολύ φρέσκο εγχείρημα, την “Skin4Sin”, η οποία διαθέτει προϊόντα που προμηθεύει εταιρείες κολοσσούς στον τομέα της κοσμετολογίας σε όλο τον κόσμο. Σήμερα μετράει πολλά βραβεία για τις θαυματουργικές θεραπείες αντιγήρανσης αλλά και για την εξυπηρέτηση των πελατών της.

“JACK&JONES” meets “Veniero”: Όλη η fashionable Αθήνα στο Double Trouble Party στην Κηφισιά!

jackjones-meets-veniero-oli-i-fashionable-athina-sto-double-trouble-party-stin-kifisia
Μαρία Μανάβη - Θοδωρής Σταθόπουλος - Σωκράτης Σώλος - Πάνος Τριανταφύλλου - Σπύρος Σώλος - Κατερίνα Καρατζά
Γράφει η Christina P. Mallaki
Σε ένα άκρως εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία το party του international brand “JACK&JONES” στο all day bar restaurant “Veniero”, το δημοφιλέστερο meeting point των βορείων και όχι μόνο προαστίων, στο οποίο σύσσωμοι οι επώνυμοι καλεσμένοι από τον καλλιτεχνικό, επιχειρηματικό και δημοσιογραφικό κόσμο της Αθήνας και οι πιο γνωστές fashion crowd φυσιογνωμίες έδωσαν το λαμπερό παρών.
“JACK&JONES”
“Jack&Jones” meets “Veniero”

Η “JACK&JONES”, το κυρίαρχο brand της πολυεθνικής εταιρείας “BESTSELLER”, αποτελεί ένα από τα κορυφαία brands ανδρικής ένδυσης στην Ευρώπη με ισχυρή παρουσία στην κατηγορία του denimwear. Οι συλλογές της “JACK&JONES” περιλαμβάνουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, τα οποία απογειώνουν το νεανικό, ανδρικό στυλ σε κάθε περίσταση. Τα τελευταία 6 χρόνια η “JACK&JONES” έχει αποκτήσει δυναμική παρουσία στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, με το brand να απαριθμεί 22 retail stores, αλλά και να τοποθετείτε σε περισσότερα από 800 φυσικά καταστήματα ένδυσης.

Η Jack & Jones θα αποτελέσει τον αποκλειστικό χορηγό ένδυσης της πολυαναμενόμενης τηλεοπτικής εκπομπής «The Reunion, You Only Live Once», με πρωταγωνιστές τον Σάκη Τανιμανίδη και τον Γιώργο Μαυρίδη. 12 συναρπαστικά επεισόδια σε μοναδικούς προορισμούς!

“JACK&JONES”
Κατερίνα Καρατζά – Μαρία Αντωνά – Θοδωρής Σταθόπουλος – Γιώργος Μανίκας – Σπύρος Σώλος – Γιάννης Αϊβάζης

To bar restaurant “Veniero” βρίσκεται στην πλατεία Κεφαλαρίου και είναι ένας all day ζωντανός πολυχώρος με άποψη, αισθητική και γευστικές προτάσεις για κάθε στιγμή! Ένας μοντέρνος χώρος με cosy διακόσμηση και διακριτική πολυτέλεια όπου ο επισκέπτης μπορεί να απολαύσει το πρωϊνό του, τον καφέ του και το δείπνο του, στα πλαίσια μίας σύγχρονης μεσογειακής κουζίνας. Το μενού συμπληρώνει μια λίστα από μερικές από τις πιο ξεχωριστές ετικέτες κρασιών Ελλήνων παραγωγών, προσεκτικά επιλεγμένες για να συμπληρώσουν με τον ιδανικό τρόπο την εμπειρία. Το bar του “Veniero” προτείνει πάντα μια σειρά από φανταστικά signature cocktails, γεγονός που αποδεικνύει ότι είναι ένα από τα πιο δυνατά bars των βορείων προαστίων.

“JACK&JONES”
Άποψη του χώρου